Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

34t7ck2.png

16 januari 2005

Vandaag staat de klassieker op het programma.
Ajax - Feyenoord
. De wedstrijd van het jaar voor vele supporters. Tijdens de teambespreking wordt ook de opstelling bekend gemaakt, ik sta op de positie waar ik al het hele seizoen speel, aanvallende middenvelder. In de kleedkamer komt Ronald Koeman naar mij toe, en verteld mij dat de verdedigende middenvelder van Feyenoord een echte sloper is, en dat ik op mijn hoede moet zijn. Tijdens de warming-up zie ik dat Feyenoord een fel partijtje speelt, ook zie ik dat een van de basisspelers van Feyenoord stopt met het positiespel, hij lijkt last te hebben van zijn enkel. Naja het zal wel denk ik en ik ga verder met mijn warming-up.

Een kwartier voor de wedstrijd gaan wij naar binnen voor de laatste besprekingen. Ik pak mijn wedstrijdshirt met nummer 37 en trek deze aan. Dan komt Ronald weer naar mij toe. '
De linksback van Feyenoord speelt vandaag niet, hij is geblesseerd geraakt tijdens het positiespel..
' Ik kijk hem vragend aan. '
De verdedigende middenvelder schuwt geen duels, en dat heeft hij zojuist laten zien. Pas asjeblieft op Michael, je bent van grote waarde voor dit team.
' Ik neem de woorden in mij op en concentreer mij op de wedstrijd.

De scheidsrechter fluit voor het eerst, en de wedstrijd begint. Direct hebben wij het betere van het spel en zijn wij continue in de aanval. Dit word al snel beloond, na een goede voorzet van de pas 18-jarige Roemeen, Nicolae Mitea, kopt Wesley Sonck de 1-0 in de touwen. Na de snelle start verslappen wij. Ook Feyenoord kan geen vuist maken en wij gaan met een 1-0 voorsprong rusten.

In de tweede helft beginnen wij scherper, Rafael van der Vaart is gebracht voor Wesley Sonck. In de 59e minuut krijgen wij een vrije trap op 24 meter van het doel. Rafael geeft mij de bal, '
de keeper verwacht hem in de hoek van de muur, schiet hem hard in de andere hoek!
' Ik pak de bal en kijk nog een keer naar Rafael, hij knikt. Ik neem een aanloop en schiet de bal hard in de hoek waar de muur niet staat. De keeper staat op zijn verkeerde been en de bal hangt in de touwen, 2-0! Direct vanaf de aftrap veroveren wij de bal, ik krijg de bal en stuur Nicolae Mitea weg, hij geeft een goede voorzet op Rafael van der Vaart en met een prachtig hakje scoort hij de 3-0. Het is gedaan.

Na de 3-0 zakken wij wat in en loeren wij een beetje op de counter. Op een gegeven moment verover ik de bal, ik voel dat er een speler in mijn rug zit en wil de bal richting Rafael spelen maar voor ik de bal raak glijdt er een Feyenoorder in van achter. Ik voel van alles in mijn linkerbeen en gil het uit van de pijn. Vervolgens is er een opstootje tussen enkele Ajacieden en Feyenoorders en blijf ik geblesseerd op de grond liggen..

Wordt vervolgd..

[spoiler=het spel]

Allereerst welkom bij mijn nieuwe novelle. Nadat ik vorig jaar een novelle had lopen met Sporting CP, wilde ik het nu nog eens proberen om een novelle lang vol te houden. Hier kan je mijn oude novelle terugvinden:
.

Ik zit op dit moment in het begin van seizoen twee om een aardige voorsprong te hebben qua updates en zo elke dag te kunnen posten.

De volgende landen zijn geselecteerd.

• België
    (Alléén de Jupiler Pro League)

• Duitsland
    (Alléén de Bundesliga)

• Engeland
    (Alléén de Premier Division)

• Frankrijk
    (Alléén de Ligue 1)

• Italië
    (Alléén de Serie A)

• Nederland
    (Alléén de Nederlandse Eredivisie)

• Portugal
    (Alléén de Liga Sagres)

• Spanje
    (Alléén de Priméra Division)

Voor ik mijn game begon had ik een lijstje met clubs waarin mee zou kunnen starten. Deze clubs hebben iets speciaals, of zijn topclubs die al een tijdje geen succes meer hebben geboekt. Hierbij het lijstje voordat ik mijn club had gekozen:

Ajax, FC Twente;

Standard, Anderlecht;

Hoffenheim, VfL Wolfsburg;

Tottenham, Everton;

AS Monaco, Girondins de Bordeaux;

Fiorentina, Udinese, A.C. Milan, Juventus;

Sporting CP;

Atlético Madrid, Sevilla, Valencia.

Tips en kritiek is altijd welkom, screenshots op aanvraag!!

