Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

-Bedankt voor alle reacties!-

De Oekrainse Super Cup

"We did a great job, Christiaan. Congratulations. But the year is not over, so don't give up! We need to win other prizes too!" Wijze woorden van een wijze man. Het is inderdaad erg goed gegaan de eerste paar wedstrijden. Alle vriendschappelijke wedstrijden gewonnen en zelfs de Super Cup.

dinamokievsupercup0910.jpg

Tuurlijk hebben we toch wat mazzel gehad. Ondanks we geweldig speelde, schoten ze de bal er niet in. Gelukkig kon Milevskyi toch nog net voor tijd de goal maken.

Na een saaie eerste helft, kwam er een geweldige tweede helft. Tenminste, aan de kant van Kiev. Vorskia heeft in de hele wedstrijd maar drie kansen gecreeërd. Al met al een verdiende zege dus.

Ik was bij het team en vertelde een paar dingen over de wedstrijd. Tuurlijk moet je blij zijn met de overwinning, maar er werden toch redelijk veel fouten gemaakt. "We have to score more goals if we want to be the Champion." Na mijn zegje wou Andrij ook nog wat zeggen. "Come on guys! We want to be the Champion, so we're gonna play like Champions. COME ON!"

• Antwoorden 55
  • Weergaven 173
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=uitleg]Omdat ik al een stuk verder ben met FM dan deze novelle, gaat het wat sneller. Vandaar dat ik nu al wedstrijd 1 t/m 15 doe.

dinamokievbanner.png

De eerste 15 wedstrijden

dinamokiev1tm40910.jpg

Redelijke uitslagen. Maar het spel is erg teleurstellend. We hebben soms toch een groot probleem met scoren. Wat viel te merken tegen Vorskia en Metallist. Na deze uitslagen kon ik me samen met Shakthar de nummer 1 noemen.

dinamokiev560910.jpg

Twee overwinningen, maar het spel is nog steeds niet goed genoeg. Het gaf al aan dat ik door een vrije trap van Zakarpattya won. Karpaty was de wedstrijd voor Shevchenko, met een schitterende hattrick werd hij Speler van de Maand.

dinamokiev7tm90910.jpg

Het spel werd beter. Hierdoor kwam er een ander probleem. Doordat we de bal op de tegenstanders helft verloren, ging de tegenstander counteren en kregen we veel tegendoelpunten. Daarnaast natuurlijk erg tevreden. Na 9 wedstrijden nog steeds ongeslagen en de doodgeverfde nummer 1.

dinamokiev10110910.jpg

Beste periode die we tot nu toe hadden. Dik verdiende speler van deze wedstrijden was Opanasenko. Een jonge talentvolle centrale verdediger met 3 goals in 2 wedstrijden! Na 11 wedstrijden nog steeds ongeslagen.

dinamokiev12130910.jpg

We gingen gewoon verder met onze reeks. Helaas konden we niet hetzelfde presteren als de twee voorgaande wedstrijden. Nog twee wedstrijden te gaan en we waren op de helft.

dinamokiev14150910.jpg

Erg slechte prestatie tegen Dnipro, maar dat pakten we gelukkig op tegen Chernomorets.

Tussenstand na 15 wedstrijden

dinamokievtussenstand15.jpg

7 punten voor op Donetsk, wat natuurlijk geweldig is. Na 15 wedstrijden staan we ruim 1e. Hopelijk wordt dit verder uitgebreid in de tweede seizoenshelft!

I'm glad to see that we are the number one. But we are not the champion yet. So keep on doing your stuff and win the matches!

Tegen Shakthar

De wedstrijd tegen Shakhtar was subliem. Na de 7e speelronde was het zover. Na een 4-2 overwinning was het feest in Kiev. Deze wedstrijd liet zien wie voor wie nou eigenlijk echt moest opletten. Shakthar weet nu wie voor wie moet oppassen.

dinamoshakhtar.jpg

Geplaatst

Probeer eens te centreren, oogt mooier;) zeer mooi banner en ook goede reeks! GZD!

