Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 464
  • Weergaven 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Succes bij The Spurs. _O_

Hoop dat je m'n held met respect behandeld :oops:

Aaron Lennon _O_

Geplaatst

Een mooie ploeg. Eigenlijk heb je daar geen aankopen nodig. Maar je hebt er genoeg geld om het nog beter te maken :D. Succes.

Geplaatst

Succes bij The Spurs, breng ze naar de top! :D

Geplaatst
  • Auteur

-6-

Daar zat ik dan, aan mijn bureau, te denken aan het team. Wie staat erin, wie zit op de bank en wie zit op de tribune? Allemaal vragen die mij nu nog niks zeggen. Ik dacht gelijk dat ik maar eens naar de training moest gaan, de jongens moest zien voetballen. Ik pakte mijn schoenen en mijn jas en liep naar buiten, richting de auto. Ik doe de deur open en start de auto. Ik rij naar achteren draai een beetje patserig en rijd de straat uit.

1zvbjuf.jpg

Na een half uur ben ik aangekomen op het trainingsveld. Ik stap uit mijn auto en loop richting het trainingsveld. De jongens lopen op mij af en stellen zich allemaal voor. Ik geef ze allemaal een handje en zeg dat ze hun best moeten doen, want deze training is bepalend voor de opstelling. De jongens begrepen het en begonnen vol enthousiasme aan de training. Ik schreef alle goede en slechte punten van de spelers op. Nadat ik drie blaadjes vol had geschreven, vroeg ik de jongens om rondjes te gaan rennen; kijken wie de beste conditie en het beste uithoudingsvermogen had. Na een kwartiertje bezig te zijn liet ik de jongens stoppen, conditie hoeft hier niet verbetert te worden!

2n9jhx4.jpg

Ik wist genoeg en liet de jongens maar even een partijtje spelen. Ik daarin tegen ging richting mijn kantoortje en liet de prestaties van de jongens even bezinken. Ik peinsde over de opstelling, want de jongens hadden allemaal goede punten en slechte punten. Ik wist het gewoon echt niet. Ik tekende maar even een voetbalveldje en ging knutselen met de namen en de formatie. Ongeveer een kwartier was ik daar mee bezig en ik was er uit: een 4-4-2 formatie in een ruit vorm!

[spoiler=reacties]@ JackodeK: Bedankt!

@ JW: Bedankt voor je reactie:)

@ Ozzy: Bedankt voor je reactie en het is echt een held! Ik behandel hem ook zo hoor!;)

@ De Generaal: Bedankt voor je reactie en wat de transfers betreft: You'll see soon!

@ SNDR: Bedankt, ik zal het proberen!

@ Bryan125: Ook jij bedankt voor je reactie:)

@ J. Beekwilder: Dat hoop ik ook! Bedankt voor je reactie!

Geplaatst

veel succes, tottenham is echt n ploegje met veel mogelijkheden! nog niet de top in engeland maar je kan het wel worden.

hopelijk kan je het verlies van berbatov opvangen...

Geplaatst
  • Auteur

-7-

30133h3.png

Daar zit ik dan weer aan mijn tekentafel. Waar kan ik beginnen, ik pak mijn blaadjes met aantekeningen erbij en begin te schuiven met de poppetjes maar dit wordt niks dacht ik.

Logischerwijs begon ik maar bij de keepers, ik had er twee tot mijn beschikking; Gomes en Cudicini.

Ik maak even een klein verslag van Gomes;

11hdzc0.png

[spoiler=reacties]@ JW: Bedankt voor je toffe reactie:)

@ prinz poldi: Dat is het zeker, de top gaat wel gehaald worden hoop ik;)

[spoiler=slecht nieuws]Ik was in het spel al bijna aan het einde van het seizoen met een respectabele 2e plek. Maar nu kan ik het spel niet laden! Maar geen nood hoor:D Ik maak gewoon een nieuwe game!!!!

Geplaatst

Hoop dat je die respectabele 2e plaats opnieuw kan halen. :D

Prachtige update ook, leuk geschreven. :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

-8-

30133h3.png

Nu ik weet wie er in het goal staat ga ik gewoon rustig verder; we zijn nu aangekomen bij de rechtsback. Ik heb keuze uit drie rechtsbacks; Kyle Naughton, Vedran Corluka en Alan Hutton. Ik maak ook een verslag van Vedran Corluka;

sw2zp3.png

[spoiler=reacties]@ Ozzy: Ik hoop het ook:D Bedankt voor je reactie.:)

@ JW: Ik hoop het maar. Bedankt voor je reactie!

Geplaatst

Mooi stukje. Succes. Naughton zou ik een jaartje verhuren en ik zou gaan voor Corluka.

Geplaatst
  • Auteur

-9-

30133h3.png

Nu weet ik ook wie dit seizoen de rechtsback is. Ik kijk verder naar de open plekken. Twee centrale verdedigers. Ik heb keuze uit: Jonathan Woodgate, Ledley King, Michael Dawson en Sébastien Bassong. De rechter centrale verdediger Ledly King maak ik een verslag over:

264l4eb.png

[spoiler=reactie]@ Bryan125: Bedankt voor je reactieïŠ Even voor de duidelijkheid: Van degene wie ik een verslag maak staat in de basis;)

Geplaatst
  • Auteur

-10-

ojqukl.png

Nu ik één centrale verdediger op zijn plaats heb staan moet ik er nog een. Ik kijk nog maar eens naar mijn mogelijkheden: Woodgate, Dawson en Bassong. Als ik kijk naar kwaliteit van de training die ik gezien heb ga ik voor Bassong. Ik maak dus ook een verslag van Bassong:

2e4b4nk.png

[spoiler=banner]Credits naar Bryan125 voor de geweldige banner

Geplaatst

Ik persoonlijk vind het een bijzondere banner (y). En je update is ook van goede makelij

Geplaatst
  • Auteur

-11-

ojqukl.png

Ik ben aangekomen bij de linksbackpositie, ik heb daar een aantal mogelijkheden: Benoit Assou-Ekotto, Gareth Bale en Kyle Naughton. Als ik naar mijn aantekeningen kijk zie ik een heleboel plusjes staan bij het spel van Gareth Bale. Ik maak dus ook een verslag van Bale:

2b48r6.png

[spoiler=reactie]@ Emile Mpenza: Ja ik vind het ook een geweldige banner. Leuk om te horen dat je mijn update ook goed vind:) Bedankt voor je reactie!

Geplaatst
  • Auteur

-12-

ojqukl.png

We zijn aangekomen bij de verdedigende middenvelder, dacht ik bij mezelf. Ik heb op die positie tot mijn beschikking: Tom Huddlestone en Jermaine Jenas. Ik schat

Jenas hoger in als Huddlestone dus ook die keuze is snel gemaakt. Ik maak ook maar een verslag over Jenas:

e0o510.png

[spoiler=reactie]@ JW: Ja ik vind dat ik een goede verdediging heb. Bedankt voor je reactie.:)

Geplaatst

Een schitterende spelersvoorstelling van een even schitterende ploeg. Ik snap dat zulke spelersgroep zo slecht presteert eigenlijk want puur op talent kunnen ze zich zeker in de top 6 van de Premier League nestelen. Veel succes en hopelijk kan je vriend en vijan verrassen door die titel te winnen ! Succes

Geplaatst

Leuk team, speel met ze in een netwerkgame, succes bij the Spurs.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]