Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

-21-

ojqukl.png

5v28ar.png

[spoiler=reacties]Allereerst: Bedankt voor alle reacties! Motiveert enorm!_O_

@ Prinz Poldi: We hebben zeker een sterk elftal;) Bedankt voor je reactie!

@ Bryan: Bedankt voor je leuke reactie!:)

@ Jamie-010: Hier is het eerste resultaat;) Bedankt voor je reactie!

@ SNDR: Bedankt man! Leuk dat je het er 'strak' uit vind zien!

@ Ozzy: Hier bewijst Pavlyu mijn gelijk toch wel?:D Bedankt voor je reactie.

@ Secho: Dat hoop ik ook! Bedankt voor je reactie!

@ Mattijs: Normaliter zou het pavlyuchenko-Crouch zijn, maar Crouch is geblesseerd dus Keane speelt nu gewoon;). Bedankt voor je reactie!

@ ElMarcos: Ik hoop dat ik je kan blijven vermaken en ik hoop dat je hem blijft volgens!:) Bedankt voor je reactie

[spoiler=foutje]Ik zie een klein foutje, sorry voor dat; Hostpur moet natuurlijk Hotspur zijn!

• Antwoorden 464
  • Weergaven 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

-22-

ojqukl.png

2uz2skm.png

[spoiler=reactie]@ Jamie-010: Bedankt voor je reactie:) En dit was nummer 2;)

[spoiler=vraagje]Zal ik zo verdergaan per wedstrijd met lay-out of een verhaaltje over 10 wedstrijden?

Geplaatst
  • Auteur

-23-

ojqukl.png

21azo1y.png

[spoiler=reactie]@ JW: Mooi dat je het zo leuk vind! Bedankt voor je reactie, motiveert enorm!:)

Geplaatst

Ga zo door. Je presenteert het leuk zo. Misschien voor de titel een andere lettertype. :) Succes verder.

Geplaatst

Goede resultaten en blijf het maar zo presenteren.

Geplaatst
  • Auteur

-24-

ojqukl.png

154wu3c.jpg

De eerste seizoenshelft is voorspoedig gelopen voor ons. We mogen zeer tevreden zijn over onze prestatie. Waarom? Omdat we geweldig voetbal hebben laten zien en tegen elke ploeg, voor de volle 100% ervoor gingen. Hier was ik zeer tevreden mee! Tegen de grootmachten hebben we laten zien wat we in huis hebben, al leidde dit niet altijd tot een overwinning.

De eerste drie wedstrijden leverde voor ons weinig tot geen problemen op tegen tegenstanders als; Blackburn Rovers, Wolverhampton Wanderers en Bolton Wanderers. We kregen in deze drie wedstrijden maar 1 tegengoal en dat was tegen Bolton. We begonnen de wedstrijd daar gewoon zwak en dat resulteerde in een achterstand. Die achterstand was overigens ook zo weer omgebogen tot een voorsprong. De ‘grote’ man van deze wedstrijden was zonder twijfel Pavlyuchenko met drie goals. Toen kwam de uitwedstrijd tegen de eerste grootmacht: Liverpool. We voetbalden heel de match goed mee totdat in de 90e minuut Torres met zijn hoofd de bal erin kopte. Jammer maar we hebben laten zien waar we toe in staat zijn. De volgende wedstrijd was tegen geldmachine Manchester City, een thuiswedstrijd waar wij over heel het veld domineerde. Manchester City had niks te zeggen. Een mooie overwinning en zo zie je: Zonder heel veel geld kan het ook. De uitwedstrijd tegen London was de volgende stap. We werden volledig weg gespeelt. Dit zag je niet aan de score, we scoorde twee keer uit een counter, tevens onze enige kansen. Zo zie je wel weer dat we efficiënt zijn. De volgende drie wedstrijden moesten allen gewonnen geworden als we Manchester United en Chelsea bij wilden houden. Dit lukte gelukkig. Vooral de wedstrijd tegen Portsmouth was een wedstrijd om van te genieten. Wij kwamen drie maal op voorsprong maar Portsmouth scoorde de hele tijd de gelijkmaker. Maar in de allerlaatste seconde maakte wij de winnende. De westrijd nadat Hull City bij ons op bezoek kwam was de uitwedstrijd tegen Arsenal.

