Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

2v2jspu.png

[spoiler=Reacties]

ruststand: WHC
1-6
AFCA

@JW
Vond ik ook.

• Antwoorden 88
  • Weergaven 255
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

2mrv9zl.png

Allereerst speelden wij deze maand uit bij
Málaga
. Wij hadden het beter van het spel en wonnen terecht met 1-2.

Drie dagen na de Europa League ontmoeting met Club Brugge ontvingen wij
Tenerife
. In deze wedstrijd waren wij superier en de uitslag had uitgebreid moeten worden.. Wel gewoon drie punten in huis gehouden!!

Vervolgens gingen wij op bezoek bij
Getafe
. Door twee goals van David Villa namen wij de drie punten mee naar huis.

Aan het einde van de maand ontvingen wij nog
Osasuna
. Het spitsenduo Villa-Zigic was erg in vorm, en scoorde beide 2x.

1fhdsp.png

De eerste Europa League wedstrijd van het jaar was de wedstrijd thuis tegen Club Brugge. Club Brugge zag ik vanaf de loting al als lastigste tegenstander. Wij wonnen vrij eenvoudig met 2-0 door twee doelpunten van David Villa.

Speler van de maand September:

jigmlt.png

Met maar liefst negen doelpunten in vijf wedstrijden voor Valencia is deze maand David Villa speler van de maand geworden!!

Ik ben tevreden over deze maand, alle vijf de wedstrijden werden in winst omgezet.

[spoiler=Reacties]

@Jamie-010:
Dankjewel!

Geplaatst
  • Auteur

@JW: Dat is hij zeker!

Sorry dat ik momenteel niet post, ik wacht tot na kerst met updaten.

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

15ft6ad.png

Thuis tegen
Atlético Madrid
wonnen wij door een kopbal van Alexis uit een corner van David Villa. De wedstrijd verliep evenwichtig en er werd dan ook gezegd dat wij de punten hadden gestolen.

Na de interland week moesten wij afreizen naar Barcelona. Daar wachtte
Espanyol
op ons. In een lastig duel wisten wij toch de drie punten mee naar huis te nemen door een doelpunt van Villa.

Na de thuiswedstrijd tegen Maccabi Haifa ontvingen wij
Sporting Gijon
. Valencia begon de wedstrijd geweldig maar zakte naarmate de wedstrijd vorderde steeds verder in. David Villa, hattrick, en David Silva verzorgde de doelpunten.

34pxugk.png

Voor verwachtte ik geen moeite met
Cadiz
over twee wedstrijden, en ik ben dan ook blij dat wij het uit al beslist hebben. Drie doelpunten van David Villa en één keer van der Vaart waren genoeg voor het doodvonnis van
Cadiz
.

2zi7qt3.png

Wij begonnen deze maand in Roemenië tegen
FC Timisoara
. Wij dicteerde vanaf minuut één de wedstrijd, en wonnen dan ook verdient met 1-3. Het supertrio Silva, Villa, Zigic wisten allen één keer te scoren.

Thuis tegen
Maccabi Haifa
was het duidelijk dat Valencia ging winnen. Toch duurde het tot het einde van de eerste helft dat Valencia op voorsprong kwam. Marchena kopte een corner strak binnen. In de tweede helft werd het een walk-over en scoorde wij nog drie maal. Twee maal David Villa en één maal Joaquin.

Speler van de maand Oktober:

jigmlt.png

Dit maal nog een doelpunt meer dan in de maand September. David Villa scoorde maar liefst tien keer deze maand!!

Ook deze maand werden alle wedstrijden in winst omgezet. En met negen punten uit drie wedstrijden in Europa is het in mijn ogen al zeker dat wij overwinteren met Valencia.

[spoiler=Reacties]

@J.Beekwilder
Hier dan eindelijk weer een update..

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

Special: David Villa

219ovn8.png

David Villa is een Spaanse spits die 28 jaar geleden op de wereld kwam in het plaatsje Tuilla (Langreo).

Acht jaar geleden begon David Villa Sánchez zijn profvoetbal carrière bij Sporting Gijon. Hier blijft hij door zijn goede spel maar één jaartje. In 79 wedstrijden kwam hij 38 keer tot scoren.

Vervolgens verkasten Villa naar Real Zaragoza. En ook hier maakte hij indruk. Want twee jaar later klopte Valencia aan de deur bij de toen nog jonge aanvaller. Bij Real Zaragoza scoorde hij 33 doelpunten in 73 duels.

Inmiddels is dit David zijn vijfde seizoen bij Los Ches. In zijn eerste 4 seizoen kwam hij 129 keer het veld in, en scoorde hij 87 keer. Dit seizoen speelde hij tot nog toe alle wedstrijden (14x) en kwam hij tot een indrukwekkende totaal van 19 doelpunten.

Ook bij Spanje is David Villa een vaste waarde. In totaal kwam hij 51x voor Spanje uit, en wist hij 33x het net te vinden. David Villa werd door zijn manager in de maanden september en oktober al tot beste speler genoemd. En hij wil dan ook graag een keer een nationale titel op zijn CV schrijven.

