Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

header_image1.jpg

Alan Shearer bedankt nieuw aanbod Newcastle

Newcastle - Clubicoon Alan Shearer van the Magpies weigert een nieuw aanbod van zijn favourite club,

dat maakte voorzitter Mike Ashley vandaag bekend:

''Alan heeft vorig jaar ons een goede dienst bewezen door bijna degradatie af te wenden, maar het bleek niet te voorkomen.

Wij zijn als bestuur er niet blij mee, maar we begrijpen de beslissing van Alan.

Hij heeft jaren niet meer tijd gehad voor zijn gezin. ''

Dit betekend dus dat Newcastle United, de zevende club qua puntenaantal in de Premier League ooit,

naar een nieuwe manager moet zoeken.

Marco van Basten, Mark Hughes en vriend van Ashley Jurjan van Zanden

worden getipt als eventuele nieuwe managers.

[spoiler=Novelle]Dit is mijn eerste novelle. Je kunt ongeveer 2x per week een update verwachten, in het begin waarschijnlijk meer.

Geplaatst
  • Auteur

header_image1.jpg

Alan Shearer bedankt nieuw aanbod Newcastle

Newcastle - Clubicoon Alan Shearer van the Magpies weigert een nieuw aanbod van zijn favourite club,

dat maakte voorzitter Mike Ashley vandaag bekend:

''Alan heeft vorig jaar ons een goede dienst bewezen door bijna degradatie af te wenden, maar het bleek niet te voorkomen.

Wij zijn als bestuur er niet blij mee, maar we begrijpen de beslissing van Alan.

Hij heeft jaren niet meer tijd gehad voor zijn gezin. ''

Dit betekend dus dat Newcastle United, de zevende club qua puntenaantal in de Premier League ooit,

naar een nieuwe manager moet zoeken.

Marco van Basten, Mark Hughes en vriend van Ashley Jurjan van Zanden

worden getipt als eventuele nieuwe managers.

[spoiler=Novelle]Dit is mijn eerste novelle. Je kunt ongeveer 2x per week een update verwachten, in het begin waarschijnlijk meer.

Geplaatst

Voor mij 'de club' in Engeland, jammer dat ze gedegradeerd zijn vorig seizoen. Maar met jou game zijn ze dat nog niet! Zeer goede selectie met 2 killers voorin! Succes!

Geplaatst
  • Auteur

header_image1.jpg

Jurjan van Zanden nieuwe manager Newcastle

Newcastle - Nog geen dag na het bekendmaken van het niet verlengen van het contract van Shearer,

kwam Mike Ashley met het nieuws naar buiten: Jurjan van Zanden, een 33 jarige nederlander,

neemt het roer over in Newcastle.

Exclusief voor Newcastle United volgt een intervieuw met de nieuwe trainer:

Intervieuwer: Hallo meneer van Zanden, en welkom hier in Newcastle. Bent u blij met uw nieuwe baan?

Van Zanden: U ook goedendag meneer, ik ben zeer blij hier te mogen werken in een mooie voetbalstad, bij een mooie club, die het niet verdient om in de Coca Cola Championship te spelen.

Intervieuwer: Wat zijn de eerste indrukken van de club?

Van Zanden: Ik vind het een mooie club die veel uitstraalt. Vorig jaar ben ik hier geweest tijdens Newcastle-Chelsea, en vooral het stadion en de trouwe aanhangers maakten indruk op me.

Intervieuwer: Volgens de geruchten is er intresse voor enkele spelers.

Van Zanden: Ja, dit klopt. Jon�*s Guitierrez en Fabrizio Coloccini staan in de belangstelling van Chelsea, Manchester United en Inter. Jon�*s mag bij een goed bod vertrekken, Coloccini houd ik liever.

Intervieuwer: Wie staan er op uw verlanglijstje?

Van Zanden: Onder andere Papiss Cisse (Metz), Alvaro Negredo (Sevilla) en Luis Suarez (Ajax) staan op mijn shortlist.

Intervieuwer: Oke bedankt voor uw tijd en succes in Newcastle

alvaro-negredo-214xXx80.jpg

Alvaro Negredo

[spoiler=Reacties]Bedankt voor de reacties!

Geplaatst

Ziet er goed uit, succes!

Geplaatst

Intervieuwer :-D

Veel succes nogmaals, vind je baaner niet zo mooi, maar ieder heeft z'n eigen smaak ;).

Geplaatst

Succes bij Newcastle!

Geplaatst
  • Auteur

header_image1.jpg

Nu wil ik graag de transfers en de waarschijnlijke basis doornemen:

Transfers out:

Nicky Butt - Deze veteraan uit de jeugdopleiding van Manchester United, kon mede door leeftijd en concurrentie niet rekenen op een basisplaats. Hij zal de kleuren van Fulham verdedigen voor een zacht prijsje van 3 miljoen

Mark Viduka - Ook hij heeft evenals Butt veel ervaring, maar takelt met name fysiek hard af. Ook hij zal in Londen gaan wonen en zijn brood verdienen bij Fulham, hij voor 2.2 miljoen.

