Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Prachtig hoe je ze presenteert!

(-puntje, proberen de plaatjes niet zo breed te maken, en of dan ook wat langer dit maakt het wat minder )

Voor de rest is i top!!

Veel succes in je game!

• Antwoorden 228
  • Weergaven 708
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Veel te veel transfers naar mijn mening, je haalt wel standaardtalenten met Moutinho - Di Maria en Veloso en hoewel ze zeker genoeg talent hebben, gaan ze de ervaring van Malouda en Ricardo Carvalho kunnen opvangen ? Man City heeft genoeg geld, maar Chelsea heeft dit ook en dus weet ik niet of het echt slim is omaan een concurrent te verkopen. Verder heb je wel toffe voorstelling

Geplaatst

Wat peterzinho klopt wel enigzins, maar het zijn wel degelijke spelers allemaal die wel wat kunnen toevoegen. Ben benieuwd wat je gaat doen dit seizoen. Over je lay-outs, die zien er goed uit maar je moet idd proberen de plaatjes niet uit te rekken dat is zonde.

Geplaatst

Vind het spijtig dat je Kalou laat gaan. Verder wel een mooie transfer met Veloso en je hebt goed recht om Carvalho te verkopen. Benieuwd wie zijn vervanger wordt :)

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Prachtig hoe je ze presenteert!

(-puntje, proberen de plaatjes niet zo breed te maken, en of dan ook wat langer dit maakt het wat minder )

Voor de rest is i top!!

Veel succes in je game!

Bedankt, ik zal letten op het uitrekken ;)

Veel te veel transfers naar mijn mening, je haalt wel standaardtalenten met Moutinho - Di Maria en Veloso en hoewel ze zeker genoeg talent hebben, gaan ze de ervaring van Malouda en Ricardo Carvalho kunnen opvangen ? Man City heeft genoeg geld, maar Chelsea heeft dit ook en dus weet ik niet of het echt slim is omaan een concurrent te verkopen. Verder heb je wel toffe voorstelling

Ik ben niet van mening dat er te veel transfers zijn. Ik zal je even uitleggen waarom. Op het middenveld en in de aanval lopen wel goede spelers, maar deze zijn wel allemaal oud. Ik zal enkele voorbeelden noemen: Michael Ballack (32), Didier Drogba (31), Deco (31), Frank Lampard (31), Paulo Ferreira (30) en Nikolas Anelka (30). Deze twee spelers zullen nog maximaal twee jaar op topniveau kunnen spelen, daarna zal het ver afgelopen zijn met ze. Vandaar dat ik nu al vervanging haal. Daarnaast heb ik volgend seizoen een transferverbod, dus zal ik deze transferperiode genoeg spelers moeten halen die zich dan ook kunnen aanpassen en die zijn ook een stuk jonger. Ik ben ervan overtuigd dat Zhirkov en Di Maria Malouda gaan vergeten, en voor Ricardo Carvalho heb ik Simon Kjaer en Miranda op het oog. Dat ik spelers aan mijn concurrent verkoop doet mij niet zo veel, ik krijg er genoeg geld voor om betere spelers te halen. Ik hoop dat je begrijpt waarom ik nu al zo veel spelers koop (alhoewel, veel? Er zijn nu pas 5 inkomende transfers inclusief Cardozo ;))

Wat peterzinho klopt wel enigzins, maar het zijn wel degelijke spelers allemaal die wel wat kunnen toevoegen. Ben benieuwd wat je gaat doen dit seizoen. Over je lay-outs, die zien er goed uit maar je moet idd proberen de plaatjes niet uit te rekken dat is zonde.

Boven de uitleg, maar ze kunnen zeker allemaal wat toevoegen. Ik zal letten op de plaatjes ;)

Ziet er top uit Jarich, ga zo door !

Bedankt!

Vind het spijtig dat je Kalou laat gaan. Verder wel een mooie transfer met Veloso en je hebt goed recht om Carvalho te verkopen. Benieuwd wie zijn vervanger wordt :)

Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo goed voor Chelsea. Zeker niet met Zhirkov en Di Maria in de ploeg ;) Bedankt voor je reactie weer!

vnjhhl.png

o08ac5.png

Klik op afbeelding voor screen speler ;)

Geplaatst

Ziet er nog stteds mooi uit ;). Veel succes bij The Blues.

Heerlijke transfer, en ook weer voor weinig geld!

[spoiler=1000]1000!!!! :banana:

Gefeliciteerd!

