Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Wat een slecht gevecht, slechte divisie, ga niks meer uit die divisie kijken. Wat een verschil met Joanna dit. Zelfs mn hond heeft nog betere striking dan Tate.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 72,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mwah ligt echt niet aan de kracht. Ten eerste vocht Poirier gewoon ontzettend goed, begon een beetje angstig, maar nadat hij de eerste keer vol geraakt werd zag hij dat hij het redelijk kon hebben. Da

• Michaelinho*
    Michaelinho*

Aspinall overtuigend en die rare Molly McCann hypetrain zal nu toch ook wel over zijn. Nu Pimblett nog een keer tegen een iemand die wel iets kan en dan is die hypetrain ook weer van de rails 

• JanVertonghen
    JanVertonghen

Volk gewoon van P4P #1 en één van de mogelijke GOATS naar 1-3 in z'n laatste 4, waarvan 2 met zieke KOs verloren. Bizarre sport. Groot fan van Volk, maar zag hem een beetje aankomen. Heel benieuwd hoe

Geplaatst
Wat een slecht gevecht, slechte divisie, ga niks meer uit die divisie kijken. Wat een verschil met Joanna dit. Zelfs mn hond heeft nog betere striking dan Tate.

Waarvan akte

Geplaatst
  • Auteur
Die Holm. Totale paniek op de grond. Niks meer te maken met techniek of doordachte acties

Nee idd. :D Allemaal eendimensionele vrouwtjes zijn het maar. Gewoon prelim niveau eigenlijk he, Brandon Thatch deed ongeveer hetzelfde.

Maar dan wel zo'n grote Dominick Cruz-fanboy zijn die nog geen baby KO slaat :D Dan ben je me er ook eentje zeg

Ah Faber zit naast je mee te typen? Cruz heeft in zn kleine teen meer techniek dan de hele WBW divisie bij elkaar. Competitie is daar ook wel iets beter, snap je hopelijk wel, of niet? Overigens sloeg die Mizugaki in zn een na laatste gevecht nog KO, maar dat vergeet je voor het gemak maar even, nee netjes.

Geplaatst
  • Auteur
Laatste keer dat ik checkte was UFC ook meer dan alleen striking ;e

Ja dat is dan ook het probleem, allemaal eendimensionele vechters daar, versterk je mn punt alleen maar. WBW divisie ligt ongeveer 15 jaar achter op de mannendivisies, komt nog wel, maar het is nu echt niet de moeite.

Mja ga nu maar genieten van Conor en Nate, hopelijk redden zij het cardje nog, denk t wel. :D

Geplaatst
Ah Faber zit naast je mee te typen? Cruz heeft in zn kleine teen meer techniek dan de hele WBW divisie bij elkaar. Competitie is daar ook wel iets beter, snap je hopelijk wel, of niet? Overigens sloeg die Mizugaki in zn een na laatste gevecht nog KO, maar dat vergeet je voor het gemak maar even, nee netjes.

Ja, meer techniek. Slaat alleen nog geen kleuter KO al deed ie nog zo zijn best. Wel leuk dat je die Mizugaki erbij haalt, uitzondering die de regel bevestigt.

Geplaatst
  • Auteur
Ja, meer techniek. Slaat alleen nog geen kleuter KO al deed ie nog zo zijn best. Wel leuk dat je die Mizugaki erbij haalt, uitzondering die de regel bevestigt.

Zeg dan gewoon niks als je niet serieus op me in wil gaan.

Geplaatst
  • Auteur
Kerft heeft zn Rachmaninoff-momentje weer zie ik

Schaam me een beetje voor het feit dat iemand als Tate nu champ is. Is een beetje hetzelfde als dalijk Cejudo van Johnson wint.

Mja wist niet dat er hier zoveel Tate fans waren dus ik zal wel stil zijn verder.

Vind t iig tot nu toe een matige card, wel paar leuke ko's en wel redelijk genoten van Siyar en Latifi, maar dat was t, dieptepunt die judges meltdown bij Anderson - Lawlor.

Geplaatst
  • Auteur

Zie Conor dit echt niet verliezen man, al zou ik het wel grappig vinden, maar Nate is iets te voorspelbaar.

Geplaatst

Dikke karma dit wel ja. Conor had zieke controle, ging weer arrogant doen, krijgt een paar raken tikken en was helemaal kapot daarna, man man man. Zonde dit.

Geplaatst

Conor ging op een geven moment lopen spelen. Dekking laag en ving gewoon klappen puur om te taunten, dat moet je bij Nate niet doen. Dat is gewoon dom. Als hij gewoon klinisch was gebleven was er niks aan de hand geweest