Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Andrew Holbrook afgehaakt voor het event van volgende week, moest eigenlijk tegen Northcutt. Laatstgenoemde mag het nu in een welterweight-bout op gaan nemen tegen Bryan Barbarena :cab: Snap niet dat hij opeens een gewichtsklasse hoger gaat doen, maar er zal vast wel een reden voor zijn. Ken die Barbarena verder ook niet, [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; enig idee misschien?

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 72,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mwah ligt echt niet aan de kracht. Ten eerste vocht Poirier gewoon ontzettend goed, begon een beetje angstig, maar nadat hij de eerste keer vol geraakt werd zag hij dat hij het redelijk kon hebben. Da

• Michaelinho*
    Michaelinho*

Aspinall overtuigend en die rare Molly McCann hypetrain zal nu toch ook wel over zijn. Nu Pimblett nog een keer tegen een iemand die wel iets kan en dan is die hypetrain ook weer van de rails 

• JanVertonghen
    JanVertonghen

Volk gewoon van P4P #1 en één van de mogelijke GOATS naar 1-3 in z'n laatste 4, waarvan 2 met zieke KOs verloren. Bizarre sport. Groot fan van Volk, maar zag hem een beetje aankomen. Heel benieuwd hoe

Geplaatst
  • Auteur
Andrew Holbrook afgehaakt voor het event van volgende week, moest eigenlijk tegen Northcutt. Laatstgenoemde mag het nu in een welterweight-bout op gaan nemen tegen Bryan Barbarena :cab: Snap niet dat hij opeens een gewichtsklasse hoger gaat doen, maar er zal vast wel een reden voor zijn. Ken die Barbarena verder ook niet, [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; enig idee misschien?

Gewichtsklasse hoger denk ik omdat het makkelijkere weight cut is voor Barbarena dan, wss konden ze niemand anders meer vinden op ong. 1 week notice. Volgens mij is Sage sowieso een natuurlijke WW. Maar ken hem ook niet goed nee. :D Meeste prelim gasten ken ik echt slecht, kijk die ook pas echt intensief sinds kort.

Geplaatst
  • Auteur

Cain out :D:D:D:D

Werdum vs. Miocic nu, wordt een stuk interessanter. Zie Werdum alsnog niet verliezen.

Geplaatst

Lekker voor Cain :D Die titlefight is meteen een stuk interessanter geworden. Maakt me eigenlijk niet veel uit wie hem wint, als het maar een vette fight is.

Geplaatst
  • Auteur

Er is helemaal geen titelgevecht meer. Vage shit man. :cab: Vooral zonde van mn bankrekening want Werdum had een veel te goede odd.

Geplaatst

Was ook de bedoeling, maar Werdum wilde alleen tegen Cain vechten.

Matig event vandaag, alleen Northcutt en het main event even checken. Rest van de fights liep/loop ik niet echt warm voor.

Edit: Godverdomme zeg :-D Had hem de eerste ronde (werd aan het eind wel wat slordiger), slipt weg in de tweede, komt onderop te liggen en wordt redelijk eenvoudig afgemaakt :-D Je ziet wel dat die kerel potentie heeft, maar dit was niet zoveel. Had meer verwacht.

Edit II: Geluid staat uit hier, iemand die me even kan vertellen wat die vent allemaal in de microfoon liep te schreeuwen? Anders kijk ik het straks even terug, maar hoop niet dat die een grote bek had, want zelf was meneer ook niet veel.

bewerkt door JanVertonghen'

Geplaatst

Tja, heeft hij dat ook weer gehad. Is de hype er i.i.g. voor een groot deel vanaf en is het verwachtingspatroon lager, die kerel is ook pas 19 hè. Lees nu allemaal van die trieste reacties op Facebook/Twitter/Instagram, maar blijf fan van die kerel hoor. Schitterend mannetje, heeft er zichtbaar plezier in, heeft een ziek fysiek (helaas kunnen we dat niet zeggen van zijn uithoudingsvermogen) en heeft zeker talent. Denk dat hij nog wel ver gaat komen.

Denk trouwens dat Johnson die Bader gewoon (T)KO slaat. Ga lekker neutraal die pot in, half 4 ongeveer begint die fight toch?

Edit: Wat moet je hebben Bartje?

Edit II: Zo. Dacht even dat ie in een armbar gelegd werd. Knap hoe die dat volhield, dan ben je wel genaaid als hij bovenop je zit hoor. Knappe overwinning.

bewerkt door JanVertonghen'

Geplaatst
  • Auteur

WONDERBOY _O_

Eindelijk van die Hendricks af, die man wordt kampioen hoor. Als hij de ziekste chin in de lagere divisies in 1 ronde al kan breken, ik zie niemand hem stoppen.

Geplaatst
WONDERBOY _O_

Eindelijk van die Hendricks af, die man wordt kampioen hoor. Als hij de ziekste chin in de lagere divisies in 1 ronde al kan breken, ik zie niemand hem stoppen.

Zijn stijl is ook echt prachtig. Die beweeglijkheid enzo, heerlijk man :D

Geplaatst

Komen wel weer een paar lekkere (title)fights aan zeg. Cowboy vs. Cowboy, Silva vs. Bisping, Dos Anjos vs. McGregor, Holm vs. Tate, Cormier vs. Jones en zo te zien gaat Khabib ook weer vechten. Tegen Tony Ferguson :

Geplaatst

UFC Zagreb heeft Rothwell vs. dos Santos als main event, geeft hoop voor het main event in Rotterdam.

Geplaatst
  • Auteur

Ticket prices:

EUR:

12.40

24.81

35.26

45.05

54.84

104.46 (VIP)

Dat geeft ook hoop. Als het twee keer zo duur is hier is het nog te doen.

Geplaatst
  • Auteur

Anders lekker weekendje Zagreb als de card in Rotterdam tegenvalt. :huhu: Mn man Ngannou daar nog op de main card ook.

Geplaatst

Overeem heeft bijgetekend, dus hopelijk in Rotterdam te zien tegen Miocic als nr. 1 contender fight.

Geplaatst
Overeem heeft bijgetekend, dus hopelijk in Rotterdam te zien tegen Miocic als nr. 1 contender fight.

Zou een mooie fight zijn. Al zie ik Miocic die dan wel winnen ;c

Geplaatst
  • Auteur

Overeem op de card ja _O_ Zegt t net zelf bij Helwani, tegenstander niet bekend. Werdum gaat tegen Miocic overigens, dus zal Cain of Browne worden, ga maar uit van Browne want Cain is een lafbek.