Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 464
  • Weergaven 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

-99-

ke6ve0.png

1 mei 2009.

Ik lees hem nog eens rustig door:

Geachte Nick Vos,

Wij hebben gezien dat u uw trainersdiploma hebt gehaald, gefeliciteerd daarmee namens ons. Wij zien helaas ook dat u weinig ervaring heeft, eigenlijk geen enkele ervaring in het trainersvak. Echter zeggen mijn adviseurs dat u de geschikte kandidaat voor het Feyenoord, dat in financiële nood zit. Er is heel weinig mogelijk in transfers zonder dat u verkoopt, echter met wat simpele verkopen kunt u een aantal leuke transfers laten plaatsvinden. Ik kan u mededelen dat we heel veel vertrouwen hebben mocht u het aanbod accepteren. Wij vragen u dan ook vriendelijk om morgenvroeg bij mij op bezoek te komen. Het tijdstip is: 09.00 uur. Ik hoop dat ik u daar zie.

Met vriendelijke groet,

Dick van Well.

2mzh25v.png

Met een opengeklapte bek zit ik naar de brief te staren. Ik roep mijn vrouw erbij, wat vind jij ervan? ‘Van wat?’ vraagt ze onmiddellijk. Ik laat haar de brief lezen en ook zei zit met opengeklapte mond naar de brief te staren. ‘Doen’ is het enige wat ze zegt. Na een paar minuten stilte verbreekt ze dat: ‘Het is al sinds je vijfde je favoriete club, de club waar je altijd bij wilde voetballen en nu krijg je de kans om dat team hogerop te krijgen. Je moet de kans wagen en ik weet zeker dat je het fijn gaat vinden daar!’ Natuurlijk heeft ze gelijk, maar ik ga er toch nog even over denken, niet of ik het accepteer want dat doe ik natuurlijk wel. Meer over, wie ga ik verkopen? Komt er een geheel nieuwe staff? Hoeveel ga ik verdienen? Wie ga ik kopen als ik geld heb? Al dat soort vragen suizen door mijn hoofd, maar ik val toch met een gerust hart in slaap.

[spoiler=reacties]@ Peterzinho: Bedankt voor je complimenten, maar ik snap dat van die CL-poule niet helemaal.

@ Jordi: Bedankt voor je reactie en nu weet je het;)

Geplaatst

Succes bij Feyenoord, hopelijk kun je in de top van NL meedraaien :).

Geplaatst

Geweldige wending in je verhaal.

Leuk om te zien dat je ook hele mooie stukjes kunt schrijven.

En succes bij de mooiste club van Nederland!

Geplaatst
  • Auteur

-100-

ke6ve0.png

Een woord van de schrijver:

Dit is hem dan; de honderdste update in mijn novelle. Ik zal gelijk maar zeggen dat het zonder jullie niet was gelukt, bedankt daarvoor mensen! We zitten nu op de negentien pagina’s en ik hoop nog lang door te gaan. Nu ga ik proberen succes te zoeken bij een andere club omdat ik Tottenham beu was. Ik wil mijn vaste volgers als eerste bedanken: Bedankt JW, fw, Bryan125, Peterzinho en Prinz Poldi. Jullie zijn top!

Ook de users die heel regelmatig mijn novelle een bezoekje komen brengen wil ik bedanken: Bedankt Steijns, MajinRico, Yitusita, Mickets013, Wo 2, BMB en Aggerr. Ook jullie zijn stuk voor stuk toppers, harstikke bedankt!

En ook de mensen die niet heel vaak komen, maar wel eens een reactie achterlaten: Bedankt! Top man. Het is geen grote update ik weet het, maar ik kan er wel tienduizend woorden van gaan maken, maar dan komt het toch hier op neer!

330r29f.png

[spoiler=reacties]@ Jordi: Bedankt man!

@ fw: Ja, jij wist het al:P Bedankt weer!

@ MajinRico: Beetje afwisseling kan geen kwaad toch?

Geplaatst

Je hebt een schitterende parcours afgelegd bij de Spurs!!! Benieuwd of je even succesvol kunt zijn bij Feyenoord... als je het niet wordt, zitten die smerige gangster gegarandeerd klaar om dat lieve vrouwtje van jou te kidnappen... van wie we nog altijd haar naam niet kennen? ze lijkt een beetje op Reshum en Salma Hayek...

Geplaatst

ik ben altijd een stille volger en nu maar is een reactie plaatsen

heel mooi wat je van tottenham gemaakt hebt

echt een topploeg hopen dat het bij je nieuwe ploeg net zoveel succes kan bezorgen

Geplaatst

Mooi stukje, heerlijk dat je al 100 updates hebt :D.

Nog even en dan zit je ook al weer aan de 500 reacties _O_.

Geplaatst

Haha, Jij bedankt! _O_

En het hoeft ook niet groot te zijn, zoals je zelf zegt komt het toch hier op neer! :D

Top hoop dat je met Feyenoord ook lekker ver kunt komen?!

Geplaatst

mooi dat je even laat zien dat dit je 100ste update is :D

veel succes nog!

Geplaatst
  • Auteur
Ga je nog verder Nick? :pray:

Ik ga zeker nog verder, maar weeral is mijn DVD-drive kapot gegaan en dus nu probeer ik hem aan de praat te krijgen en vervolgens te instaleren via steam. Vooralsnog geen succes. Maar je zal het zeker horen en zien als deze novelle weer hervat kan worden.

Geplaatst

dju... dat is spijtig... ik vind dit echt een leuke novelle om volgen, ik ben ook benieuwd of je met Feyenoord dezelfde successen kunt behalen als met de Spurs... bovendien hoop ik dat er nog veel over je vrouwtje te lezen valt (en eigenlijk nog meer te ZIEN!!!)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]