Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

vnjhhl.png

65nxon.png

[spoiler=Uitleg novelle]Ik wilde eens een keer een novelle beginnen waarbij het niet zozeer gaat om het snelle updaten, maar om de grafische aspecten. Ook zal ik dan niet echt veel spelen, maar ik wil een novelle van een zo hoog mogelijk niveau gaan maken. Dit betekent dus niet 5 updates per dag, maar 2 ofzo, maar waar ook de nadruk op de layout en andere grafische aspecten ligt. Dit natuurlijk om te laten zien dat ik niet alleen kan fm'en, maar ook kan photoshoppen ;)

• Antwoorden 228
  • Weergaven 705
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

vnjhhl.png

65nxon.png

[spoiler=Uitleg novelle]Ik wilde eens een keer een novelle beginnen waarbij het niet zozeer gaat om het snelle updaten, maar om de grafische aspecten. Ook zal ik dan niet echt veel spelen, maar ik wil een novelle van een zo hoog mogelijk niveau gaan maken. Dit betekent dus niet 5 updates per dag, maar 2 ofzo, maar waar ook de nadruk op de layout en andere grafische aspecten ligt. Dit natuurlijk om te laten zien dat ik niet alleen kan fm'en, maar ook kan photoshoppen ;)

Geplaatst

Veel succes bij Chelsea en het zal mij benieuwen hoe mooi deze novelle grafisch wordt. In ieder geval veel succes (y)

Geplaatst

Heb net me ontslag genomen bij Chelsea :D Leuk dat jij ermee gaat beginnen, ik denk dat dit wel een toppertje gaat worden, eerste update ziet er tenminste goed uit

Geplaatst

Vind je banner in elk geval al veelbelovend voor de rest van je novelle!

Het is iets anders dan wat er normaal gemaakt wordt! Succes bij Chelsea!

Geplaatst

Succes Jarich! Jou kenende zal dit een pracht novelle worden!

Geplaatst

Succes met The Blues, en Anelka_O_.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de vele reacties, bij deze mijn eerste aankoop!

vnjhhl.png

2ike9ar.png

Klik op afbeelding voor screen speler ;)

Geplaatst

Heerlijk aankoop. En je grafisch vermogen is heel goed. Als ik jou 1ste update zie droom ik weg. Succes met deze club. :).

Geplaatst

Grafisch top, heerlijke update en leuke transfer;)

Geplaatst

Mooie transfer en het ziet er leuk uit. Misschien is het wel verstandig om een groter lettertype te nemen. Leest wat makkelijker maar verder top (y)

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Heerlijk aankoop. En je grafisch vermogen is heel goed. Als ik jou 1ste update zie droom ik weg. Succes met deze club. :).

Bedankt! Ik hopo dat je hem blijft volgen ;)

Grafisch top, heerlijke update en leuke transfer;)

Bedankt, met Mattock ben ik zelf wel blij ;)

Mooie transfer en het ziet er leuk uit. Misschien is het wel verstandig om een groter lettertype te nemen. Leest wat makkelijker maar verder top (y)

Bedankt, ook voor de tip, ik heb hem nu op lettergrootte 12 gezet. Hopelijk is dit beter. Als het niet zo is, dan hoor ik het graag ;)

vnjhhl.png

2qujc05.png

Klik op de afbeelding voor screen speler ;)

Geplaatst

Succes met Chelsea man, maak je de lay-outs met paint.net?

Geplaatst
  • Auteur
Succes met Chelsea man, maak je de lay-outs met paint.net?

Nee, deze met photoshop, maar ik wilde paint.net gaan gebruiken voor de wedstrijdverslagen ;)

Geplaatst

Photoshop is veel beter dan Paint.net vind ik zelf. Succes.

Geplaatst

Mooi begin van een novelle, en goede transfer

Geplaatst

Als je weet hoe je er mee om moet gaan wel. Maar hetzelfde geld voor paint.net, als je weet hoe je er mee om moet gaan en je wat vette plug-ins download kan je met paint.net ook hele vette dingen maken. Photoshop snap ik niks van:p

Geplaatst

Lekkere aankoop met Moutinho. Ga zo door:). Als je zo biljft doorgaan blijf ik hem zeker volgen:).

Geplaatst

Heerlijke aankoop!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Ieder zijn eigen keus ;) Ik vind allebei wel chill ;)

Mooi begin van een novelle, en goede transfer

Bedankt!

Als je weet hoe je er mee om moet gaan wel. Maar hetzelfde geld voor paint.net, als je weet hoe je er mee om moet gaan en je wat vette plug-ins download kan je met paint.net ook hele vette dingen maken. Photoshop snap ik niks van:p

Idd, als je met allebei kan werken is ook chill ;)

Succes Jarich, mooie eerste aankopen igg!

Bedankt!

Heel heel erg veel succes bij Chelsea!

Bedankt!

Lekkere aankoop met Moutinho. Ga zo door:). Als je zo biljft doorgaan blijf ik hem zeker volgen:).

Bedankt!

Heerlijke aankoop!

Bedankt!

vnjhhl.png

20kwuok.png

Klik op afbeelding voor screen speler ;)

Geplaatst

Angel Di maria, held! _O_

Geplaatst

Leuke inkopen tot nu toe, is wel handig om nu ff te shoppen met dat transfer embargo in aantocht :( GZD man, ziet er weer goed uit

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]