We speelde Arsenal helemaal weg, Arsenal stond toen tiende, en wonnen verdiend. De drie wedstrijden daarop liep niet geheel volgens plan, we wonnen weliswaar twee keer, maar niet overtuigend. Vooral de wedstrijd tegen Everton was een schande. Het is dat Gomes voor ons in het doel stond anders was het anders afgelopen. Toen kwam de wedstrijd tegen Manchester United.

We speelde weer eens slecht en kwamen in de eerste helft 3-0 achter. Ik heb een donderpreek gegeven in de rust en de jongens hebben er nog een 3-2 verlies uitgesleept tegen de nummer 1.

De wedstrijden daarop waren onze beste wedstrijden van het seizoen. Er werd veel gescoord al kregen we er ook aardig wat tegen, dit vooral omdat onze verdedigende middenvelder Jenas uit vorm was. Sunderland werd helemaal kapot gespeeld in de eerst helft. In de tweede helft scoorde ze nog twee keer, maar dat mocht de pret niet drukken. De laatste wedstrijd van 2009 was tegen West Ham United, die op een vijfde plek stonden. Wij lieten even zien wat we waard waren, 5-2 winst.

Al met al een zeer geslaagde eerste seizoenshelft en een mooie tweede plaats, vier punten achter Manchester United en twee voor op onze rivaal Chelsea.

[spoiler=reacties]@ Paul Boskamp: Bedankt voor je reactie!

@ J. Beekwilder: Hier zijn nog meer goede resultatenn;) Bedankt voor je reactie!

@ JackodeK: Bedankt maar als ik het zo blijf doen kom ik te ver achter op mijn game, en ik hou er meer van om een verhaaltje te tikken.

@ Bryan: Bedankt voor de tip als ik weer eens lay-out ga gebruiken!

@ Ozzy: Bedankt voor je reactie maar ik ga het toch anders doen:P

@ JW: Bedankt man!:)

Geplaatst
  • Auteur

-25-

ojqukl.png

2ivbbf9.png

De enige aankoop van het seizoen, Kyriakos Papadopoulos. Deze jonge is gehaald voor de toekomst. Of beter gezegd; om te verkopen als hij beter is, maar als hij goed genoeg is kan het ook zijn dat ik deze jongen houd. We shall see!

De verkopen waren de mensen die gewoon niet in mijn plannen voorkomen. Palacios bijvoorbeeld, het is een fantastische speler maar ik speel zonder een MC en dat is de enige plek waar die jongen kan spelen. Niemand wilde hem hebben dus heb ik hem maar onder de prijs verkocht. De andere verkoop Dawson kwam opeens niet meer op de trainingen opdagen omdat er interesse was van Hull.

Ik besloot hem maar te verkopen, ben ik ook weer van dat gezeik af!

rqx8xe.png

[spoiler=reactie]@ JackodeK; Bedankt!:)

Geplaatst
  • Auteur

-26-

ojqukl.png

53sa2v.jpg

De tweede seizoenshelft is een seizoenshelft om trots op te zijn, we verloren maar twee keer en speelde drie keer gelijk. Een fantastisch resultaat vind ik zelf. We speelde elke wedstrijd als beesten.

Deze seizoenshelft was vooral de seizoenshelft van Peter Crouch, die in deze seizoenshelft in de competitie maar liefst 13 maal scoorde. Een redelijke prestatie, al zeg ik het zelf. Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas, Wayne Rooney van Manchester United scoorde in het hele seizoen in de competitie maar liefst 31 keer.

De eerste drie wedstrijden moesten we wel even inkomen, het waren saaie vertoningen waarin Peter Crouch in alle drie de wedstrijden de winnaar besliste. Daar was ik erg blij mee, met de overwinning.