Jonas Guitterez - Hij stond in de belangstelling van Chelsea en Inter Milaan. Inter kwam met een bod van 16 miljoen en Chelsea met 19.5 miljoen, dus Jonas vertrekt ook richting Londen.

Ole Soderberg - Hij was de derde keeper en Oldham kwam met het bod om hem te lenen. zonder vergoeding weliswaar.

Transfers in:

Andrew Driver - Na het wegvallen van Jonas zocht ik naar een nieuwe linksbuiten, en Driver is een jonge, talentvolle linksbuiten, die op een basisplaats kan rekenen. voor 4.5 miljoen verlaat hij Hearts.

Papiss Cisse - Er werd ook een vervanger gezocht voor Mark Viduka. Negredo en Suarez stonden op de shortlist, maar konden om uiteenlopende redenen niet worden gehaald. De laatste gedadigde was Cisse, die voor 2.5 miljoen naar het noord-oosten van Engeland komt.

Billy Jones - Jones is een veelzijdige back, die ook goed centraal uit de voeten kan, en op het middenveld kan spelen. Door zijn hoge rating van tackelen (17) en vele andere goede stats, is hij een goede veelzijdige back-up. Voor 3.5 miljoen trekt hij naar Newcastle

Rick Waslander - Deze 16 jarige nederlander, die uit de jeugdopleiding van Heracles komt, werd gescout door onze scout, die lovend was over deze jongeling. voor 2.2 miljoen werd hij aangetrokken.

[spoiler=Rick Waslander]RickWaslander.png?t=1262544122

De (voorlopige) basiself:

SelectieNewcatle-1.png?t=1262544085

[spoiler=Reacties]Dankjewel voor de reacties ik zal mijn best doen. Ik wist even niet zo snel een journalist :oops:

Geplaatst

Tim Krul in de basis? Mag ik een screentje van hem?

Geplaatst

Komt wel goed met die selectie!

Geplaatst

Succes en promoveren moet met dit team wel lukken!

Geplaatst
  • Auteur

header_image1.jpg

Voorbereiding

[spoiler=voorbereiding]VoorbereidingNewcastleUnited.png?t=1262547235

Van Zanden: Ik ben zeer tevreden over de voorbereiding. Uit tegen degradatiekandidaten uit de Premier League wonnen we met 4-2 en 3-0 van respectievelijk Hull City en Burnley, wat laat zien dat wij echt het niveau daar wel aankunnen. AZ werd ook een gemakkelijke prooi, na een domme vroege achterstand bogen Lovenkrands Cissé (2) en Coloccini de zaken om na een voorsprong. Een veredeld reserve-elftal verloor tegen Feyenoord in de Kuip met 1-0, maar daar ben ik niet rouwig om. We zijn klaar voor het seizoen!

Coca Cola Championschip in augustus:

[spoiler=Scunthorpe-Newcastle 09-08-2008]Scunthorpe-Newcastle9-8-08.png?t=1262542608

De eerste horde in de strijd in het kampioenschap werd makkelijk genomen. Lovenkrands zorgde nog voor rust via een benutte penalty voor de voorsprong, en deed na rust de rest. Togwell deed in de 80ste minuut nog wat terug.

[spoiler=Newcastle-Nottigham Forest 16-08-2008]Newcastle-NottmForest16-8-08.png?t=1262542779

Ook Nottigham Forest, met Erikson aan het roer, moest buigen voor de promotiekandidaat. Aankoop Papiss Cissé zette Newcastle op voorsprong, Ameobi deed 3 minuten later de rest.

[spoiler=Middlesbrough-Newcastle 23-08-2008]Middlesbrough-Newcastle23-8-08.png?t=1262542982

Newcastle neemt eerste optie op titel, zo titelden de kranten na de 2-0 overwinning op Newcastle. Geremi vroeg, en alweer Ameobi later in de wedstrijd zorgden voor de doelpunten. Tussendoor verliet Kevin Nolan nog het veld, het bleek mee te vallen

[spoiler=Newcastle-Preston 30-08-2008]Newcastle-Preston30-8-08.png?t=1262543148

Ook de laatste competitiewedstrijd in augustus werd gewonnen, Preston had niets te zoeken in Newcastle. Steven Taylor, Shola Ameobi, Papiss Cissé en Billy Jones zorgden voor het festijn.

League Cup

[spoiler=Darlington-Newcastle 12-08-2008]Darlington-Newcastle12-8-08.png?t=1262543337

Een verdiende en verplichte overwinning tegen Darlington. Goed voor het moraal zo'n 6-1. Ameobi had het opnieuw op zijn heupen.

[spoiler=Brentford-Newcastle 27-08-2008]Brentford-Newcastle27-8-08.png?t=1262543453

Ook Brentford moest eraan geloven, het werd makkelijk 2-0 dankzij Geremi en Papiss Cissé

Bedankt voor de reacties. Reacties en vooral tips zijn welkom

Geplaatst

In de Championship ga je erg goed. Ook goed dat je door bent in de League-Cup. Veel succes nog ! :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]