Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Toch weer winst en die winst op Juventus was ook goed! KIU!

• Antwoorden 228
  • Weergaven 708
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Weer win je. Uitstekend _O_

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Sober, maar toch winst, het belangrijkste dus!

Idd, bedankt voor je reactie!

Toch weer winst en die winst op Juventus was ook goed! KIU!

Idd, bedankt voor je reactie weer ;)

Weer win je. Uitstekend _O_

Bedankt!

2rgff5j.png

143i781.png

Geplaatst

Mooi door in de CL en mooi bovenaan in de competitie! KIU!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties :thumb:

2rgff5j.png

149wj9z.png

2zxmbm8.png

Zo, kampioen geworden na flink gamen vandaag. League Cup en FA Cup gewonnen, alleen jammer dat we door Liverpool waren uitgeschakeld in de kwartfinale van de Champions League. Volgend jaar beter!

jv5bmc.png

2hr3mh3.png

2uqdmyp.png

Veel spelers uitgeleend om ervaring op te doen, Franco Di Santo (overbodig) voor € 23 miljoen naar Valencia (6 miljoen meteen, 17 miljoen na 1 interland), Bridcutt (overbodig) naar Newcastle voor € 500K en Anelka (ongelukkig) naar Aston Villa voor € 12,5 miljoen. Stay tuned!

Geplaatst

vind het beetje jammer dat je de twede seizoen helft niet zo hebt gedaan als de eerste !! Is daar een reden voor?

Geplaatst
  • Auteur
vind het beetje jammer dat je de twede seizoen helft niet zo hebt gedaan als de eerste !! Is daar een reden voor?

Ik had flink doorgespeeld, en zat al in het tweede seizoen, die zal ik wel weer op de 'ouderwetse' manier gaan doen ;)

Geplaatst

Mooi gedaan, vind het ook wel wat hebben dit hoor,het gaat wel snel, maar je presentatie is gewoon erg goed. De prestaties uiteraard ook, jammer van die ene nederlaag tegen Man Utd thuis, maar ach, je bent kampioen. Dikke uitgaande transfers gedaan, mooi voor je balans, ingaande transfers zijn ook erg goed! Ga zo door, ik ben benieuwd wat je verder laat zien aan ons!

Geplaatst

17 miljoen na 1 interland ;e Slim gedaan haha.

Gefeliciteerd met je behaalde prijzen! GZD

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties. @ SNDR: Idd slim gedaan, maar dat doe ik bij meerdere transfers ;)

2rgff5j.png

1zmi2zb.png

Geplaatst

Had kennelijk een paar updates gemist, maar goeie verkopen gedaan. Valencia doet weer leuke zaken;e. 17 miljoen na 1 interland. Schulden? Nee hoor:-D..

Voor de rest wel ernstig jammer dat je van Liverpool verliest;e. Maar het is anders ook geen hout aan als je in seizoen 1 alles meteen wint. Wie wat bewaard heeft wat:p. Nieuwe seizoen gaat ook goed zie ik al;).. Succes!!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Je begint lekker man !

Bedankt!

Gaat weer lekker:).

Bedankt!

Had kennelijk een paar updates gemist, maar goeie verkopen gedaan. Valencia doet weer leuke zaken;e. 17 miljoen na 1 interland. Schulden? Nee hoor:-D..

Voor de rest wel ernstig jammer dat je van Liverpool verliest;e. Maar het is anders ook geen hout aan als je in seizoen 1 alles meteen wint. Wie wat bewaard heeft wat:p. Nieuwe seizoen gaat ook goed zie ik al;).. Succes!!

Bedankt! Valencia doet idd weer leuke zaken (voor mij dan :checkit:) Helaas heb ik dit seizoen ook de Champions League dit seizoen weer niet weten te winnen :( Heb ook besloten om de presentatievorm helemaal om te gooien en alleen met screens te werken ;) Kan ik weer flink doorgamen, zeker nu ik thuis ben met een flinke verkoudheid :shhh:

2rgff5j.png

Seizoen 2010/2011

vrsz85.png

1z72a6o.png

o8s5zp.png

28t8km8.png

iqd7jn.png

Screens op aanvraag!

Geplaatst

Weer kampioen hoor:oops:. Jammer van de verkoop van Drogba:(. Maarja. Succes volgend seizoen. Financiënn zijn ook weer goed :).

Geplaatst

15miljoen voor drogba :O

wow kon je daar neit veel meer uit halen :O

Mischien is die wel oud maar toch ?

Geplaatst

En weer kampioen, gefeliciteerd!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]