Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 64
  • Weergaven 251
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

aaad8x.png

PSV maakt er een topteam van

In deze update zal de voorbereiding op het nieuwe seizoen centraal staan. Ik zal met jullie de (fantastische) aankopen doornemen en de oefenduels laten zien. Ik kreeg na de goede Champions League prestaties een miljoen of veertig te besteden. Ik wilde vooral laten zien dat PSV geen eendagsvlieg in de CL was en moest dus op zwakkere posities sterkere spelers halen. En vooral ook in de breedte sterker, want dat is een kenmerk van een topteam.

Zoals in een eerdere update heb ik Pato aangetrokken, wat tot veel vraagtekens leidde. Ik kijk regelmatig welke spelers zijn contract afloopt en of daar potentieele toppers tussen zitten. Zo viste ik al Rakitic, Riquelme en Briand op en wat voor PSV toppers zijn. Deze keer stond er dus in februari Pato op. Hij had slechts 13 duels gespeelt en vertoefde vooral bij AC Milan B. Ik dacht niet na, en op 14 Februari stond hij onder contract bij PSV. Hij vroeg wel aardig wat salaris, maar dat heb je voor zo'n topper simpelweg over.

Achterin had ik een aantal erg goede spelers rondlopen; Marcellis, Hummels, Mirande en toptalent Joao Roberto. De andere verdedigers (Ilsinho, Pieters, Salcido) vond ik leuk voor de Nederlandse Eredivisie maar niet goed genoeg om de Champions League ooit mee te gaan winnen. Ik flirtte al jaren met Zapata en nu had ik pas de financien om hem binnen te halen. Ik had nu een centraal trio van Miranda, Hummels en Zapata. Veel sterker kun je ze niet krijgen. Marcellis schoof door naar de rechtsback positie en met Roberto links stond er een verdediging om trots op te zijn.

Ook op het middenveld moest er het een en ander gebeuren. Met Arouca en Feillani beschikte ik slechts op twee middenvelders die topploeg waardig zijn. Ik zocht een extra en kwam uit bij Lucas. Hij stond op de transferlijst bij Manchester City en was vorig jaar verhuurd aan Ajax. Hij bezorgde me twee verschikkelijke dagen waarin hij Arouca zoek speelde. Het hart van het middenveld was nu dus compleet. Schaars was aangetrokken om als tribuneklant te gaan fungeren alleen Villareal kwam nog om de hoek kijken om hem te huren. Zij zullen hem in het midden van het seizoen nog aan gaan trekken. Verder was de positie van Balasz Dzsudzsak ook niet goed genoeg bezet. Ik zocht een extra aanvallende middenvelder en kwam uit bij Zoran Tosic. Hij was einde contract bij Manchester United en wilde dolgraag bij PSV komen spelen. Ik heb nu een dubbelbezet middenveld met alleen maar toppers.

Natuurlijk moesten we ook weer de nodige talenten halen om voor de toekomst goedkoop uit te zijn. Rodney Sneijder kwam nauwelijks aan spelen toe bij Tottenham Hotspur en ik besloot hem te halen. Een Nederlandse jongen die al aardig ontwikkelt was en misschien in de toekomst nog een rol kan gaan spelen. Voorlopig echter nog niet. Verder haalde ik de Duitser Grundmann van Hertha BSC. Een groot talent op de flanken en moet over een aantal jaar zeker het niveau aankunnen. Om zeker van te zijn dat ik genoeg vleugelspelers had haalde ik ook nog Jack Wilshere voor een jaar. Hij heeft niet heel veel minuten gemaakt, maar was wel van waarde als hij er eenmaal in kwam. Hij had ook het nadeel dat hij al met Arsenal voorrondes van de CL had gespeelt.

De uitgaande transfers stonden in het teken van net niet goed genoeg. Ilsinho vond ik geen denderende back en was vooral tegen linksbuitens iemand die als eerste naar een wissel solliciteerde. In een topploeg mag dat niet en hij werd verkocht aan Aachen. Verder had Bakkal al een aantal jaar zitervaring opgedaan op de bank en vond hij het tijd om te vertrekken. Ik gunde de Eindhovense jongen een transfer en hij vertrok naar Arminia Bielefeld. Ook Cristaldo vertrok, hij speelde het vorige jaar nauwelijks en hij vertrok voor een mooi prijsje naar PSG. Ook het eeuwige talent Bobo kon het niet maken. Hij voldeed niet op de linksback, en door de transformatie van Roberto naar de linksback kon hij het al helemaal vergeten.

2v2i9s3.jpg

[spoiler=Transfers]333j0h0.jpg

[spoiler=Oefenduels]2qlhc40.jpg

[spoiler=Vraag]Ten eerste: bedankt voor jullie reacties!