Geplaatst

Mooie banner en klasse prestaties!

Geplaatst

Gaat lekker, ik ben zelf ook begonnen met Kiev aangezien ik liefhebber ben van Milevsky:D Kheb ook Chevanton gehaald, Lukovic was ik ook van plan maar daar was ik te laat, helaas. Succes iig;)

Geplaatst

Milevskyi scoort amper, hoe kan dat? :o Verder gaat het erg goed, jammer dat je van Shakhtar won :oops:

Geplaatst
  • Auteur

123mb.png

Wedstrijden, beker en de Champions League

Competitite

2qlefeo.jpg

Weer drie overwinningen. Ben benieuwd wanneer mijn eerste nederlaag in de competitie is.

Beker

In de 2e ronde was onze tegestander het makkelijke Sevastopol. Hier mochten we geen problemen me krijgen, wat ook niet gebeurde. Na 30 minuten keken we aan tegen een 3-0 voorsprong. Daar is het echter wel bij gebleven.

kdr0d5.jpg

De 3e ronde was niet bepaald moeilijk. Obolone is nou niet een tegenstander waar we van schrokken. Ondanks dat duurde het meer dan een half uur voordat we de bal tegen de touwen kregen. Gelukkig bouwde Pitroipa en De la Pena de voorsprong verder uit.

2ezp82p.jpg

Hierna werd het iets zwaarder. Maar voor de 3e keer zag het team ons wel een ronde doorkomen. Wat ook gebeurde.

e5ml5g.jpg

Dit betekent dus dat we in 2010 nog gewoon voor de beker meedoen.

Champions League

2qj8x0n.jpg

Erg lastige poule. De beste team uit pot 1 en de beste uit pot 2. We moeten zorgen dat we winnen van Zagreb en 1x van Juventus. Hopelijk zullen we dan doorgaan.

De eerste wedstrijd was tegen Dinamo Zagreb, thuis. Een wedstrijd die je moet winnen om door te gaan. We begonnen zoals altijd met onze 4-3-1-2 taktiek.

2a68axf.jpg

Uitstekend resultaat en een goed begin aan de Champions League.

De tweede wedstrijd was meteen de moeilijkste, uit in Camp Nou. Een verlies werd verwacht, maar we probeerden een stunt te verrichten.

o89jcl.jpg

Niet gelukt. Het team kon niet voor een stunt zorgen. Jammer, maar we moesten verder en nog een paar wedstrijden winnen.

Tweede keer op rij dat we uit moeten. Uit bij Juventus, de club van Del Pi. We moeten gelijkspelen om nog een grote kans te maken voor de volgende ronde.

1071huc.jpg

Dit keer lukte het wel. Helaas hebben we niet gebruiken kunnen maken van het mannetje meer.We hebben na drie wedstrijden 4 punten, terwijl we nog twee keer thuis moeten.

De vierde wedstrijd was weer tegen Juventus, die we perse wouden winnen. Als we deze wonnen en de wedstrijd van Zagreb wonnen, waren we door.

qmxe09.jpg

Gewonnen. Dit was een mooie overwinning voor ons team. Met deze wedstrijd kunnen we misschien de volgende ronde halen.

De beslissingswedstrijd was daar, Dinamo Zagreb - Dinamo Kiev. Winnen winnen winnen, is wat mijn team te horen kreeg.

iv98ab.jpg

Ja hoor, we zijn door. Zelf kon ik het amper geloven, maar het is toch echt zo. Na de winterstop zitten we dus ook nog in de Champions League.

Laatste wedstrijd van de poule. Barcelona kwam met hun reserve team, maar ik niet. We konden namelijk nog 1e worden.

2iracm0.jpg

We zijn dus 1e geworden. In de moeilijkste poule die je maar kon bedenken. De trotse coach was ik. Wij waren de verassing van het toernooi. Niet alleen Kiev, maar ook Donetsk ging door.

