Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ezeiyf.png

2ed9qb7.png

Milan, zijn verdomme al het hele seizoen mijn plaaggeest. Ze blijven maar dicht bij ons in de competitie, we werden al door ze uitgeschakeld in de beker en ook Europees treffen we ze nu weer. En dan gunnen ze me niet eens een mooie overwinning in m'n jubileumwedstrijd :(

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Je gaat lekker met Ternana, en verdomde snel ook bovendien!

--------

335dqh0.png

't kost wat moeite, maar dan heb je die neppers van City wel verslagen 8)

Geplaatst

lekker man :)

Yeste scoort vaak bij jou zeg:o. Bij mij is al al lang pleite want ik heb het niet zo op oude spelers:m:

Geplaatst

Ja, nu al 40 keer in 2,5 seizoenen. Oudere spelers maakt me niks uit, zo lang ze het lekker blijven doen vind ik het allang best (maar de opvolger voor Yeste staat al wel klaar hoor ;))

Geplaatst

Mijn stage in Engeland begon met een wedstrijd tegen Liverpool, wat totaal onterecht verloren ging. Maar als je zelf de kansen niet maakt, krijg je de rekening gepresenteerd.

[spoiler=Liverpool - DOS Kampen]04865193672523807509.png

Daarna door naar Londen, waar een wedstrijd met Arsenal op het programma stond. Goede wedstrijd, het ging gelijk op. Maar wederom hier geld, maak je de kansen niet, krijg je de rekening gepresenteerd. Over het spel was ik meer dan tevreden, goede combinaties, wat leidde tot goede uitgespeelde kansen.

[spoiler=Arsenal - DOS Kampen]54310470001657823206.png

Als afsluiter ging ik naar Old Trafford, waar ManU te wachten stond. Het was niet mijn beste wedstrijd, en ik ging dan ook terecht ten onder. Manchester was in deze wedstrijd (mede door veel blessures aan mijn kant) de betere club.

[spoiler=Manchester United - DOS Kampen]29432076728564711240.png

Conclusie: Een mooie week, alleen geen resultaat. Een treurige gesteltenis is dat ik Yenga absoluut niet kan missen, en ik ga er ook niet over peinzen om hem deze transferperiode te verkopen. Hij is een garantie voor doelpunten, en met hem erbij weet ik zeker dat ik Arsenal en Liverpool zou kunnen verslaan. Verder hebben de talenten het aardig gedaan, maar ik wacht toch met smart tot ik mijn beste middenveld weer compleet heb met Aissati en met een 100% fitte Godoy. Verdedigend staat het redelijk, alhoewel ik toch veel kansen tegen krijg. De linksback positie is de archieleshak van mijn elftal.

Geplaatst

jsn9f5.png

Soms heb je van die wedstrijden waarin alles gewoon klopt:D Daar moet ik trouwens bij zeggen dat een land als El Salvador geen goede regens er bij krijgt en ik in zes jaar tijd een behoorlijk sterk team bij elkaar heb gevonden.

Geplaatst

VRC

qyj0c3.png

MC

2w22880.png

Dit zijn veruit mijn beste spelers. Verder nog wel een leuke spits en een aardige spelmaker. Er zijn eigenlijk zo'n 4 spelers die echt belangrijk zijn, de rest speelt ook altijd maar trekken zich op aan de 'grote spelers'.

Zouden trouwens zo broers kunnen zijn aan hun gezichten te zien, vast dezelfde moeder;e

Geplaatst

Idd wou ik net zeggen, ze zien er bijna hetzelfde uit;c, maar goede spelers voor het niveau(y).

Geplaatst

naamloosgsx.png

Die van Kakuta was echt a la DaMarcus Beasley vs. Top Oss alleen dan van nog buiten de 16:

CXx2C8twBcU

Geplaatst

Het welbekende FM dipje gehad. Week de game naast me neergelegd en vanavond maar even opgestart, aangezien een paar anderen in een multi ook speelden. Taranto uit voor de competitie, Taranto thuis voor de beker in de eerste week. Nah, kon slechter.

tarantosm.jpg

smtaranto.jpg

Geplaatst

Het gaat inderdaad weer heerlijk.

Na nummer drie Genoa uit te hebben verslagen, kwam nummer twee Fiorentina op bezoek in het Kiezebrink Veste.

smfiore.jpg

Gat is negentien punten na negentien wedstrijden. :cab: Hahaha.