• Antwoorden 88
  • Weergaven 255
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

34t7ck2.png

16 januari 2005

Vandaag staat de klassieker op het programma.
Ajax - Feyenoord
. De wedstrijd van het jaar voor vele supporters. Tijdens de teambespreking wordt ook de opstelling bekend gemaakt, ik sta op de positie waar ik al het hele seizoen speel, aanvallende middenvelder. In de kleedkamer komt Ronald Koeman naar mij toe, en verteld mij dat de verdedigende middenvelder van Feyenoord een echte sloper is, en dat ik op mijn hoede moet zijn. Tijdens de warming-up zie ik dat Feyenoord een fel partijtje speelt, ook zie ik dat een van de basisspelers van Feyenoord stopt met het positiespel, hij lijkt last te hebben van zijn enkel. Naja het zal wel denk ik en ik ga verder met mijn warming-up.

Een kwartier voor de wedstrijd gaan wij naar binnen voor de laatste besprekingen. Ik pak mijn wedstrijdshirt met nummer 37 en trek deze aan. Dan komt Ronald weer naar mij toe. '
De linksback van Feyenoord speelt vandaag niet, hij is geblesseerd geraakt tijdens het positiespel..
' Ik kijk hem vragend aan. '
De verdedigende middenvelder schuwt geen duels, en dat heeft hij zojuist laten zien. Pas asjeblieft op Michael, je bent van grote waarde voor dit team.
' Ik neem de woorden in mij op en concentreer mij op de wedstrijd.

De scheidsrechter fluit voor het eerst, en de wedstrijd begint. Direct hebben wij het betere van het spel en zijn wij continue in de aanval. Dit word al snel beloond, na een goede voorzet van de pas 18-jarige Roemeen, Nicolae Mitea, kopt Wesley Sonck de 1-0 in de touwen. Na de snelle start verslappen wij. Ook Feyenoord kan geen vuist maken en wij gaan met een 1-0 voorsprong rusten.

In de tweede helft beginnen wij scherper, Rafael van der Vaart is gebracht voor Wesley Sonck. In de 59e minuut krijgen wij een vrije trap op 24 meter van het doel. Rafael geeft mij de bal, '
de keeper verwacht hem in de hoek van de muur, schiet hem hard in de andere hoek!
' Ik pak de bal en kijk nog een keer naar Rafael, hij knikt. Ik neem een aanloop en schiet de bal hard in de hoek waar de muur niet staat. De keeper staat op zijn verkeerde been en de bal hangt in de touwen, 2-0! Direct vanaf de aftrap veroveren wij de bal, ik krijg de bal en stuur Nicolae Mitea weg, hij geeft een goede voorzet op Rafael van der Vaart en met een prachtig hakje scoort hij de 3-0. Het is gedaan.

Na de 3-0 zakken wij wat in en loeren wij een beetje op de counter. Op een gegeven moment verover ik de bal, ik voel dat er een speler in mijn rug zit en wil de bal richting Rafael spelen maar voor ik de bal raak glijdt er een Feyenoorder in van achter. Ik voel van alles in mijn linkerbeen en gil het uit van de pijn. Vervolgens is er een opstootje tussen enkele Ajacieden en Feyenoorders en blijf ik geblesseerd op de grond liggen..

Wordt vervolgd..

[spoiler=het spel]

Allereerst welkom bij mijn nieuwe novelle. Nadat ik vorig jaar een novelle had lopen met Sporting CP, wilde ik het nu nog eens proberen om een novelle lang vol te houden. Hier kan je mijn oude novelle terugvinden:
.

Ik zit op dit moment in het begin van seizoen twee om een aardige voorsprong te hebben qua updates en zo elke dag te kunnen posten.

De volgende landen zijn geselecteerd.

• België
    (Alléén de Jupiler Pro League)

• Duitsland
    (Alléén de Bundesliga)

• Engeland
    (Alléén de Premier Division)

• Frankrijk
    (Alléén de Ligue 1)

• Italië
    (Alléén de Serie A)

• Nederland
    (Alléén de Nederlandse Eredivisie)

• Portugal
    (Alléén de Liga Sagres)

• Spanje
    (Alléén de Priméra Division)

Voor ik mijn game begon had ik een lijstje met clubs waarin mee zou kunnen starten. Deze clubs hebben iets speciaals, of zijn topclubs die al een tijdje geen succes meer hebben geboekt. Hierbij het lijstje voordat ik mijn club had gekozen:

Ajax, FC Twente;

Standard, Anderlecht;

Hoffenheim, VfL Wolfsburg;

Tottenham, Everton;

AS Monaco, Girondins de Bordeaux;

Fiorentina, Udinese, A.C. Milan, Juventus;

Sporting CP;

Atlético Madrid, Sevilla, Valencia.

Tips en kritiek is altijd welkom, screenshots op aanvraag!!

Geplaatst

Mooi begin!

Sporting zal erg mooi zijn, heb er ook een novelle mee gehad!

