Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Gesimuleerd tot zomer van 2014 en toen Everton gekozen. In mijn eerste wedstrijd laat Tore al meteen zien waarom hij mijn nr1 spits is.

2e17jmt.png

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mooie resultaten heb je Richard.

Kristian, hoe vonden je supporters de aankopen van de Guzman en Afellay? Verder mooi resultaat.

Geplaatst

Gewoon heel normaal eigenlijk. Alleen Vonden de jeugdige spelers het wat minder fijn, omdat de concurrentie zwaar was;) ma goed die heb ik al niet meer dus geen last van;)

Geplaatst

Zonder twijfel een van mijn beste/spannendste/leukste wedstrijden in FM/CM ooit _O__O_

2hpnhvp.png

EDIT:

Thank God voor blessuretijd!

vqm6h0.png

Geplaatst

10wo9y0.png

Ik ben Dundee. Verdomme Boruc:m: Toch teleurgesteld in Goodwillie. Staat hij op 30m in 1 tegen 1 situatie met Boruc die op z'n lijn staat besluit hij van daar te schieten.. 10 meter ernaast

Geplaatst

Sanderr, Bilbao is gewoon dé club voor blessuretijd:D. Normaal scoor ik nooit in Blessuretijd maar is nu al zo vaak gebeurd. Llorente :music:

Geplaatst

Inderdaad zeg, ik scoor echt bizar vaak in de blessuretijd. Echte Baskische strijders _O_

Geplaatst

Nice met Leeds!

Hier na het kampioenschap ook nog een of andere beker gewonnen

nmcd8m.png

Raakte een speler geblesseerd, vandaar die scrollbalk..

Geplaatst

et64v9.jpg

Heldig voetbal. Elmander en Kevin Davies waren geblesseerd, dus toen maar Klasnic in de spits gezet. Heldig spel zeg. 31231 formatie ftw.

Kansen van Chelsea waren gewoon wanhoopspogingen. ;e Misleidende stats.

124g9wl.jpg

Ook Manutd gaat eraan. Weehooo. :D

Geplaatst
Inderdaad zeg, ik scoor echt bizar vaak in de blessuretijd. Echte Baskische strijders _O_

3131tdt.png

(d)

Geplaatst

Ajax 3-0 NEC

21-01-2012.

Doelpunt van een regen, eigen goal Babos en Suarez!

Geplaatst
Lekkere gestolen overwinning Mitashi

hehe ja, eigenlijk zijn dat ook de mooiste. En aangezien ik tegen heel veel slechte clubs slecht speel en toch win heb ik super veel plezier in deze game(d).

Ben net wel uitgeschakeld in de eerste ronde van de Champions League:(

Geplaatst
hehe ja, eigenlijk zijn dat ook de mooiste. En aangezien ik tegen heel veel slechte clubs slecht speel en toch win heb ik super veel plezier in deze game(d).

Ben net wel uitgeschakeld in de eerste ronde van de Champions League:(

(d):}{

Geplaatst

Hoe ver ben jij nu Sander? Ik nu bijna in 2011.

Muniain begint ook een beetje te scoren (d). Zonet ook weer in de 89e minuut:) alleen was dat de 4-0 ;c

Geplaatst

Ik ben 28 wedstrijden in het eerste seizoen. Had het een beetje druk de afgelopen dagen, maar maak het van de week zeker af :thumb:

Geplaatst

74426550393914297486.jpg

Een hele degelijke overwinning in de eerste wedstrijd van de poulefase dit jaar. Net als normaal weer veel spelers laten debuteren bij San Marino, aangevuld met een as van wisselspelers. (H)

Lang 0-0, toen maar drie wissels erin gegooid, iets aanvallender gespeeld en dan scoren ook nog twee wissels van je. Ideaal.

Geplaatst

29m3t46.png

:moop: Nuja sta nog 3de.

Volgende wedstrijd met 3-2 in '92 verloren. Stond tot minuut 60 achter met 2-0. Sandaza erin scoort hij 2x in 5 minuten. Op't einde speelde ik met een 2-4-4 en dan heb je dus kans om te verliezen :p

Denk je revenche op Celtic

16k6h4w.png