23jsdao.jpg

"The players are free now. So take some rest and go to your family. It was a beautiful ear for Kiev." Na deze woorden ging ik naar huis, met gedachte over hoe we gaan spelen de komende vriendschappelijke wedstrijden. Of er nog extra versterking moet komen. Allemaal dat soort dingen. Maar toen ik eenmaal thuis was bij mijn gezin, dacht ik daar helemaal niet aan. Gewoon lekker Kerst vieren!

[spoiler=reacties]

steijns: Probeer eens te centreren, oogt mooier zeer mooi banner en ook goede reeks! GZD!

Dank je, maar wat is centreren en hoe doe je dat?

Rafinha: Mooie banner !

Dank je, heb ik niet zelf gemaakt hoor:P

JC14: Succes met Dinamo Kiev!

Ook bedankt!(Y)

W00t: Mooie banner en klasse prestaties!

Zoals ik boven als zei, heb ik niet zelf gemaakt. Had het aangevraagd op Aanvraag Layout. Het gaat idd erg lekker.

OzZy: Je bent goed bezig

Idd, ben een blije manager:)

Petert: Gaat lekker, ik ben zelf ook begonnen met Kiev aangezien ik liefhebber ben van Milevsky Kheb ook Chevanton gehaald, Lukovic was ik ook van plan maar daar was ik te laat, helaas. Succes iig

Ga jij ook goed met Kiev. Ben zelf ook liefhebber van Artem.

Yitusita: Milevskyi scoort amper, hoe kan dat? Verder gaat het erg goed, jammer dat je van Shakhtar won

Hij raakte helaas al snel 3 maanden geblesseerd. Waardoor Palermo speelde, die het geweldig doet als Targetman. Ik vond het zelf ook jammer dat ik van Shakhtar won:P.

Geplaatst

Dat je bij die groep nog 1ste bent geworden :|

Geplaatst

Knap gedaan hoor :o Jammer van Milevskyi, is echt de beste Oekraïner op dit moment :( Al heb je met Palermo ook een mooie targetman natuurlijk :)

Geplaatst

Dat je in zo'n groep 1e wordt, prachtig. (y)

Geplaatst
  • Auteur

123mb.png

Loting Champions League

Na een prachtige Champions League poule waarin we als verassing eerste werden, was de loting. Je kon merken dat er vooral nog goede teams overwaren. De wat mindere clubs waren: AZ, Wolfsburg en Stuttgart. Als team hoopten we op AZ, gewoon doorgaan. Zolang we maar geen Inter krijgen.

De loting:

Shakhtar - AC Milan

Inter - Chelsea

FC Bayern - Sevilla

Stuttgart - Dinamo Kiev

Barcelona - Arsenal

Fiorentina - Girondins Bordeaux

AZ - Manchester United

Wolfsburg - Liverpool

Ik ben super tevreden met deze loting. Stuttgart is namelijk niet een van de beste van het toernooi. Als we het ver willen schoppen, moeten we van hun winnen.

[spoiler=reacties]

JW: Mooie prestatie in de CL!

Dank je. De prestaties zijn idd erg goed.

Ahmet: Dat je bij die groep nog 1ste bent geworden

Kan het zelf ook niet geloven:P

Tommyv: Goeie prestatie

Thnx.

Denissk: zo die prijs heb je al binnen

Ga zo door !

:) Dank je.

Yitusita: Knap gedaan hoor Jammer van Milevskyi, is echt de beste Oekraïner op dit moment Al heb je met Palermo ook een mooie targetman natuurlijk

Dank je, idd jammer van Milevskyi. Maar ik heb genoeg vervangers voor hem. Artem Kravets en Javier Chevanton zijn ook aardig.

OzZy: Dat je in zo'n groep 1e wordt, prachtig.

Dank je:)

Geplaatst

Als je in die groep eerste wordt, dan moet je gewoon winnen van Stuttgart

Geplaatst

Je doet het wel goed, maar centreer je screens en ik zou je aanraden om ze kleiner te maken ;) (verklein FM en trek dan een screenshot ;))

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]