Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM2010]Bristol City, I dreamed a dream.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

2q2l820.png

Eindelijk naar lang hier rond te hebben gekeken begin ik ook aan een novelle en wel met Bristol City. Deze fantastische club uit Bristol speelt in de "Eerste Divisie" van Engeland. Deze competitie staat beter bekend als de Coca-Cola Championschip. Het doel voor deze novelle is natuurlijk om te kunnen promoveren naar de Premier League. Natuurlijk kun je jezelf doelen gaan stellen met hoe snel dit moet gaan lukken, maar dit ben ik niet van plan. We zien wel wat het word. Het moet natuurlijk gewoon te doen zijn. Deze mooie club heeft redelijke spelers en er zal dan ook niet heel erg veel geïnvesteerd te worden. Zelf zal ik in de huid kruipen van de negentwintigjarige Engelsman Andrew Johnson. Deze oud-speler van een kleine amateurclub uit Engeland heeft Zweedse roots. Hij krijgt de volledige controle over de club die zijn thuiswedstrijden afwerkt in Ashton Gate. De updates zullen per een a drie maanden worden gepresenteerd. Natuurlijk hoop ik op positieve reacties en tips zijn natuurlijk ook welkom ;c. Hier onder nog wat informatie..

2gy7zvq.png

Geplaatst
  • Auteur

2q2l820.png

Eindelijk naar lang hier rond te hebben gekeken begin ik ook aan een novelle en wel met Bristol City. Deze fantastische club uit Bristol speelt in de "Eerste Divisie" van Engeland. Deze competitie staat beter bekend als de Coca-Cola Championschip. Het doel voor deze novelle is natuurlijk om te kunnen promoveren naar de Premier League. Natuurlijk kun je jezelf doelen gaan stellen met hoe snel dit moet gaan lukken, maar dit ben ik niet van plan. We zien wel wat het word. Het moet natuurlijk gewoon te doen zijn. Deze mooie club heeft redelijke spelers en er zal dan ook niet heel erg veel geïnvesteerd te worden. Zelf zal ik in de huid kruipen van de negentwintigjarige Engelsman Andrew Johnson. Deze oud-speler van een kleine amateurclub uit Engeland heeft Zweedse roots. Hij krijgt de volledige controle over de club die zijn thuiswedstrijden afwerkt in Ashton Gate. De updates zullen per een a drie maanden worden gepresenteerd. Natuurlijk hoop ik op positieve reacties en tips zijn natuurlijk ook welkom ;c. Hier onder nog wat informatie..

2gy7zvq.png

Geplaatst

Het begin ziet er veelbelovend uit (y) Succes met je novelle

Geplaatst

Me like banner. Welk lettertype is de tekst 'Novellenbundel'? :oops: Heel veel succes met Bristol :)

Geplaatst
  • Auteur
Me like banner. Welk lettertype is de tekst 'Novellenbundel'? :oops: Heel veel succes met Bristol :)

Dat is Vladimir Script. Bedankt voor je reactie.

Geplaatst

Begin ziet er mooi uit. Veel succes! Leuke club!

Geplaatst

Dat Sno nog niet bij de legendes staat.... Veel succes met Bristol :)

Geplaatst

Succes bij Bristol. Ik ben Chelsea en bij mij spelen ze in de Premier League.

Geplaatst

Leuke club, veel succes. Originele titel ook. :p

Geplaatst
  • Auteur

2q2l820.png

Na eerst even rond te hebben gekeken naar wat voor kwaliteit ik in de kuip had, werd me duidelijk dat er een paar goede spelers rondlopen. Zelf had ik, Andrew Johnson, me voor genomen om in een 4-4-2 formatie te gaan spelen. Maar dit veranderde na het zien van de spelers. Het was duidelijk dat we drie sterke verdedigers hadden waar aanvoerder Louis Carey er boven uit springt. Dus ik besloot in ieder geval te kiezen voor drie verdedigers. De andere verdedigers zijn Jamie McCombe en Jamie McAllister. Op het middenveld lopen ook fysiek sterke jongens rond. Vele zullen Evander Sno de huurling van Ajax wel kennen. Een jongen met een goede passing in zijn benen, maar het is toch vooral zijn lichaam die het doet. Naast Sno, die de linker centrale middenveld positie toegewezen krijgt speelt Marvin Elliot. Op deze speler is door West Ham United al geboden, maar dit heb ik direct afgewezen. Hij is gewoon een onmisbare schakel. Voor de verdediging is Skuse mijn man, Cole Skuse. Achter de spitsen speelt Paul Hartley. Hij zal samen met mijn spitsen voor de doelpunten gaan zorgen. Ik speel dus met vier middenvelders. Als je dan logisch nadenkt blijven er nog drie posities over. Dit zijn de AML, AMR en mijn spits. Om evenwicht te behouden in het veld moesten we in mijn ogen met drie voorhoede spelers spelen. Voor de AML positie waren er niet de juiste spelers en ik besloot dan ook iemand aan te trekken. Dit werd de 32-jarige Kiki Musampa die transfervrij overkomt van Willem II. De "Dutchman" moet samen met mijn rechtsbuiten Danny Haynes voor de assists gaan zorgen. Alvaro Saborio is mijn spits. Deze huurling van Sion moet gewoon de bal in het net schoppen en de rest maakt me niet uit. Ik had echter geen goede back-up en besloot daarom oud-gediende Christian Vieri te contracteren. Doelpunten moeten er dus zeker gaan komen. In al mijn enthousiasme zou ik bijna onze sluitpost vergeten, dat is Adriano Basso. Een Braziliaan die in mijn ogen tot een van de betere doelmannen van de competitie behoord. Omdat ik zo'n zin heb in het eerste seizoen als trainer hier onder een screen van mijn tactiek en een update met de oefenwedstrijden..

wvztqg.png

Ik ben benieuwd of hij gaat werken. Hij lijkt heel aanvallend maar al mijn middenvelders hebben ook verdedigende kwaliteiten. Paul Hartley, mijn aanvallende middenvelder, heeft naast AMC ook VMC als positie waar hij goed uit de voeten kan. Daarom durf ik het ook wel aan met mijn jongens. Een plaats in de middenmoot is de doelstelling en dit moet zeker gaan lukken. Hier onder nog een update van de oefenwedstrijden zoals beloofd. Zoals je kunt zien gingen deze uitstekend en er kwam een positief doelsaldo uit van 28. Er werd alleen verloren van Olympique Lyon, maar we waren gewoon beter. In de laatste minuut kwam dan toch die tegentreffer. Ik ben tevreden.

xd01i.png

[spoiler=Reacties]Bedankt voor alle motiverende reacties. En @ Bryan125 ik hoop dat dit mij ook kan lukken. Als mensen screens willen zien, vraag het gewoon.

Geplaatst

Leuke tactiek heb je en Vieri doet het ook wel aardig met z'n 6 doelpunten. :D

Geplaatst

Goede voorbereiding gedraaid, benieuwd hoe dat Vieri het gaat doen :D

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor alle reacties.'

Ik kan jullie alvast meegeven dat Vieri bij mij een apart seizoen heeft gedraait.

Geplaatst

Vieri is ongetwijfeld nog een meerwaarde voor je team, maar over Kiki Musampa heb ik zo mijn twijfels.. Hopelijk gaat hij mij verbazen :p Succes verder!

Geplaatst

Echt een heerlijke presentatie man, dit blijft een volgertje ! :)

Geplaatst

Bristol City... Pff daar heb ik het altijd moeilijk tegen. Succes met het rode gedeelte van deze stad!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]