Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Gaat geweldig! :clap:

Welk tactiek gebruik je?

Hmmm... Nog geen reactie hier op... :roll:

• Antwoorden 89
  • Weergaven 283
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

het gaat lekker, maar waarom heb je afellay verkocht?

omdat hij zelf wegwilde en je het bod te goed vond of omdat je hem gewoon noet zo goed vond? Iniedergval veel succes met het nieuwe seizoen! KIU :D

Geplaatst

Wat een seizoen man, echt heel dik_O_ Mooie aankopen ook, een mooie scenario voor iedere psv-fan!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Mooie transfer, alleen niet de geweldigste voorbereiding. Het is wel mooi dat je het tegen grote top clubs probeert!

Bedankt, het was idd geen geweldigste voorbereiding, maar we hebben er wel genoeg aan verdiend :whistle: Gelukkig is het begin wel erg goed!

Guardado voor 5,5M_O_

Met Alexis ook al is die op deze FM wat minder een pracht transfer gedaan.

Je voorbereiding is wat minder, maar je zal wel weer kampioen worden, veel succes in de CL, hopen op een niet te moeilijke poule dan maar:D

Guardado en Alexis zijn idd erg goede spelers voor PSV, bedankt voor je reactie!

Je voorbereiding was hartstikke zwaar, dat heb je nog best goed gedaan :)!

Idd, dat vond ik ook, bedankt voor je reactie weer!

Je doet het allemaal netjes hoor! Mooi met ruime voorsprong kampioen! Transfers zijn ook goed te noemen!

Bedankt!

Hmmm... Nog geen reactie hier op... :roll:

Als je op de spoiler for reacties klikt (ik geloof twee updates terug ;)) zie je een tactiek staan, de andere tactiek die ik eerst niet kon vinden staat hier

het gaat lekker, maar waarom heb je afellay verkocht?

omdat hij zelf wegwilde en je het bod te goed vond of omdat je hem gewoon noet zo goed vond? Iniedergval veel succes met het nieuwe seizoen! KIU :D

Bedankt, als je de tekst had gelezen wist je het antwoord ;)

Gaat inderdaad lekker man ! KIU

Bedankt!

Wat een seizoen man, echt heel dik_O_ Mooie aankopen ook, een mooie scenario voor iedere psv-fan!

Bedankt!

14j7u4w.png

hvoxlv.png

Geplaatst

Hij is alweer goed begonnen hoor, klasse dat je van Inter wist te winnen!

Geplaatst

Haha het gaat allemaal wel erg goed zeg:moop:

Volgens mij is dit een cheatertje, 1ste seizoen ongeslagen kampioen en de Europa League winnen.

Niet dat ik jaloers ben maar als ik PSV ben, en dat is nog al vaak, dan behaal ik nooit van deze resultaten. Ik heb hier mijn twijfels bij maarja als jij het spel zo wil spelen moet vooral zo doorgaan want een goede novelle maak je er wel mee!

Succer ermee nog!:clap:

Geplaatst
  • Auteur
Mooie update

BedankT!

Hij is alweer goed begonnen hoor, klasse dat je van Inter wist te winnen!

Bedankt, we hadden wel veel geluk, maar gelukkig wonnen we wel ;)

Haha het gaat allemaal wel erg goed zeg:moop:

Volgens mij is dit een cheatertje, 1ste seizoen ongeslagen kampioen en de Europa League winnen.

Niet dat ik jaloers ben maar als ik PSV ben, en dat is nog al vaak, dan behaal ik nooit van deze resultaten. Ik heb hier mijn twijfels bij maarja als jij het spel zo wil spelen moet vooral zo doorgaan want een goede novelle maak je er wel mee!

