Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

aaad8x.png

'Fred Rutten maakt plaats voor Jeroen Gerats’

Fred Rutten heeft promotie gemaakt binnen de organisatie van PSV. Rutten is de nieuwe algemeen directeur van PSV en volgt daarmee Jan Reker op. Reker zijn contract werd niet verlengt door de Raad van Commissarissen.

Rutten kijkt uit naar zijn nieuwe baan. ‘Ik merkte tijdens mijn periode van Schalke 04 al dat ik het trainersvak beu begon te raken. Ik kon me niet meer motiveren om iedere dag op het veld te staan en ik kon niet meer omgaan met de lange dagen die ik maakte. PSV bood me gelukkig de kans om het veld in te ruilen voor een bureau’. Intern werd er gesproken dat Rutten niet graag omging met de pers. Deze baan bood voor hem dus meer lucht omdat je niet constant gevolgd word door media.

t0rwqt.jpg

Omdat Rutten promotie heeft gemaakt, is er dus een nieuwe hoofdtrainer nodig. Die werd vanmiddag ook al benoemt. Zijn naam is Jeroen Gerats en komt uit de koker van Rutten zelf. Gerats was vroeger een groot talent bij Reusel Sport en is op latere leeftijd het trainersvak ingedoken. Hij liep het afgelopen jaar al stage bij Fred Rutten bij Schalke 04 en het lijkt erop dat hij daar een grote indruk heeft achter gelaten.

Gerats zegt zelf een aanvallende coach te zijn. ‘Ik speel het liefst een 4-3-3 met echte spitsen in de voorhoede. PSV moet zijn wil weer op gaan leggen aan de tegenstander. De afgelopen jaren (vooral onder Stevens) ging men niet meer met knikkende knieën naar Eindhoven, en dat gevoel moet weer terug komen. Het idee, hier valt niets te halen’.

[spoiler=Uitleg]Zoals jullie zien dus een novelle van mij over PSV. Ik ben al aardig wat seizoenen ver, en het idee van het starten kwam pas vrij laat. Dus ik zal in het begin vooral de gespeelde seizoenen bespreken en vanaf het seizoen waar ik ben echt uitgebreid vertellen.

[spoiler=Bedankje]Bedankje aan Yitusita voor de banner!

• Antwoorden 64
  • Weergaven 253
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

aaad8x.png

'Fred Rutten maakt plaats voor Jeroen Gerats’

Fred Rutten heeft promotie gemaakt binnen de organisatie van PSV. Rutten is de nieuwe algemeen directeur van PSV en volgt daarmee Jan Reker op. Reker zijn contract werd niet verlengt door de Raad van Commissarissen.

Rutten kijkt uit naar zijn nieuwe baan. ‘Ik merkte tijdens mijn periode van Schalke 04 al dat ik het trainersvak beu begon te raken. Ik kon me niet meer motiveren om iedere dag op het veld te staan en ik kon niet meer omgaan met de lange dagen die ik maakte. PSV bood me gelukkig de kans om het veld in te ruilen voor een bureau’. Intern werd er gesproken dat Rutten niet graag omging met de pers. Deze baan bood voor hem dus meer lucht omdat je niet constant gevolgd word door media.

t0rwqt.jpg

Omdat Rutten promotie heeft gemaakt, is er dus een nieuwe hoofdtrainer nodig. Die werd vanmiddag ook al benoemt. Zijn naam is Jeroen Gerats en komt uit de koker van Rutten zelf. Gerats was vroeger een groot talent bij Reusel Sport en is op latere leeftijd het trainersvak ingedoken. Hij liep het afgelopen jaar al stage bij Fred Rutten bij Schalke 04 en het lijkt erop dat hij daar een grote indruk heeft achter gelaten.

Gerats zegt zelf een aanvallende coach te zijn. ‘Ik speel het liefst een 4-3-3 met echte spitsen in de voorhoede. PSV moet zijn wil weer op gaan leggen aan de tegenstander. De afgelopen jaren (vooral onder Stevens) ging men niet meer met knikkende knieën naar Eindhoven, en dat gevoel moet weer terug komen. Het idee, hier valt niets te halen’.

[spoiler=Uitleg]Zoals jullie zien dus een novelle van mij over PSV. Ik ben al aardig wat seizoenen ver, en het idee van het starten kwam pas vrij laat. Dus ik zal in het begin vooral de gespeelde seizoenen bespreken en vanaf het seizoen waar ik ben echt uitgebreid vertellen.

[spoiler=Bedankje]Bedankje aan Yitusita voor de banner!

