Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

2igivrs.jpg

[spoiler=Uitleg]Hier is hij dan. Mijn allereerste novelle. Via deze weg wil ik jullie laten meegenieten van mijn prestaties bij Heracles Almelo. De mooiste club van Nederland.

Verwacht geen wonderen op textueel en grafisch gebied. Opbouwende kritiek is altijd welkom. Have fun.

[spoiler=Bedankje]Bij deze wil ik Davey nogmaals bedanken voor het uitknippen van Willie Overtoom.

Heracles_Almelo-592px-.svg.png

Next: Voorstellen manager + Selectie

Geplaatst
  • Auteur

2igivrs.jpg

[spoiler=Uitleg]Hier is hij dan. Mijn allereerste novelle. Via deze weg wil ik jullie laten meegenieten van mijn prestaties bij Heracles Almelo. De mooiste club van Nederland.

Verwacht geen wonderen op textueel en grafisch gebied. Opbouwende kritiek is altijd welkom. Have fun.

[spoiler=Bedankje]Bij deze wil ik Davey nogmaals bedanken voor het uitknippen van Willie Overtoom.

Heracles_Almelo-592px-.svg.png

Next: Voorstellen manager + Selectie

Geplaatst

Hé een bedankje voor mijn render! Succes bij Heracles!

Geplaatst
  • Auteur

2igivrs.jpg

Ik ga dus beginnen met Heracles Almelo in deze update wat informatie over de selectie, de manager en over een regen

Als eerste laat ik jullie mijn profiel zien.

[spoiler=awesome]

wk5j4p.jpg

wkmkpz.jpg

Aan het begin van het seizoen heb ik deze selectiespelers tot mijn beschikking. Op zich geen heel slechte selectie alleen de verdediging is ondanks de vele spelers zwak bezet. Prioriteit ligt dus bij het versterken van de verdediging en overbodige spelers de deur wijzen.

[spoiler=Selectie]2ijg0p0.jpg

Opvallendste naam in de selectie is misschien wel jeugdspeler Bennie Leferink (regen). Dit is het grootste talent wat ik in huis heb. Het is de bedoeling dat hij de heerser op het middenveld gaat worden.

[spoiler=Bennie Leferink]v67u6b.jpg

16a1leg.jpg

Next: Tactiek, Transfers en Voorbereiding

[spoiler=Reacties]

Mooie banner! Succes bij Heracles!

Dank je.

succes bij Heracles!! doen het IRL zeer goed, hopen dat jou dat ook gaat lukken

Dank je en het is de bedoeling dat we het uiteindelijk beter gaan doen.

Veel succes met Heracles!

Dank je wel voor je reactie.

Hé een bedankje voor mijn render! Succes bij Heracles!

Vond een bedankje wel op zijn plaats, bedankt voor je reactie.

Geplaatst

Succes met Heracles!

Geplaatst

Leuke speler die Leferink. Succes bij Heracles, niet de mooiste club, maar ze doen het op dit moment zeer goed.

Geplaatst

Succes bij Heracles!

Die regen is best wel nice.

Geplaatst

Heel veel succes! Ik zal hem zeker gaan volgen, aangezien ik zelf ook Heracles ben met FM ;).

Geplaatst

Gaan we zeker even volgen, al kun je eigenlijk aan de clubkeus wel zien dat je totaal geen verstand van het spelletje hebt...

Al moet ik mij misschien na dit weekend ook maar even stil houden

Geplaatst

Veel succes met Heracles

Maak er maar wat moois van!

Geplaatst
  • Auteur

2igivrs.jpg

In deze update zal ik meer informatie geven over Transfers, Tactiek en Oefenwedstrijden.

Tot en met 31 juli hebben de volgende transfers plaatsgevonden.

[spoiler=Transfers]1zz19mp.jpg

Theo Lucius: Gratis speler die op vele posities als stand in kan fungeren.

Abubakari Yakubu De rechtsback die we zochten. Hij zal in de basis staan.

Dmitriy Verkhovtsev Talentvolle centrale verdediger. Vraagt veel loon, maar ik hoop hem in de toekomst voor minstens 10x de inkoopwaarde te verkopen.

De tactiek die ik ga hanteren. Zeer verdedigend, ik heb nog niet het spelersmateriaal om het spel te kunnen maken, daarom kies ik voor deze verdedigende tactiek.

De buitenspelers hebben redelijk veel vrijheid en kunnen dus een actie maken en een voorzet geven op de 2 spitsen.

Dost als Targetman en Schulmeister als aanvaller die veel kaatst en de vrije ruimte zoekt.

[spoiler=Tactiek]

ifvfdl.jpg

Dan nu de oefenwedstrijden. Het ging niet verkeerd alleen tegen die Fransen waren we niet opgewassen. Toch knap teruggekomen van 0-3 naar 2-3

[spoiler=Voorbereiding]20rvevq.jpg

Next: De maand Augustus

Nu al zoveel reacties, daar doen we het natuurlijk voor. Bedankt

[spoiler=reacties]

Succes met Heracles!

Dank je

Succes.

Bedankt

Leuke speler die Leferink. Succes bij Heracles, niet de mooiste club, maar ze doen het op dit moment zeer goed.

Ze doen het idd zeer goed en ook nog eens de mooiste club van Nederland. Een win win situatie:thumb:

Succes bij Heracles!

Die regen is best wel nice.

