Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

headerrr.png

Manchester City, het broertje van. Tenminste... Dat was het geval! City is overgenomen door de Abu Dhabi United-Group en heeft nu geld als water. Als reactie van de overname kocht City topspelers als Robinho (Real Madrid), Carlos Tevez (Manchester United), Gareth Barry (Aston Villa), Kolo Touré en Adebayor (beiden Arsenal). Het doel: groter, beter en bekender dan United worden. Ik ga aan de slag als coach van deze topclub in potentie en hoop er veel mee te kunnen bereiken. De doelstelling voor het eerste seizoen is helder: Champions League halen, om vanuit daar verder te bouwen aan de club. Ik krijg zo'n zestig miljoen € te besteden voor transfers en hoop deze zo goed mogelijk te besteden.

[spoiler=uitleg]Ik ben al wat verder in de game, dus screens van tussenstanden zijn in het eerste seizoen helaas niet mogelijk. Ik ga in een rap tempo alles updaten en als ik weer bij ben met mijn game dan zeg ik dat wel even :) Ik stop hierbij met mijn Real-game, omdat ik het team totaal niet aan de praat kreeg. Excuses hiervoor! Ik hoop dat jullie mijn novelle blijven volgen!

Next: In- en uitgaande transfers

Geplaatst
  • Auteur

headerrr.png

Manchester City, het broertje van. Tenminste... Dat was het geval! City is overgenomen door de Abu Dhabi United-Group en heeft nu geld als water. Als reactie van de overname kocht City topspelers als Robinho (Real Madrid), Carlos Tevez (Manchester United), Gareth Barry (Aston Villa), Kolo Touré en Adebayor (beiden Arsenal). Het doel: groter, beter en bekender dan United worden. Ik ga aan de slag als coach van deze topclub in potentie en hoop er veel mee te kunnen bereiken. De doelstelling voor het eerste seizoen is helder: Champions League halen, om vanuit daar verder te bouwen aan de club. Ik krijg zo'n zestig miljoen € te besteden voor transfers en hoop deze zo goed mogelijk te besteden.

[spoiler=uitleg]Ik ben al wat verder in de game, dus screens van tussenstanden zijn in het eerste seizoen helaas niet mogelijk. Ik ga in een rap tempo alles updaten en als ik weer bij ben met mijn game dan zeg ik dat wel even :) Ik stop hierbij met mijn Real-game, omdat ik het team totaal niet aan de praat kreeg. Excuses hiervoor! Ik hoop dat jullie mijn novelle blijven volgen!

Next: In- en uitgaande transfers

Geplaatst
  • Auteur

headerrr.png

Transfers

Uitgaande

transfersuit2.png

Benjani: Kwam niet meer in mijn plannen voor en daarom vind ik 3 miljoen een mooi bedrag voor een middelmatige speler

Garrido: Zie reden Benjani

Bellamy: Met Santa Cruz, Robinho, Adebayor en Tevez is deze matige speler niet meer nodig en ik schrok ook dat Chelsea 20 miljoen op hem geboden had. Prachtig!

Ingaande

transfersin1.png

Yoann Gourcuff: Heldige AMC, en laat dat nou juist de positie zijn waar ik nog iemand voor zocht. 29 miljoen is veel, maar het wel waard denk ik

Mexes: Briljante VC, gaat Lescott vervangen in de basiself

Mattock: Groot talent die Bridge (op den duur) gaat vervangen in de basiself

Kameni: Reservedoelman achter Given voor een leuk bedragje

Mattock: Groot Engels talent die eventueel al basis kan spelen dit seizoen

Next: De voorbereiding!

Geplaatst

Waarom die "////" bij de banner? En € gebruik je meestal voor een cijfer die je niet voluit schrijft. :oops:

Voor de rest leuk begin, hopelijk gooi je niet zomaar met geld. Had je ploeg al gezie bij Rate My Team. Probeer wat te verengelsen enzo. ;)

Edit; Hoe heb je Bellamy voor 20M verkocht _O_

Je inkomende transfers hadk dus al gezien, veel succes verder. ;)

Geplaatst
  • Auteur
Waarom die "////" bij de banner? En € gebruik je meestal voor een cijfer die je niet voluit schrijft. :oops:

Voor de rest leuk begin, hopelijk gooi je niet zomaar met geld. Had je ploeg al gezie bij Rate My Team. Probeer wat te verengelsen enzo. ;)

Die //// was een beetje fout gegaan. Ja klopt ik had hem ook geplaatst bij Rate my Team maar die heb ik daar nu weggedaan. Ik ga op den duur het team wel verengelsen :)

-Edit-

Transferlijst zetten, aanbieden voor 20 miljoen en Chelsea kwam bieden. :)

Bedankt nog!

Geplaatst
  • Auteur

headerrr.png

De voorbereiding

voorbereidingj.png

De voorbereiding staat voor mij altijd een beetje in het teken van het experimenteren met spelers en de opstelling. Het was niet een supergoede oefenperiode, maar ook niet een slechte. Er werd geen één tegengoal geïncasseerd dus de verdediging zit wel snor. Met name Gourcuff, Robinho en Wright-Phillips lieten in deze campagne een meer dan uitstekende indruk achter.

We hebben de vorm te pakken en gaan ook met veel vertrouwen het nieuwe seizoen tegemoet. Onze doelstelling was helder: Champions League behalen. Het bestuur wilde ook nog de finale van de FA-cup, maar of dat een realistisch doel is ben ik niet echt zeker van, maar we gaan het zeker proberen. Men hecht niet zoveel waarde aan de League Cup, hoewel ik het wel een zeer mooie prijs vind om te winnen, maar ook daarvoor geld: de concurrentie is moordend.

Next: de maand augustus/september

Geplaatst

Ziet er goed uit, mooie club. Veel succes. 1 tip: Update niet al te snel. Mensen hebben tijd nodig te lezen. Adebayor is een held in FM2010 _O_

Geplaatst

Voorbereiding als je kijkt naar scores beetje magertjes :P. Maar toch succes:).

Geplaatst

Succes bij the Cityzens!

Geplaatst

Veel succes! Met Tevez en Adebayor heb je een sterk duo voorin.

Geplaatst

Nog een City novelle, ben er zelf ook mee bezig. Ik wens je veel succes toe !

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]