Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ziet er uitstekend uit!

Ik gok toch op Sporting!

• Antwoorden 88
  • Weergaven 255
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

o1nvl.png

2582epy.png

[spoiler=Reacties]

@FCGPeter, PMMG, Al Stefanio, Mapherus:
Dankjullie wel, spoedig horen jullie bij welke club ik start!

Geplaatst
  • Auteur

34t7ck2.png

2v8r3tl.png

[spoiler=Reacties]

Vanavond maak ik mijn keuze bekend!!

@sperwer:
Dankje

@J.Beekwilder:
Dankjewel!

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

qqbek5.png

[spoiler=clubkeuze]

Ik heb uiteindelijke gekozen voor Valencia. Ik vond dat Valencia een goede selectie heeft met veel potentie.

Daarnaast leek het mij leuk om een keer een spel te starten in Spanje.

Geplaatst

heerlijk dat je naar valencia gaat, zijn nog niet veel van novelles van. Succes!

Geplaatst

Veel succes met Valencia! Daar hebben ze wel heerlijke spelers zoals Villa, Silva, Mata en nog wat paar spelers..

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

f28nb5.png

Valencia C.F., een club met een rijke historie. ‘Dit seizoen viert Valencia C.F. haar 90e verjaardag, maar wat weten wij van Valencia C.F.?

Valencia C.F. is een Spaanse club die uitkomt in de Primera Division.

De club die sinds 1923 in het Estadio Mestalla speelt verhuist eind 2009 naar het nieuwe stadion in Valencia: Nuevo Estadio Valencia.

f1wpox.png

Valencia CF werd op 10 mei 1919 opgericht in de Torino Bar in Valencia. De eerste president en mede-oprichter werd Octavio Augusto Milego Diaz.

De club speelde de eerste jaren in het Algiros stadion, maar verhuisde in 1923 naar het huidige Mestalla, toen nog met een capaciteit van 17.000 toeschouwers.

In 1928 promoveerde Valencia tot de hoogste divisie in het Spaanse voetbal, waar Valencia een legendarisch debuut zou maken, een 4-2 overwinning op Real Oviedo.

Na enkele jaren op het hoogste niveau te hebben gespeeld, werd de Liga gestopt door de Spaanse Burgeroorlog.

Mestalla werd in deze oorlog bijna geheel verwoest door bombardementen..

In de jaren '40, na het beëindigen van de Burgeroorlog, werd de Primera División weer gestart waar ook Valencia aan mocht deelnemen.

Estadio Mestalla werd opnieuw ontworpen en gebouwd met een capaciteit van 22.000 toeschouwers.

In de stad Valencia zijn 2 professionele voetbalclubs, Valencia CF en Levante UD.

Ondanks dat de twee clubs "rivalen" zijn, is er een goede band tussen beiden clubs en zijn er gezamenlijke projecten.

Tussen de supporters is de rivaliteit wel degelijk aanwezig. De Valencianistas worden door de Levante-aanhangers Los Xotos genoemd, wat staat voor de geiten.

De Levante-aanhang wordt op zijn beurt weer Las Granotas, wat staat voor de kikkers.

Door recent succes van nabijgelegen Villarreal CF in Spanje, wordt Villarreal CF als grote rivaal beschouwd in de Primera Division.

De derby tussen beiden is ieder jaar weer een spannende wedstrijd doordat beiden teams goed gepresteerd hebben de afgelopen jaren.

in8jyf.pngxfrnvb.png2wqc3so.png

Prijzenkast Valencia C.F.:

Spaans Landskampioen(6x): 1942, 1944, 1947, 1971, 2002, 2004

Copa del Rey(7x): 1941, 1949, 1954, 1967, 1979, 1999, 2008

Spaanse Super Cup(2x): 1999, 2004

Europa Cup II(3x): 1962, 1963, 2004

UEFA Super Cup(2x): 1981, 2004

[spoiler=Reacties]

@sperwer:
Voorlopig komt Maduro wel in mijn plannen voor, we zullen dus zien!

@Jorrit., Zorsky, Jamie-010:
Dankjulliewel!

@Al Stefanio:
In eerste opzicht zijn dat inderdaad de bepalende spelers, we zullen zien of zij het ook goed gaan doen.

Geplaatst

Leuke keuze!

Veel succes bij Valencia!

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

De tactiek: Miich's 4-1-3-2.

2poec6x.png

[spoiler=Team instructies]

2qcgeq0.png

Het doel van deze tactiek is om verdedigend goed te staan, en gedoseert aan te vallen. Bij uitwedstrijden pas ik de tactiek gedeeltelijk aan. De teaminstructie komt op verdedigend of counteren te staan. En een van de spitsen laat zich vooral zakken naar de nummer 10 positie.

GK

Het nut van de doelman is logisch, ballen uit zijn doel houden.

D RL

De rechts- en linksback in deze tactiek zijn spelers die veel mee opkomen. De meest belangrijke eigenschappen die deze backs nodig hebben zijn:
voorzetten
,
dribbelen
,
tackelen
en
mandekking
.

D C

De twee centrale verdedigers concentreren zich alleen op verdedigen, behalve bij aanvallende corners. Bij aanvallende corners gaan deze twee verdedigers mee naar voren om de bal binnen te koppen. Belangrijke eigenschappen zijn:
tackelen
,
mandekking
en
koppen
.

DM C

De verdedigende middenvelder speelt vooral om de bal te veroveren. Als hij de bal verovert levert hij deze in bij de MC. Belangrijke eigenschappen voor de DMC zijn:
Mandekking
,
Tackelen
,
Teamwork
,
Positiespel
en
Inzet
.

