Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

-13-

ojqukl.png

Ik ben inmiddels aangekomen bij de rechtermiddenvelder. Ik heb een aantal opties: Aaron Lennon, Gio Dos Santos en Bentley. Mijn keuze was al heel snel gemaakt; Aaron Lennon. Waarom? Omdat deze jongen zoveel kwaliteiten in zich heeft. Ook van Lennon maak ik een rapport:

15d50zt.png

[spoiler=reacties]@ Peterzinho: Dat hoop ik ook, maar in het eerste seizoen de titel al? Ik denk het niet. Bedankt voor je reactie.:)

@ JackodeK: Fijn om te horen dat het er goed uitziet!

@ Bryan: Bedankt voor je toffe reactie!:)

@ JW: Het is zeker een heerlijke speler, ook jij bedankt voor je reactie!

@ Miich: Bedankt voor je reactie. Hoe gaat het in jou netwerk game met de spurs? Keep me posted!:)

• Antwoorden 464
  • Weergaven 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mooie update van Lennon. Toch vind ik het knap van hem. Maar 1.65 en speelt toch geweldig in de PREMIER LEAGUE(Fysiek sterke competitie).

Geplaatst

Hijs technisch gewoon top, om nog maar over z'n snelheid te zwijgen :

Geplaatst
  • Auteur

-14-

ojqukl.png

Nu we aangekomen zijn bij de linker middenvelder zie ik weer een hoop opties: Krancjar, Modric en Dos Santos zijn de mogelijkheden. Ik vind Modric het best op die posititie passen dus ik maak ook een verslag over Modric:

fv3x4.png

[spoiler=reacties]@ Ozzy: Ja het is echt een uberheld! Bedankt voor je reactie(s)

@ Bryan: Mooi dat je de update leuk vond:) Bedankt voor je reactie en idd zijn snelheid en technisch:<

Geplaatst
  • Auteur

-15-

ojqukl.png

Nu zijn we aangekomen bij de aanvallende middenvelder. Ook hier hebben we vele opties voor: Giovanni Dos Santos, Niko Krancjar en Luka Modric. Aangezien we Luka al op de linkerflank hebben staan, is Krancjar de meest logische keuze. Ik maak ook een verslag over Niko Krancjar:

apcgpk.png

Geplaatst
  • Auteur

-16-

ojqukl.png

Ik ben aangekomen bij de spitsen, bij de rechterspits oftwel onze targetman. Ik heb wederom een aantal keuzes: Robbie Keane, Peter Crouch, Jermaine Defoe, Romain? Pavlyuchenko en Giovanni Dos Santos. Als ik naar de lengte kijk is Crouch de langste, dus hij is een goed aanspeelpunt. Mijn keuze valt op Crouch. Ik maak dus ook een verslag over Crouch:

t99v76.png

[spoiler=reactie]@ JW: Dat ben ik helemaal met je eens! Bedankt voor je reactie.:)

Geplaatst

Luka Modric :<

En die Crouch is toch ook een type apart ;e alle voorzetten gewoon op hem laten geven, hij kopt ze er allemaal wel in. ;e

Geplaatst
  • Auteur

-17-

ojqukl.png

Nu heb ik een diepe spits nodig. Ik heb vele aanvallers in mijn selectie; Defoe, Crouch, Pavlyuchenko, Keane en Dos Santos. De keuze is voor mij makkelijk, Defoe doet zijn best niet op de trainingen, Ik houd niet van voetballers als Keane dus het word Pavlyuchenko. Ik maak een verslag over deze Rus:

3341xtu.png

[spoiler=reacties]@ Ozzy: Bedankt voor je reactie! En wat betreft Crouch, in mijn vorige game kopte die er zat in. Hij was topscorer met 28 goals;)

@ Bryan: Ja idd, bedankt voor je reactie!:)

@ JW: Dat is idd jammer, maar des te beter voor mij:D. Bedankt voor je reactie

Geplaatst

Pavlyuchenko is ook niet mis!

hopelijk vind hij het net vaak ;)

Geplaatst

Verassende Keuze. Vele mensen zouden kiezen voor Defoe of Keane. Kijken hoe Pavlyuchenko het doet. :).