Dankje, voor Heracles is ie dat zeker

Succes met heracles!

Bedankt

Heel veel succes! Ik zal hem zeker gaan volgen, aangezien ik zelf ook Heracles ben met FM ;).

Leuk dat je hem gaat volgen. Jij ook succes met Heracles.

succes

Dank je

Succes bij Heracles!

Bedankt.

Gaan we zeker even volgen, al kun je eigenlijk aan de clubkeus wel zien dat je totaal geen verstand van het spelletje hebt...

Al moet ik mij misschien na dit weekend ook maar even stil houden

IDD zip your lips, ik hoor wel wat je er van vind:D

Veel succes met Heracles

Maak er maar wat moois van!

Dank je, Ik ga het proberen.

Geplaatst
  • Auteur

2igivrs.jpg

In deze update: Wedstrijden, tussenstand en Transfers

De competitie is begonnen. Hieronder de gespeelde wedstrijden in de maand augustus

Na de laatste oefenwedstrijd zijn Bas Dost en Martin Pieckenhagen geblesseerd geraakt. Bas kan 5 wedstrijden niet meedoen en Martin zit 4 wedstrijden aan de kant.

AZ was de eerste helft heer en meester dus 1-1 was zeer goed.

De tweede helft maakten wij het spel maar door een fout van de keeper werd het 1-2.

2yyryo1.jpg

Tegen NAC waren wij de hele wedstrijd beter de eerste helft resulteerde dit in 2 doelpunten.

De spelers zaten met de gedachten nog bij de heerlijke thee en Pattinama kon profiteren.

nwwvg4.jpg

1-1 weerspiegeld de wedstrijd tegen Feyenoord goed. De eerste helft waren wij beter. De tweede helft kwamen wij onder druk en kon Feyenoord wederom door een fout van Van Nieuwenhuizen scoren.

6q8yds.jpg

Na deze wedstrijd heb ik van Nieuwenhuizen gelijk op de transferlijst gezet. Een blunder, een penalty tegen en wederom een blunder zorgden ervoor dat we de winst uit handen gaven. Over het spel was ik wel tevreden. Schulmeister is in vorm.

16k5nhw.jpg

Ajax thuis, altijd lastig. Hele wedstrijd onder druk maar met Pieckenhagen weer in de goal kon Ajax geen doelpunt maken. Schulmeister wist uiteindelijk een van de weinige kansen in de 89e minuut te verzilveren. Heerlijke overwinning.

16jkbvb.jpg

Al met al een leuk begin. Meer punten dan verwacht en al 3 topploegen gehad. Hopelijk houden we deze vorm vast.

Na deze wedstrijden ziet de stand er als volgt uit:

[spoiler=Stand]11ahcus.jpg

Ik heb deze maand ook nog 1 speler weten te contracteren. Helaas niet de gewilde linksback, maar een verdedigend ingestelde centrale middenvelder. Kasey Wehrman is de naam, Hij zal met Birger Maertens moeten uitvechten wie er in de basis staat.

Kwame Quansah paste niet binnen mijn tactiek en omdat hij nogal veel verdiende heb ik hem moeten verkopen.

Hierbij de transfers van deze periode:

[spoiler=Transfers]2jb1blu.jpg

Next; september

[spoiler=reactie]

Goede wedstrijd tegen Fener!

Dank je wel voor je reactie, het was inderdaad genieten.

Geplaatst

Mooie maand achter de rug, jammer van het verlies tegen willem 2, maar.... Schulmeister _O_

Geplaatst
  • Auteur

2igivrs.jpg

In deze update: Gespeelde wedstrijden en tussenstand na de maand September

Na het goede begin van de competitie in augustus zetten we deze lijn door in september

VVV was de eerste tegenstander deze maand. Na een prachtige goal van Honda werden de spelers wakker en scoorden binnen tien minuten 3x.

Deze voorsprong gaven we niet meer weg al hadden we zelf nog wel 2x moeten scoren.

6j11fn.jpg

De tweede die over de knie ging was Sparta. Weer kwamen we op achterstand maar een snelle gelijkmaker en goed spel verder in de wedstrijd leverde ons de 3 punten op.

230aq1.jpg

BEKERWEDSTRIJD

In de 2e ronde van de Beker moesten we tegen de Harkemase Boys. Ideaal moment om veel basisspelers rust te geven. We wonnen zonder al te veel moeite met 3-0.

2u5dh0m.jpg

De volgende tegenstander die in de Eredivisie op ons wachtte was N.E.C. Steur die in de beker geweldig speelde en daarom een kans in de basis verdiende zette ons vroeg op voorsprong.

Deze voorsprong hielden we zonder al te veel moeite vast.

fs5di.jpg

Met de volle 9 punten in de maand september ziet de stand er als volgt uit.

[spoiler=Stand]2m2ja11.jpg

Next: oktober

[spoiler=Reacties]

Mooie maand achter de rug, jammer van het verlies tegen willem 2, maar.... Schulmeister _O_

Tegen Willem II was het gelijk:), Schulmeister doet het idd mooi.

Gaat echt lekker man!(y)

Bedankt voor je reactie!

Geplaatst

Koploper!

Mooie resultaten

Ga zo door!

Geplaatst

Wajo, eerste plaats.

nu nog kijken of je die kan volhouden!

wat is eigenlijk je doelstelling? Europees Voetbal?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]