Ten tweede heb ik een vraag: Bij tinypic maakt hij van al mijn .bmp bestanden automatisch JPG. Alleen zo gaat de kwaliteit flink naar de klote, hoe moet ik het dan opslaan?

Geplaatst

opslaan als .png, dan blijft de kwaliteit het beste ;)

Verder zien je transfers er erg goed uit en heb je een prima voorbereiding gedraaid, ga zo door!

Geplaatst

ik denk dat ie dat bij Imagshack niet doet. Maar ik zou ze idd opslaan als PNG das het beste!

Geplaatst

Prachtige transfers!

Geplaatst

Prachtige transfers inderdaad, met Pato als hoogtepunt _O_

Geplaatst

Prachtige transfers!

Geplaatst
  • Auteur

aaad8x.png

PSV; Alleenheerser in Nederland

Na een succesvolle transferperiode moest PSV weer meteen aan de bak voor de eerste prijs van het seizoen: De Johan Cruijff schaal. In alle andere voorgaande jaren was Ajax de tegenstander, maar deze keer mocht AZ het een keer proberen. Het werd uiteindelijk de lastigste wedstrijd sinds al die jaren. Ik probeerde tenslotte een nieuwe taktiek met 3 verdedigers en een aanvallend middenveld. We wonnen wel, maar daar was ook alles mee gezegt. De individuele klasse was van ons groter dan die van AZ.

jcschaal20122013.png

Nadat we de eerste prijs van het seizoen alweer hadden binnen gehaalt stond de competitie weer voor de deur. We moesten weer ouderwets gaan concureren met Ajax (Nouja, concureren?). Ajax had een sterk middenveld met Ramires en Biglia, terwijl Suarez en Cavani in de spits stonden. Een best leuk elftal, is het niet dat wij net het dubbele aantal fantastische spelers hadden. We werden erg makkelijk kampioen met een best netjes doelsaldo. De stand riep enige vragen naar mezelf toe; Wat doe ik nog bij PSV. Er kwam maar een redenatie op: Ik wil de CL naar Eindhoven halen. Ik had door de jaren heen al aardig wat aanbiedingen gehad van Atletico Madrid, Liverpool, Tottenham Hotspur en wel 4x Manchester City. Als ik met PSV de Champions League win, ga ik serieus nadenken over aanbiedingen.

Nadat de JC schaal geen groot succes geworden was, heb ik een nieuwe taktiek gecreerd. We blijven gewoon in een 4-2-3-1 acteren waarom de nummer 10 een centrale rol vervult. Hij moet kunnen afronden, passen en ook een bal af kunnen pakken. Met Rakitic en Verrati had ik twee van zulke spelers in mijn team. Hun zijn de kern van mijn taktiek. Zelfs als de tegenstander met een VM speelt, moet de AMC kunnen renderen. Dit seizoen is dat aardig gelukt. Credits ook naar de rest van het team, die Pato aardig liet renderen.

duels20122013.png

eindstandseizoen2012201.png

We zijn dus zeer simpel en verdiend kampioen geworden. Ook dit jaar heb ik de KNVB Beker gewonnen. Deze keer nog simpeler dan andere keren. Ik heb tot aan de finale mijn gedeeltelijke tweede elftal laten spelen en men won nog makkelijk. Tegen Ajax was een bizar duel: Voor beide teams hadden de Europese internationals interland verplichtingen dus kon men niet op deze spelers rekenen. PSV bleek uiteindelijk de beste bank en jeugdelftal te hebben.

knvbbeker20122013.png

Al met al dus weer een geslaagt seizoen tot nu toe. In de volgende update zal ik weer de Champions League laten zien. En vanaf die update ben je als lezer volledig bij, en kan ik het een stuk uitgebreider gaan doen omdat ik dan precies op datum zit, das helaas het nadeel van zo laat beginnen.

[spoiler=Reacties] Bedankt voor jullie reacties, dat motiveerd een hoop!

Geplaatst

Gefeliciteerd met je kampioenschap, fantastisch seizoen gedraaid! (y)

Geplaatst

Dat je Pato gratis kon halen _O_ Weer kampioen!

Geplaatst

Mag ik een screentje van Hummels?

Bij mij blijft ie steken op 15 koppen en mandekken:m:

Geplaatst

Ik zie de novelle nou pas, maar ga je hier nog meer door, want hij is namelijk geweldig!

Geplaatst

Beetje triest om dit topic na meer dan een maand weer omhoog te halen ;e

Geplaatst

Verschrikkelijk triest ja, ik moest ook huilen ;e

Ach ja niet gezien dat 't al zo lang niet actief was, vond 't via de zoekfunctie (zocht naar berichten met Hummels)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]