De volgende wedstrijd was een fantastische tegen Liverpool, bij rust stonden we al 2-0 voor en na rust bleven we gaan. Reina hield Liverpool op de been en kwam zelfs in de 80e minuut nog terug door een treffer van Dirk Kuyt. De wedstrijd daarna was er echter een om snel te vergeten. Net als de wedstrijd daarna overigens, Manchester City en Chelsea waren de tegenstanders. We werden met de grond gelijk gemaakt door de grootmachten. Beide keren wisten we nog wel een keertje te scoren; een keer uit een vlugge counter tegen Machester City zorgde voor de 1-3 verliespartij. De andere goal was uit een corner tegen Chelsea en zorgde voor de 1-3 verliespartij tegen onze aartsrivaal. Je zal wel denken twee keer verliezen in 1 jaar van Chelsea, niet getreurd we komen Chelsea nog tegen in de FA Cup en de League Cup maar daarover later meer. De drie wedstrijden daarna herpakte we ons tegen Aston Villa, Portsmouth en Hull City. We wonnen alledrie de duels met overtuiging op het veld. Tegen Hull City maakte tevens jongeling John Bostock zijn debuut onder mijn leiding en hij beloonde mij door een doelpunt te maken. De wedstrijd tegen Arsenal verdiende we te winnen, we waren de hele partij de betere en kwamen vroeg op voorsprong. Van Persie gooide roet in het eten en Arsenal ging er met een puntje vandoor. De twee wedstrijden erna waren mooie wedstrijden tegen Wigan Athletic en Everton. In Liverpool stalen we een punt en tegen Wigan waren we heer en meester. Toen kwam de wedstrijd die weleens kon gaan beslissen wie de titel zou gaan pakken, tegen Manchester United. Het eindigde in een remise dus ik stond nog steeds twee punten achter de grootste ploeg uit Manchester. De wedstrijd tegen Burnley vroeg ik vooraf aan de jongens of ze wel kampioen wilden worden. Ik kreeg geen antwoord, maar op het veld was het antwoord er: prachtig spel en een 4-0 overwinning. De wedstrijden tegen Fulham en Birmingham City waren makkelijke wedstrijden en we overtuigde op het veld, tegen Birmingham zie je het aan de score terug, tegen Fulham niet. Stoke City en West Ham United konden ons er niet van weerstaan dat we bij beide wedstrijden de drie punten pakten. We speelde niet overtuigend maar waren wel efficiënt. De wedstrijd tegen Sunderland moest gewonnen worden willen we nog kans maken op de titel. En hij werd gewonnen, niet overtuigend maar dat telt niet.

Zijn we kampioen? Ja of nee?

34oyqt4.jpg

[spoiler=reactie]@ Bryan: Vooral een transfer voor de toekomst, bedankt voor je reactie=)

Geplaatst
  • Auteur

-27-

ojqukl.png

2lxvyur.jpg

De FA Cup is voor mij een belangrijke cup in het Engelse voetbal, het bestuur wilde dat ik mijn team naar de kwartfinale sleurde, maar ik vond dat we minimaal de finale moesten halen. Een hoge doelstelling, maar dat motiveert het team aardig.

De eerste ronde waarin wij mee deden was tegen Newcastle United, geen al te zware tegenstander dacht ik zo. We speelde heldig en Keane liet zien waarom hij een basisplek verdient door drie goals te scoren. Weer een ronde verder is het motto! De volgende ronde was tegen ‘The Wolves’. Vooraf voorspelde ik en menig ander voetballiefhebber een makkelijke zege voor Tottenham, maar Wolverhampton liet zien uit welk hout ze gesneden waren en maakte het ons heel erg moeilijk. Pas in de 83e minuut wist Roman Pavlyuchenko de bevrijdende treffer te maken. En weer een ronde verder, tegen West Ham United om precies te zijn. Uit bij West Ham United, altijd moeilijk. Dat bleek wel toen we in de eerste helf tegen een 3-0 achterstand aankeken. Ik wist dat het over was, maar gaf mijn team toch een uitbrander. Het team reageerde positief en wist er een gelijkspel uit te slepen door twee goals van Keane en één goal van Crouch. Die wedstrijd moest dus over worden gespeelt, een thuiswedstrijd en uit stelt West Ham United niks voor. We wonnen die ‘terugwedstrijd’ ook redelijk eenvoudig. 2-0 overwinning door uitblinker Crouch. De kwartfinale lootte we het goed presterende Sunderland. We moesten gewoon winnen, het moest gewoon, dat is wat ik de jongens voor de wedstrijd vertelde. En ze luisterde, we speelde prachtvoetbal en dat resulteerde in twee mooie goals; 1 van Lennon en 1 van Dos Santos. In de halve finale troffen we Chelsea onze aartsvijand die ons dit seizoen al 2 keer wist te verslaan. Voor de wedstrijd kwam King naar mij toe en vertelde mij dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat ze deze wedstrijd voor mij zullen winnen. Dit gebeurde ook; ik stond stomverbaasd te kijken toen er na 90 minuten een 2-1 op het scorebord stond. We hebben Chelsea verslagen. Ik heb de jongens een vrije dag gegeven na die overwinning. In de finale troffen we Leicester, dat een divisie lager als ons speelde maar wel Manchester United en Arsenal uitschakelde. Ik verwachtte een grote overwinning en dit gebeurde ook gewoon, 5-1! De FA Cup is van ons! Leicester speelt overigens wel EL omdat wij ook kampioen zijn geworden, ben benieuwd!

