Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

2w4bbiw.png

15x1dnc.png

Weer eens een novelle van mijn kant. Nadat mijn Nederland game gecrashed was en ik een tijdje met Feyenoord gespeeld heb, begin ik nu een novelle met Bordeaux. Ik heb al een aantal updates klaar liggen en ik ben van plan vanavond nog een keer te posten.

So Enjoy! :D

• Antwoorden 358
  • Weergaven 791
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

2w4bbiw.png

15x1dnc.png

Weer eens een novelle van mijn kant. Nadat mijn Nederland game gecrashed was en ik een tijdje met Feyenoord gespeeld heb, begin ik nu een novelle met Bordeaux. Ik heb al een aantal updates klaar liggen en ik ben van plan vanavond nog een keer te posten.

So Enjoy! :D

Geplaatst

Succes bij Bordeaux!

Geplaatst

Ondanks dat ik niet zo'n fan ben van de franse competitie heb ik toch meeste waardering voor Bordeaux. Succes en moge je het even goed doen zoals ze het ook in het echt doen.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]@ Spongebob: Bedankt en uiteraard verkoop ik hem niet tenzij er een bod van 25 miljoen of hoger komt. Chamakh is echt een geweldige spits namelijk.

@ Bryan125: Thanks man.

@ Jarich: Bedankt!

@ Jorrittheman: Thanks.

@ fw: Bedankt.

@ Mattijs: Merci (even me frans testen :oops: haha)

@ KomradSander: Ik ben er ook niet zo'n fan van. Daarom leek het mij een leuke uitdaging. Bordeaux is veruit mijn favoriet in France dus daarom koos ik voor hun ;)

2w4bbiw.png

2czycr9.png

Zoals jullie zien ben ik nu trainer van Bordeaux. Ik gebruik clublegende Alain Giresse als mijn persoonlijkheid!

Geplaatst

Succes met Bordeaux!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

@ Richard: Dankje. Is Bordeaux bij jou gedegradeerd? Hopelijk is het geen voorbode voor mijn game! :m:

@ W00t: Bedankt!

@ Chrisztiaan: Bedankt man ;)

2qkhuoh.png

De laatste update van vandaag en dan morgen weer. Nogmaals bedankt voor de reacties en enjoy jezelf verder!

Geplaatst

Gefeliciteerd met de SuperCup en een goede voorbereiding!

Geplaatst

Goede voorbereiding!

Geplaatst

Het gaat lekker, Super Cup beetje jammer dat je penals nodig had, maar voorbereiding geen tegengoals, jou verdediging staat als een huis. Ook mooi geschreven!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

@ Bryan125: Ik vond de voorbereiding meer dan aardig. Was alleen van mening dat er wat meer gescoord had kunnen/moeten worden.

@ W00t: Bedankt, nu op naar het kampioenschap!

@ fw: Bedankt.

@ Navajo Blue: Zeker, met name van Gourcuff geniet ik. In real life vond ik AC Milan echt lomp dat ze hem weggedaan hebben.

@ Wilfred119: Bedankt!

@ Spongebob: In het echt is hij dat zeker, op fm doet hij het wel aardig. Geniet meer van Gourcuff, die is meer bepalend.

@ Stinuz91: Bedankt!

@ Jorrittheman: Vond ik ook erg jammer, had wat beters verwacht. Maar goed, via pingels winnen is ook winnen. Verdediging staat zeker goed want Jorgensen is gewoon een held!

105v9ja.png

Sorry voor het kleine foutje. In de 2e regel bij "Bordeaux neemt afscheid van.." heb ik het woordje "weg" weggelaten.

Geplaatst

mooie transfers! :thumb:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]