(A)M RL

Mijn twee vleugelspelers staan er om het veld breed te houden, en de voorzet te geven op de Targetman, daarnaast pakken zij de opkomende backs van de tegenstander op. Eigenschappen:
Passing
,
Voorzetten
,
Zonder bal
,
Uithuidingsvermogen
,
Anticipatie
.

(A)M C

In mijn tactiek speelt de M C meer als AM C, deze speler stuurt de vleugelspelers weg, of één van de spitsen. Eigenschappen:
Balaanname
,
Passing
,
Zonder bal
,
Beslissingen
.

Striker

Dan de twee spitsen, een van de twee is een Target Man. Het liefst speel ik met een lange, sterke kopsterke Targetman.

Eigenschappen voor de Targetman:
Koppen
,
Afwerken
,
Kracht
,
Zonder bal
,
Springen
,
Doorzettingsvermogen
.

Eigenschappen voor de andere spits:
Afwerken
,
Zonder bal
,
Anticipatie
,
Techniek
,
Beslissingen
.

[spoiler=reacties en downloadlinkje]

Nogmaals, screenshots op aanvraag, tips+kritiek is ook welkom!! Als je nog vragen hebt over mijn tactiek mag je het natuurlijk ook vragen...

Hier een downloadlinkje voor deze tactiek:

Ik kan natuurlijk nog géén uitslagen posten dus als je hem wilt testen om te kijken of deze tactiek werkt, succes!!

@Mapherus
Dankjewel!

Geplaatst

Leuke update, mooi dat je je tactiek uitlegt. Nu nog hopen op goeie resultaten;)

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

Valencia C.F. op de transfermarkt.

2w4muu1.png

Allereerst ga ik het hebben over de aankopen.

Alhponse Aréola
: Dit is een keeper voor de toekomst. Ik kon hem voor het kleine bedrag van €110,000 halen en dat is niks voor zo'n talent.

Jeffrey Bruma
: Jonge centrale verdediger komt op huurbasis, met optie tot koop, over van Chelsea. Ik zal hem een halfjaar evalueren en dan mijn besluit maken of hij overgekocht zal worden.

Rafael van der Vaart
: Ook Rafael komt op huurbasis bij ons spelen, dit is echt een aanwinst en zal het met Juan Mata en David Silva uit moeten vechten wie er op dat moment speelt.

Rodney Sneijder
: Deze aankoop is met de kijk op de toekomst, de ongelukkige Mata wilt hogerop en van der Vaart is enkel op huurbasis overgekomen. Met mijn connecties bij Ajax kon ik Rodney makkelijk over laten komen.

Romélu Lukaku
: Een sterke jonge spits die de back-up van de al wat oudere Zigic wordt. Dit is een jongen met veel talent die
(hopelijk)
gaat uitgroeien tot een wereldspits.

Simon Vukcevic
: Op het laatste moment gehuurd van Sporting CP om een goede back-up te vormen achter van der Vaart, Silva en Mata. De optie tot koop wil ik graag lichten als de financiën oké zijn.

9qijw7.png

Dan komen we bij de uitgaande transfers.

Miku
: Een redelijke spits, maar ik vond dat hij te kort kwam voor een plekje bij de eerste 18 (basis + reserves). Bij een bod van 2 miljoen vertrok Miku naar Zaragoza.

Nacho González
: Een goede speler ook maar aangezien zijn nationaliteit liet ik hem vertrekken. Veel clubs waren geïnteresseerd maar durfden voor Nacho niet al te diep in de buidel te tasten. De fans waren het er overig niet mee eens dat ik Nacho liet gaan.

Jordi Alba
,
Rodney Sneijder
,
Alphonse Aréola
: Deze jongens zouden geen speelminuten in het eerste krijgen en mochten alle drie ervaring opdoen bij een andere club.

9lki39.png

Ik ben blij met deze selectie, niet alleen de basis elf is van goede kwaliteit, maar ook de back-up is van een hoog niveau.

De doelstellingen van het bestuur zijn waar te maken. Al zal het van de loting afhangen of we daadwerkelijk de doelstellingen in de Europa League en de Spaanse Cup kunnen waarmaken.

[spoiler=Reacties]

@sperwer:
Vond het wel een toevoeging inderdaad.

Geplaatst

Goede Transferperiode!

Lukaku had ik wel verwacht, die koopt iedereen!

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

Vriendschappelijke wedstrijden 2009.

rtqc85.png

In mijn ogen een goede voorbereiding, alleen iets te veel tegendoelpunten.

De wedstrijd tegen Ajax verheugde mij het meest, in mijn ogen zijn onze selecties erg aan elkaar gewaagd, maar op het veld speelden wij Ajax zoek. Volgend seizoen wil ik het nog eens opnemen tegen Ajax, maar dan in de ArenA.

Beste speler in de voorbereiding is
David Silva
, hij speelde in de meeste wedstrijden een hoofdrol en scoorde in totaal 7 doelpunten.

[spoiler=Reacties]

@Mapherus
Ik zat erg te twijvelen over hem, maar ik gaf hem toch maar het voordeel van de twijfel.

@Societa.:
Dankje!

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

2i7ofmf.png

Twee keer waren wij stukken beter, en twee keer wisten wij de stand niet uit te bouwen.

Al met al ben ik blij dat wij geplaatst zijn voor de groepsronde.

[spoiler=reacties]

Korte update, kort maar krachtig.

@JW:
Dankjewel!

Geplaatst

Succes in de groepsronde!

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

qoh8qs.png

[spoiler=Reacties]

@W00t:
Dankjewel!

@JW:
Klopt, allemaal toppertjes.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]