[spoiler=reacties]@ Klus: Bedankt man!

@ Bryan: Bedankt man, zal wel lukken volgend jaar hoop ik:bloos:

@ Elmarcos: Bedankt voor het compliment, echt gaaf om te horen dat ik het leuk presenteer!

@ JW: Bedankt voor deze geweldige reactie!:)

Geplaatst

Heerlijke prestatie hoor:). Simpele finale. Leuk voor Leicester. Succes volgend seizoen:).

Geplaatst

Gefeliciteerd met je kampioenschap(y)

Geplaatst
  • Auteur

-28-

ojqukl.png

4k7nyt.jpg

De League Cup heeft voor mij absoluut geen prioriteit alleen wil ik hem wel 1 keer winnen. Dus dit seizoen speelde ik veel van de League Cup wedstrijden met mijn beste elf maar volgend seizoen zal ik alle wedstrijden met een volledig B-team spelen. Als ik hem dan nog win heb ik wel een heel goed team!

De eerste ronde voor ons was tegen Exeter, een team dat weet ik veel hoeveel divisies lager dan ons speelt. Ik verwachtte een hele ruime zege maar het werd maar 2-0. Uitblinker Pavlyuchenko wist er voor ons twee in te schieten. De volgende ronden troffen we Stoke City, ook geen verkeerde loting dus. Ook hier ging ik voor een grote overwinning, maar aangezien onze defensie zijn dag niet had kregen we twee tegentreffers. We wisten gelukkig wel 4 keer te scoren. De gelukkige waren Krancjar, Crouch en Modric. Crouch wist maar liefst 2 maal het doel te vinden. De volgende ronde was iets moeilijker voor ons. Everton moest ons van de eindwinst afhouden, of liever gezegd: eerst van de kwartfinale te bereiken, wat tevens ook het doel van het bestuur was. Everton bood echter weinig tegenstand en wij kwamen in de eerste helft op een 4-0 voorsprong. Na rust wist Everton echter nog twee keer te scoren, waardoor het nog enigszins spannend leek te gaan worden. Maar wij controleerde de wedstrijd en bekerde door, richting de kwartfinale. Daar kwamen we Chelsea tegen. Chelsea; wat een bloedhekel heb ik aan dat team, we moeten gewoon winnen. Dat is wat ik vooraf tegen mijn team zei. Met countervoetbal hebben we er een mooie 1-0 uitgesleept. Totaal onverdiend, maar goed wat geef ik daarom? Inderdaad, daar geef ik niks om! In de halve finale trof ik Fulham. De halve finale zou gespeelt worden over twee wedstrijden, die begon met een uitwedstrijd tegen Fulham. In die uitwedstrijd waren we heer en meester alleen Fulham ging goed met de kansen om en zo werd het 3-4 winst voor ons. In de terugwedstrijd waren wij weer heer en meester met een half B-elftal. We versloegen Fulham met een mooie 3-2, alleen Fulham kan wel erg goed met kansen om gaan. Dat zagen we in beide wedstrijden in ieder geval. In de finale troffen we Aston Villa, die op dat moment rond de 10e plaats bivakeerde. Het was allesbehalve een spannende wedstrijd. Hoewel Aston Villa nog op voorsprong kwam wisten wij die achterstand om te buigen naar een knappe 4-1 overwinning! We hebben dit seizoen echt alles gewonnen wat er te winnen viel!

[spoiler=reacties]@ Bryan: Inderdaad hele simpele finale! Bedankt voor je reactie!

@ Valdes17: Bedankt voor je reactie!

Geplaatst

Weer een prijs. 1ste seizoen meteen 3 prijzen. Wat zullen ze toch blij met jou zijn. Topcoach:).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]