Spel deed het daarna helaas niet meer, dus kon ik niet verder!

Aan je banner te zien zal het ook Sporting worden

Veel succes!

Geplaatst

Dat hakje van vd Vaart _O_ Die zit nog diep in me geheugen!

Leuk begin, Succes.

Geplaatst

Leuk begin, Succes.

Dat was nog eens een goal !

Geplaatst

Goed begin! Succes verder(y)

Geplaatst

Leuk begin, Succes.

1 van de mooiste Ajax goals van de afgelopen jaar!

Ben benieuwd naar je volgende stukje, vond het erg lekker en snel weglezen!

Geplaatst

Mooi begin, ik zou voor Fiorentina gaan.

Zou ik persoonlijk wel leuk vinden om een novelle over te lezen.

Veel succes nog.

Geplaatst

Veel succes!

Je eerste bericht ziet er in ieder geval goed uit ;)

Geplaatst

Ik ben benieuwd over wie het gaat. Mooi verteld hoor, die wedstrijd tegen Feyenoord, zoals zo vaak won Ajax die weer eens! Maar vooral dat doelpunt, man man!

Geplaatst
  • Auteur

2ilhoc0.png

Hier scoorde ik in de thuiswedstrijd tegen Glasgow Rangers.

Om misverstanden te voorkomen, ik ga te werk als mijn eigen persoon: Michael de Vries! Vandaar even deze 'kleine update'.

Vanavond nieuwe update!

[spoiler=Reacties]

Om misverstanden te voorkomen, ik ga te werk als mijn eigen persoon: Michael de Vries! Vandaar even deze 'kleine update'.

@Mapherus:
Ik heb zelf in FM '09 ook een novelle met Sporting CP gehad, leuke club met een goede jeugdopleiding.

Hier nog een linkje naar de novelle van FM '09:
(Staat ook in de eerste post trouwens!)

Dankje!

@SNDR & JackodeK:
Heerlijk doelpunt van Rafael inderdaad. Dankjewel!

@Valdes17:
Dankejwel!

@phantas:
Ik denk dat je bedoelt volgende stukje aangezien er geen vorige komt, vanavond een nieuwe update!

@J.Beekwilder:
Ik vind Fiorentina zelf, naast Juventus, een erg mooie club met goede spelers.

Over een aantal updates onthul ik met welke club ik begin!

@NumbTen:
Dankjewel!

@Handzeep:
Bedankt voor het succes wensen.

@Jim Morrison:
Gaat over mijn eigen persoon, had het niet echt duidelijk verteld in de eerste update over wie het ging. Maar ik speel dus als mezelf.

@Societa:
We zullen zien! Zelf vind ik de meeste clubs op mijn lijstje wel oke.

Geplaatst

Ziet er leuk uit. :)

Veel succes ;)

Geplaatst
  • Auteur

2zfoiuv.png

6yis9c.png

Al ruim 4 jaar geleden werd mijn carrière abrupt beëindigd. De blessure ben ik nooit meer te boven gekomen en sindsdien ben ik mij gaan bezig houden met het trainersschap. Binnen twee jaar had ik mijn diploma Betaald voetbal Coach binnen en kon ik aan de slag gaan bij een BVO.

Nadat ik drie jaar bij mijn jeugdclub RCZ aan de slag was gegaan werd ik benaderd door VVV Venlo. Ik twijfelde geen moment en tekende een één-jarig contract. Ik werd met VVV kampioen van de Jupiler League waardoor wij promoveerden naar de Eredivisie. VVV wilde mijn contract verlengen en ook ik was hier positief over, totdat ik van mijn zaakwaarnemer te horen kreeg dat er enkele Europese clubs en bovendien ook mijn enige liefde in de voetbalwereld:
Ajax
in mij geïnteresseerd. Sindsdien wees ik VVV af.

Tot zover de laatste 4 seizoenen van mijn nog prille trainers-carrière. Op dit moment ben ik dus clubloos maar er zijn genoeg clubs die achter mijn handtekening aanzitten. Heb je een idee bij welke club ik mijn carrière vervolg? Ik ook niet. We zullen het zien in de komende updates.

[spoiler=Reacties]

@Sperwer:
Dankjewel man!

@OzZy:
Dankjewel!

Geplaatst
  • Auteur

288qfjo.png

oqabt2.png

[spoiler=Reacties]

Een beetje late update, volgende updates zal ik vroeger posten, dit ivm. sollicatie vandaag, training geven en een avondje Playstationen met een vriend. 9-0 met Pro..

Edit: Stomme fout in de zin van Paulo Bento, mijn excuses!

@Sperwer, Societa., feyenoord1994, ElMarcos:
Dankjewel!

@Jim Morrison:
We zullen zien welke club het wordt!

Geplaatst

Heel leuke novelle om te zien! Ik ben zeker benieuwd welke club die je straks gaat managen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]