Geplaatst

Cardozo en Veloso _O_

Geplaatst

Mooie aankoop met Cardozo. Nu alleen nog de verdediging

Geplaatst

Cardozo is voor mij samen met Bojan het beste spitsenduo dat er rondloopt in deze FM en onze Paraguyaan gaat schitteren in je elftal ! Prachtige aankoop gewoon. Ik begrijp je filosofie achter de transfers en de versterkingen voegen zeker en vast waarde toe aan je elftal, maar ik vind echter dat je ze niet naar rechtstreekse concurrenten mag laten vertrekken.

Voor je verdediging : Bruno Alves - David Luiz - Sidnei - stuk voor stuk grote namen

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

harstikke goede transfers vooral cardozo is een held!

Bedankt, Cardozo is pas een held als ie de CL voor me binnen haalt :naughty:

Heerlijke transfer, en ook weer voor weinig geld!

[spoiler=1000]1000!!!! :banana:

Bedankt, proficiat :moop:

Ziet er nog stteds mooi uit ;). Veel succes bij The Blues.

Gefeliciteerd!

Bedankt!

Cardozo en Veloso _O_

Bedankt!

Mooie aankoop met Cardozo. Nu alleen nog de verdediging

Idd, maar die aankopen komen nog ;)

je haalt heel portugal leeg :)

Hehe, boeit me niet zo veel :-D

Cardozo is voor mij samen met Bojan het beste spitsenduo dat er rondloopt in deze FM en onze Paraguyaan gaat schitteren in je elftal ! Prachtige aankoop gewoon. Ik begrijp je filosofie achter de transfers en de versterkingen voegen zeker en vast waarde toe aan je elftal, maar ik vind echter dat je ze niet naar rechtstreekse concurrenten mag laten vertrekken.

Voor je verdediging : Bruno Alves - David Luiz - Sidnei - stuk voor stuk grote namen

Bedankt voor je reactie, ik zal eens kijken naar je aanbevelingen. Het boeit me echt niet naar welke club ze vertrekken, als ik er maar genoeg voor vang ;)

sakho is ook een optie!

Idd, ik zal er eens naar kijken ;)

Prachtige novel / transfers..

GA zo door!!

Bedankt, zal ik zeker doen ;)

vnjhhl.png

2cmkmjo.png

Geplaatst

Weer goede aankoop!

Zo'n samenwerkingsverband is altijd nuttig

Geplaatst

Mooie aankopen en lekker zo'n samenwerkingsverband. Ga zo Door!

Geplaatst

heerlijke aankopen. Alleen zou ik carvalho niet verkopen en Kalou kan toch ook nog van waarde zijn:) Jammer :(

Geplaatst

Weer een goede aankoop!

Geplaatst

Het ziet er allemaal heel erg mooi uit! Klasse gewoon.

Aankoop beleid kan ik zeer zeker zien, want een groot aantal speler is 30 of gaat het toch zeker snel worden.

Alleen de verkoop van Carvalho wil er bij mij echt niet in. Die kerel vormt samen met Terry zo een goed duo dat je het jezelf toch wel erg lastig maakt hem te vervangen.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Weer goede aankoop!

Zo'n samenwerkingsverband is altijd nuttig

Bedankt!

Je hebt bijna een compleet nieuw elftal! :)

Valt wel mee ;)

Ziet er allemaal netjes uit. GZD! (y)

Bedankt! Zal ik zeker doen ;)

Mooie aankopen en lekker zo'n samenwerkingsverband. Ga zo Door!

Bedankt!

je gaat zeker 4-3-3 spelen?

Dat krijg je nog te horen ;)

heerlijke aankopen. Alleen zou ik carvalho niet verkopen en Kalou kan toch ook nog van waarde zijn:) Jammer :(

Bedankt! Ieder zijn eigen keus ;)

Weer een goede aankoop!

Bedankt!

Het ziet er allemaal heel erg mooi uit! Klasse gewoon.

Aankoop beleid kan ik zeer zeker zien, want een groot aantal speler is 30 of gaat het toch zeker snel worden.

Alleen de verkoop van Carvalho wil er bij mij echt niet in. Die kerel vormt samen met Terry zo een goed duo dat je het jezelf toch wel erg lastig maakt hem te vervangen.

Bedankt voor je reactie weer, ik heb al uitgelegd waarom ik Carvalho heb verkocht, ik denk dat Kjaer wel een goede vervanger is, ik ben met hem in onderhandeling ;)

vnjhhl.png

Voorbereiding

wtdhdy.png

281vm1c.png

f00xv6.png

2zzjfxg.png

xcqfrr.png

mavzud.png

aeqo01.png

n2j3v5.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]