Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 72,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mwah ligt echt niet aan de kracht. Ten eerste vocht Poirier gewoon ontzettend goed, begon een beetje angstig, maar nadat hij de eerste keer vol geraakt werd zag hij dat hij het redelijk kon hebben. Da

• Michaelinho*
    Michaelinho*

Aspinall overtuigend en die rare Molly McCann hypetrain zal nu toch ook wel over zijn. Nu Pimblett nog een keer tegen een iemand die wel iets kan en dan is die hypetrain ook weer van de rails 

• JanVertonghen
    JanVertonghen

Volk gewoon van P4P #1 en één van de mogelijke GOATS naar 1-3 in z'n laatste 4, waarvan 2 met zieke KOs verloren. Bizarre sport. Groot fan van Volk, maar zag hem een beetje aankomen. Heel benieuwd hoe

Geplaatst

Ben totaal geen kenner, volg het pas sinds het gevecht tussen McGregor en Aldo een paar maanden geleden. Vind dat trash talking zo goed hé:D. Gister ff die persconferentie zitten kijken via die link van Magikarp en daarna dit interview:

Die Diaz is ook echt te dom om te poepen hé. Hoop dat McGregor hem de grond in stampt.

Is het trouwens weer live op Fox?

Geplaatst

:-D ja die zat ik net ook te kijken.Bij die Diaz sluiten zn hersenen gewoon regelmatig af lijkt het wel.

Wordt op het open net van Fox uitgezonden volgens mij ja.

Geplaatst

Ah oké, netjes, kijken of ik het tot zo laat trek dan.

Trouwens, wordt Conor als de 'beste' trash talker ooit gezien in de UFC? Zo niet, drop ff wat namen. Heb ik wat te doen op mijn vrije dag:D.

Geplaatst
  • Auteur

Smerige actie van Conor dat slaan man. Duwen oke, maar klappen uitdelen voor het gevecht begint is een no go.

Geplaatst
Ah oké, netjes, kijken of ik het tot zo laat trek dan.

Trouwens, wordt Conor als de 'beste' trash talker ooit gezien in de UFC? Zo niet, drop ff wat namen. Heb ik wat te doen op mijn vrije dag:D.

Chael Sonnen was ook altijd goud in het promoten van zijn gevechten.

Geplaatst
  • Auteur

Mijn favoriet is Dominick Cruz. Heerlijke analytische manier van trashtalken, hoe die silly dilly pakte was heerlijk. :D Ook tegen Faber altijd mooi. Verder nog Bisping, Sonnen idd (He fed the bus a carrot! :D), Rampage Jackson zijn genieten.

Geplaatst
Mijn favoriet is Dominick Cruz. Heerlijke analytische manier van trashtalken, hoe die silly dilly pakte was heerlijk. :D Ook tegen Faber altijd mooi. Verder nog Bisping, Sonnen idd (He fed the bus a carrot! :D), Rampage Jackson zijn genieten.

Jon Jones en Cormier was ook goed. Maar Cruz is gewoon intelligent en zeer bespraakt. Hij maakte Dillashaw op intellectueel niveau helemaal kapot! Diaz broers zijn ook kapot alleen tegen de koning van de trash talk Connor kunnen ze niet op, heel ander niveau zowel in als buiten de octagon. Tito Ortiz mag ook trouwens genoemd worden!

Geplaatst
  • Auteur

Presser live met alle main events en championship bouts tot UFC 200. Gaat hard los. :D Cruz meteen al Faber met de platte hand aangepakt.

Geplaatst

Hahaha zit ook al te kijken zo de square offs nog ff. Cormier vs Jones ging ook weer lekker :xd:

Geplaatst
  • Auteur

Cormier ff door iedereen gepakt, ook door dikkerds uit het publiek. :D Heerlijk hoor. Erg genoten van Jones, Cruz en Joanna. Weidman en Rockhold kunnen daarentegen echt niet trashtalken, wat was dat slecht :-D

Geplaatst
[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; hoe heet die site van die fantasy league ofzo? Wil wel een poging wagen morgen.

UFC pick'em. Gewoon te vinden via UFC.com

Huhu Dominator tegen Buttface dus op 199. Easy title defense dus :huhu:

Geplaatst

Conor heeft wel enorm veel spatjes. Nate wel meer gefocused lijkt het wel. Ik zou er niet gek van opkijken als Conor verliest door overmoed.

Geplaatst
  • Auteur

Zo, judges zijn weer DRAMA. 30-27 voor Anderson? Dan heb je er echt compleet geen verstand van, kijk je met dikke stront in je ogen.

Geplaatst
Conor heeft wel enorm veel spatjes. Nate wel meer gefocused lijkt het wel. Ik zou er niet gek van opkijken als Conor verliest door overmoed.

Aldo leek ook meer gefocused.

Geplaatst

Tering, wat ziek zeg:D. Eerste livepartij die ik kijk deze, kan niet wachten tot die twee gasten elkaar tot puin meppen zo.