[spoiler=Reacties]

@JackodeK:
I know, ik heb echt mazzel met hem!!

@W00t:
Inderdaad, gaat echt goed.

@JW:
Misschien dat ik hem ooit verkoop om te kijken hoe het gaat zonder hem..

Geplaatst

Hele mooie special, goed geschreven!

Geplaatst

Gaat heerlijk!

Mooie special over Villa! Ga zo Door!

Geplaatst

heel mooi gepresenteerd en ook geweldige prestaties!

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

2w3yslh.png

We begonnen deze maand slechter dan ik had gehoopt, een gelijkspel bij
Valladolid
. Qua spelbeeld was het gelijkspel echter de terechte uitslag. Na de wedstrijd heb ik ook direct aangegeven dat het beter moet willen wij kampioen worden.

De wedstrijd thuis tegen
Mallorca
werd begonnen zonder de licht geblesseerde David Villa. Maar door drie goals van de andere spits Nikola Zigic werd er toch eenvoudig gewonnen met 3-0!

Thuis tegen
Xerez
ging het een stuk stroever dan ik vooraf had gehoopt. Gelukkig konden wij de drie punten in eigen huis houden door goals van Villa en Zigic.

Daarna volgde de uitwedstrijd tegen
Alméria
. We speelden een erg sterke pot en kunnen ons op gaan maken voor de wedstrijd uit bij Villarreal. Door goals van Villa en Zigic wonnen wij met 0-2.

De wedstrijd van de maand in de competitie uit bij
Villarreal
werd enigsinds verrassend makkelijk gewonnen. Door doelpunten van wederom David Villa en Nikola Zigic namen wij de drie punten mee naar huis. 2-0 werd er gewonnen en ik was zeer tevreden over deze wedstrijd.

343r89d.png

Waar wij uit al vrij eenvoudig wonnen, gaf ik thuis de kans aan enkele 'B-spelers' tegen
Cadiz
. Van de vier normale basisspelers scoorden twee de doelpunten in de wedstrijd. 2-1.

e16bnt.png

In de Europa League reisde wij af naar België om daar de uitwedstrijd tegen
Club Brugge
te spelen. In een open wedstrijd werd er zes keer gescoord, aan beide kanten drie keer en mochten wij met één punt terug keren naar Valencia.

34oqcfb.png

Deze maand was het de beurt aan onze andere spits, Nikola Zigic. Met 8 doelpunten in 7 wedstrijden, scoorde de lange Serviër twee doelpunten meer dan David Villa.

[spoiler=Reacties]

@W00t, Handzeep, sperwer, bryan125, Zorsky, JW, marcelkeuh:
Dankjewel!

@luukpardoen@:
Gaat goed inderdaad.

Geplaatst

Mooi gepresenteerd en ook goede prestaties! (y)

Geplaatst
  • Auteur

20u3e4k.png

2uh1o21.png

In de maand December stond er een zwaar programma te wachten in de competitie. Na de 2-0 overwinning op Timisoara in eigen huis kwam
Deportivo
op bezoek. In een gelijkopgaande wedstrijd wist David Villa te voorkomen dat er een stunt aankwam, met drie doelpunten werd hij man of the match. 3-1.

Drie dagen later volgde de 2-1 overwinning op
Athletic
, in een zwakke wedstrijd trokken wij wederom aan het langste eind door doelpunten van het superduo Zigic - Villa.

Weer drie dagen later reisden wij af naar Barcelona om daar tegen het grote
F.C. Barcelona
te spelen. Aan dit soort wedstrijden kan je zien dat wij nog een maatje te klein zijn voor de echt grote ploegen. Door een uitstekend keepende Moya bleef het slechts bij een 1-0 nederlaag.

Wij sloten het seizoen af tegen
Sevilla
. Na de reis richting Israël kon je zien dat wij het zwaar hadden. Villa scoorde nog de 1-0, maar Valencia kon een gelijkspel helaas niet voorkomen. 1-1.

v4a3gx.png

We begonnen deze maand in ons eigen Mestella tegen FC Timisoara. Door de 2-0 overwinning zijn we zeker van een plaats in de volgende ronde. David Villa en David Silva waren de doelpuntenmakers.

De wedstrijd in Israël ging nergens meer om. Toch startte ik met de basis elf om in de flow te blijven met het oog op de wedstrijd tegen Sevilla. Door twee goals van Villa wisten wij nog maar eens drie punten bij te schrijven. 2-0.

jigmlt.png

In de maand December nam weer David Villa de prijs
Speler van de maand
mee naar huis. Met acht doelpunten in zes wedstrijden is David Villa met een indrukwekkende reeks bezig.

[spoiler=Reacties]

@W00t
Heldje inderdaad, heerlijk duo met Villa.

@sperwer:
Heerlijk duo inderdaad.

@fw:
Dankjewel!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]