Geplaatst
  • Auteur

-18-

ojqukl.png

Ik pak mijn verslagen op en loop naar het koffiezetapparaat. Ik zet een bakje koffie en kijk op mijn horloge, 2 uur al. Laat het bakje koffie maar denk ik bij mezelf. Ik loop naar boven naar de badkamer

En poets mijn tanden. Nog geen 10 minuten later lig ik in bed. ‘Welterusten’ hoor ik mijn vrouw nog zeggen. Ik ben te moe om te antwoorden. Morgen word een drukke dag, de voorzitter wil de verslagen van mijn basiself zien, hij wil mijn taktiek zien met uitleg etc. Dat zien we morgen wel weer.

nbd9it.jpg

Ik word wakker om 7 uur ’s ochtends, weinig nachtrust gehad. Ik loop naar beneden en pak een ongesmeerde boterham. Ik eet hem half op terwijl ik mijn beste pak aandoe. Als ik mijn pak aanheb, doe ik de verslagen in de koffer en vertrek richting werk. Eenmaal aangekomen op het werk, tref ik de voorzitter. Hij vraagt meteen naar de verslagen. Ik leg ze op zijn bureau en loop weg. Ik ga een bord en een krijtje pakken en maak mijn opstelling bekend aan de voorzitter. ‘4-4-2 ruit!’

De voorzitter knikt maar een beetje. Het is duidelijk dat de beste man geen verstand van voetbal heeft!

120pimx.jpg

‘En wat heb je nodig voor die posities?’ vraagt de voorzitter. ‘Niks, ik beschik over de juiste spelersgroep.’ Zeg ik. ‘Leg het me maar uit hoe het zit dan!’ zegt, of eigenlijk roept de voorzitter.

Ik begin simpel; ik leg uit dat we een goede keeper nodig hebben met de nodige kwaliteiten om mee te voetballen. ‘Gomes.’ Zegt de voorzitter. ‘Juist’

De backs hebben aanvallende kwaliteiten nodig en een goede pass. ‘Corluka en Bale.’ Roept de voorzitter. ‘U begrijpt het.’

Twee beren van een centrale verdedigers. ‘Bassong en King.’ Roept de voorzitter weer. ‘Juist!’

De verdedigende middenvelder moet een goede tackle in huis hebben en een goede pass misstaat ook niet. ‘Jenas’ schreeuwt de voorzitter nu onderhand. ‘Correct.’

De rechter en linker middenvelder moeten aanvallende kwaliteiten hebben en een heleboel creativiteit. Ook een goed afstandsschot misstaat niet. ‘Modric en Lennon.’ Zegt de voorzitter nu kalm. ‘Alweer een goed antwoord.’

De aanvallende middenvelder heeft een goede passing nodig en een goed afstandschot. ‘Krancjar!’ roept de voorzitter. ‘U heeft er verstand van!’

De rechterspits is de targetman, dus het spreekt voor zich, lengte, koppen en afwerken. ‘Crouch’ zegt de voorzitter. ‘Weer goed.’

‘En de diepe spits is zeker Pavlyuchenko?’ vraagt de voorzitter. ‘Helemaal goed!’ antwoord ik.

Jij hebt je opstelling en taktiek helemaal goed in mekaar zitten zegt de voorzitter.

[spoiler=reacties]@ Klus: Ik hoop het ook, bedankt voor je reactie!

@ Bryan: Ik vind Keane een rot-voetballer en Defoe vind ik minder dan Pavlyuchenko. Bedankt voor je reactie weer.:)

Geplaatst
  • Auteur

-19-

ojqukl.png

Onze voorbereiding bestaat slechts uit vier tegenstanders: Morton, Inverness CT, San Jose en Crusaders. Tegen al die tegenstanders moeten we uit. Tijdens deze voorbereiding moeten de spelers aan elkaar gewend raken en op elkaar inspelen.

Mij werd gevraagd om te vertellen wat ik van de voorbereiding verwacht. Mijn antwoord was simpel:

‘Ik kijk naar het spel van de jongens, maar ik vind wel dat al deze wedstrijden gewonnen moeten worden.’

25j9pxi.jpg

We begonnen met een wedstrijd tegen Morton. Tijdens de eerste helft moesten de spelers heel erg wennen aan de nieuwe speelwijze. Er lukte haast niks; passes kwamen niet aan, schoten waren ver naast het goal, hoekschoppen waren te hoog en te hard en de voorzetten bereikte hun doel niet.

Dit maakte ik ook duidelijk tijdens de rust. De spelers begrepen het en praten wat met elkaar.

In de tweede helft speelde we magischtraal. Aan de uitslag was het niet te zien, maar we speelde geniaal. In de 50e minuut opende Bassong met een mooie kopbal de score uit een corner. Die goal haalde de druk van de ketel en er werd met meer durf gespeeld. In de 80e minuut was het Keane met een mooi afstandschot die de score uitbreidde tot 0-2.

Een mooie eerste wedstrijd!