Geplaatst

Mooie banner, succes!

EDIT; Ooooh, jij bent PSV_Jeroen :D

Geplaatst

Idd prachtige banner, succes met Psv.

Geplaatst

Mooie banner, succes met de mooiste club ter wereld :D, PSV EINDHOVEN, maak ons kampioen he!

Geplaatst

Succes. Hopelijk kan jij PSV eens mooi laten voetballen :).

Geplaatst
  • Auteur

aaad8x.png

PSV evenaart succesjaar 1978

Dit seizoen was voor PSV een van de succesvolste seizoen in de clubhistorie. Het werd niet alleen landskampioen, maar de ploeg van Gerats wist ook de KNVB beker en de Europa League te veroveren.

De prestatie van PSV stond vooral in het teken van het collectief van de ploeg. Aan de hand van aanvoerder Ibrahim Afellay veroverde de Eindhovense ploeg alle titels. Het was geen bijster sterk elftal, maar men wilde voor elkaar door het vuur gaan. 'Nu is het de taak om meer kwaliteit aan te gaan trekken en daarbij het teamgevoel te behouden', aldus Gerats.

Aan de hand van de verschillende competities zal ik het seizoen laten zien.

De Transfers seizoen 2009/10

4lkdjq.jpg

De transfers zijn simpel te verklaren. Ik kreeg maar 3,5 miljoen om nieuwe spelers aan te trekken. Op het verkoopgebied lukte er maar vrij weinig, zodat ik het moest doen met een relatief budget. Ik speel met 3 pure spitsen en had daar alleen Toivonen, Lazovic, Amrabat en Koevermans voor. Daarom vond Gerats een extra spits noodzakelijk, en die kwam er in de vorm van Cristaldo. Verder had ik de beschikking over maar 1 VMC, Timmy Simons, en huurde daarom Mate Simao erbij. Een groot talent van Panathinaikos die uiteindelijk zelfs een basisplaats veroverd heeft. Ook werd Verratti gekocht voor de jeugd en werd Degen gehaalt omdat Kromkamp niet goed genoeg was.

211061d.jpg

Alle jeugdige spelers werden verhuurd om ervaring op te doen om in de toekomst nog belangrijk te zijn voor PSV. Kromkamp stond op de transferlijst, alleen was niet echt gewilt. Feyenoord ging uiteindelijk overstag en huurde deze dramatische back.

Vriendschappelijke duels

2lsz295.jpg

De Eredivisie

mh5yz4.jpg

3312ivl.jpg

2hhkcc3.jpg

Ik denk niet dat ik heel veel moet toevoegen aan deze scores. Toivonen draaide werkelijkwaar een topseizoen, net als de gehele voorhoede trouwens. We speelde vaak niet goed, maar doordat we altijd doelpunten maakte zijn we een eind gekomen.

KNVB Bekertoernooi

6pnviq.jpg

In het bekertoernooi kende ik weinig echte problemen. In de voorrondes struikelde ik nog bijna over mindere ploegen. Ik stelde een B-elftal op maar dat deed niet wat er verwacht werd. Vooral de zege op GAE was meer dan dramatisch.

Europa League

6gyeww.jpg

De Europa League is een prestatie waar we trots op kunnen zijn. We hebben vrij veel pech met de loting gehad, zeker net na de groepsfase. We hebben ons er door heen gespeelt, en het resultaat mag er wezen. Mooi bijkomstigheid is dat we ook nog eens de Supercup mogen spelen tegen Chelsea!

De Selectie

ibml3c.jpg

Al met al een seizoen om trots op te zijn. :)

[spoiler=Screens]Ik zag later pas dat sommige screens als JPG opgeslagen zijn. Dat is erg zonde omdat de kwaliteit flink achteruit is gegaan. Verder zal ik de volgende keer letten op de grootte van de screens. Ik ben helaas geen Photoshop koning. Het was een vrij grote update, die je de komende tijd nog een aantal van mij kunt verwachten.

[spoiler=Reacties]Bedankt voor de reacties, dat motiveerd enorm!

Geplaatst

Meteen alle prijzen! Uitstekend

Geplaatst

Toivonen is een held in fm _O_ Mooi dat je meteen de treble hebt weten te pakken!

Geplaatst

Hehe, ik wist natuurlijk al hoe goed je het hebt gedaan met PSV, maar toch Toivonen :O:)

Geplaatst

Gefeliciteerd man met al die prestaties in het eerste seizoen (y)

Geplaatst

Feyenoord gedegradeerd whaha!!:clap:

Succes met je novelle!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]