Succer ermee nog!:clap:

Hoezo cheater? Ook met Roda JC heb ik goede resultaten geboekt, en ik speel fm gewoon zoals het hoort, anders zou ik het niet leuk vinden. Als jij deze resultaten niet kunt behalen, dan gebruik je een verkeerde tactiek, of gebruik je de verkeerde spelers (of kloppen je instellingen niet bij sommige spelers). Vergeet dit niet: Ik heb heel vaak geluk dat we niet verliezen, daar ben ik dan wel blij om. We zullen heus wel eens een keer op onze bek krijgen, maar als je kijkt naar de resultaten van bijv. AZ en Feyenoord zie je gewoon dat er in de Eredivisie van alles kan gebeuren. Ik hoop dat je gedachten gaan veranderen over mij. Ik ben ook nogal vaak PSV, dus misschien ligt het eerder aan jou dan aan mij dat jij niet zo'n resultaten behaalt ;)

Edit: O ja, als ik zou cheaten, zou ik toch ook ervoor zorgen dat ik de wedstrijd tegen Toulouse win en in de voorbereiding heb ik toch ook een paar keer verloren tegen grotere clubs?

Geplaatst

Super resultaat tegen inter en AZ, ook dit seizoen weer veel succes:D.

(wat betreft afellay, ik lees soms iets te haatig een novelle waardoor ik soms stukjes oversla:oops:)

Geplaatst

non de juh.. wa gaat ut bij jou goed, alleen waarom de guzman eigenlijk kopen?!

voor de rest.. toivonen goeie kerel. gisteren tegen az.. in mijn psv game.. overal scoort hij veel!!

veel succes verder!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

heeerlijke resultaten!

BedankT!

Super resultaat tegen inter en AZ, ook dit seizoen weer veel succes:D.

(wat betreft afellay, ik lees soms iets te haatig een novelle waardoor ik soms stukjes oversla:oops:)

Bedankt, van dat te snel lezen, daar heb ik ook soms last van;)

non de juh.. wa gaat ut bij jou goed, alleen waarom de guzman eigenlijk kopen?!

voor de rest.. toivonen goeie kerel. gisteren tegen az.. in mijn psv game.. overal scoort hij veel!!

veel succes verder!

De Guzman is eigenlijk gehaald omdat ik al verwachtte dat Afellay zou vertrekken, en dan zou ik met Celso Borges maar een natuurlijke aanvallende middenvelder hebben ;) Toivonen draait bij mij echt heerlijk, als je hem de juiste instructies geeft schiet hij er zeker 20 per seizoen in :D

Prachtige resultaten!

Bedankt!

1eqm2o.png

Geplaatst

toch ff vraagje. wel wat laat, maar hoe kom jij aan 20m voor marcellis. mis ff screentje :D

Geplaatst
  • Auteur
toch ff vraagje. wel wat laat, maar hoe kom jij aan 20m voor marcellis. mis ff screentje :D

29zbkex.png

awcosx.png

Van mij mag je die vraag zeker stellen. Sommige mensen zouden misschien denken dat ik cheat, maar dat doe ik dus absoluut niet. Atletico moest over 48 maanden 4 miljoen betalen, en na 1 interland 16 miljoen. Bij mij accepteren ze dat heel vaak, vandaar dat er soms wat 'vage' transfers tussen zitten. Bij Wuytens heb ik overigens wel € 5 miljoen in één keer gekregen ;)

Geplaatst

k, ik verwacht ook niet dat je cheat, want waarom speel je dan!?

Geplaatst

Ja heb je gewoon erg goed gedaan zo'n transfer, slim! Gaat lekker in de competitie, maar wat gaat het slecht man met Ajax!

Geplaatst

het lijkt gewoon normaal, Ajax bakt er bij mij ook niets van! :O

Geplaatst

Gaat goed, gefeliciteerd met je 2 laatste bekers. ;)

Geplaatst

trouwn je zei:

"Toivonen, de juiste instrucities geven en hij scoort er gemiddel 20 in per seizoen.."

dan geef ik hem de top instructies 27goals :P

veel succes verder!

Geplaatst

Toivonen is wel goed alleen vind ik in real Reis nu al bijna even goed. In het spel is hij jammer genoeg ondergewardeerd!

Succes verder gaat weer lekker !

Geplaatst

het was inderdaad een slimme transfer van marcellis, nu maar hopen dat hij snel een interland speelt ;)!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]