29m0l5u.jpg

De tweede wedstrijd was tegen het Schotse Inverness CT. De eerste tien minuten hield de keeper van Inverness zijn ploeg op de been, maar in de 14e minuut was het Krancjar die vanaf 30 meter de 0-1 erin trapte. Nog geen twee minuten later maakte Crouch een solootje in de zestien en tikte de bal makkelijk in de rechter onderhoek, 0-2. In de 30e minuut kregen we een vrije trap, ongeveer 20 meter van de goal vandaan. Krancjar schoot de bal geplaatst in de kruising., 0-3. Pavlyuchenko maakte op slag van rust nog een prachtige goal van randje zestien met zijn rechterbeen, 0-4. In de rust zette ik er een heel ander team in, kijken hoe dat loopt. En dat liep geweldig. In de 48e minuut bewees Keane een superspits te zijn door de 0-5 te maken. Nog geen 5 minuten later was het Bentley die de 0-6 er inkopte. De 0-7 en de 0-8 werden beide gemaakt door Keane in de laatste 5 minuten toen Inverness helemaal instortte.

Een formidabele wedstrijd.

Geplaatst
  • Auteur

-20-

ojqukl.png

Het tweede deel van de voorbereiding zijn we aangekomen. Deze wedstrijden moeten gewoon gewonnen worden! San Jose en Crusaders zijn onze tegenstanders. Ik verwacht vele doelpunten en kansen. Het team begrijpt dit ook en zal er met 100% tegenaan gaan.

2ni4ieu.jpg

De derde wedstrijd was tegen onze sattelietclub ‘San José’. De supporters verwachten dat ik Keane opstelde aangezien hij vorige wedstrijd een hattrick maakte. Voor de verandering luisterde ik naar het publiek en dat pakte in de 38e minuut goed uit toen Keane de 0-1 maakte. Dat was ook echt het enige hoogtepuntje van de eerste helft. Ik besloot dus weer om het hele team te wisselen en ik gaf de jongeling John Bostock de kans. De jonge Engelsman kon het alleen niet waarmaken in de tweede helft. Er was nog een tegenvaller; Dervite viel in de 63e minuut geblesseerd uit. Toch was er in de 80e minuut een goal van Dos Santos. Het was dan geen mooie goal, maar hij telde wel en daar gaat het om!

Weer een redelijk goede wedstrijd.

eg979j.jpg

Voordat we de wedstrijd van Crusaders moesten spelen, vielen Defoe en Crouch geblesseerd uit bij een training. Crouch is voor een paar weken weg en Defoe voor 1 tot anderhalve week. Kijken hoe Keane en Pavlyuchenko het doen. De eerste helft was echt een genot om naar te kijken. De eerste 20 minuten bleven we druk zetten op het doel van Crusaders. Dit leidde in de 25e minuut tot een doelpunt van Keane, die een goede voorbereiding draait. Niet lang daarna gaf Jenas een prachtige pass op Pavlyuchenko, die vervolgens zijn man voorbij speelde en met een geplaatst schot een doelpunt maakte, 0-2. Ik was tevreden over de eerste helft maar waarschuwde mijn team wel voor zelfgenoegzaamheid. De spelers snapte dat en gingen vol goede moed het veld weer op. De keeper van de tegenstander was echter in topvorm en dat zorgde ervoor dat de score niet uitgebreid werd. Toch speelde we een aardige tweede helft en creëerde we een hoop kansen. Pavlyuchenko was in de 80e minuut dicht bij de 0-3 maar faalde 1-tegen-1. Dit was de druppel. Pavlyuchenko zal nog in de basis staan totdat Crouch weer is herstelt maar daarna zullen Crouch en Keane het aanvalsduo zijn.

Het was een goede wedstrijd van ons, we gaven de tegenpartij geen enkele kans.

Geplaatst

je hebt echt een sterk elftal, hier moet je iets mee kunnen doen!!!

de eerste resultaten zijn dan ook veelbelovend.

Geplaatst

Mooie spelersvoorstellingen _O_ Ziet er strak uit. GZD

Geplaatst

Heb het zelf ook niet zo voor Keane, maar Pavlyu is ook eerder een reserve voor me. Heb zelf Crouch - Defoe in de spits in mijn Spurs game. :oops:

Je presentaties zien er goed uit, KIU. (y)

Geplaatst

Je hebt een goed team met Tottenham, hopelijk kan je ze laten swingen. :)

Succes :D

Geplaatst

Ziet er goed uit . Keane gaat ook wel lekker voor een speler die normaal op de bank zou zitten bij je . Misschien hem toch laten spelen ? Al heb ik liever Jermain Defoe _O_

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]