Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Bordeaux:love:, Ik wou Viera eerst ook halen maar hij vroeg te veel salaris, die half-bejaarde gast wou nog ff 100.000 p/w:cab:.

• Antwoorden 358
  • Weergaven 790
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hele mooie transfers, vooral met Verratti heb je een topper binnen_O_

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

@ RFFNCK: Bedankt, Verratti is inderdaad een toptalent =)

@ fw: Thanks man =)

@ Valdes17: Bij mij vroeg hij 2,5 miljoen per jaar en ik kon hem meer dan 3 geven dus hij was ruimschoots haalbaar =)

@ W00t: Een topper in wording, hij staat er nog niet! Hahah, maar ben blij dat ik hem er bij heb =)

2w4bbiw.png

30uphld.jpg

Geplaatst

Dat is een perfect koppel;)

Leuk stukje en ik vind je lay-out ook erg mooi!

Geplaatst
  • Auteur

w0qdzt.png

W00t, bedankt voor je reactie!

In de volgende update het vervolg van de competitie. Hopelijk geven we een vervolg aan onze goede start =)

Geplaatst
  • Auteur

2hicmqs.png

In de volgende update de volgende maand!

Geplaatst

Goede start van de competitie! (y)

Geplaatst

In de CL gaat het nog een beetje minder, maar de competitie is gewoon net als in het echt, complete dominantie!

De lay-out is overigens heel erg mooi! Wel is het soms moeilijk om de letters te lezen vanwege je lettertype. Misschien dat ik de enige ben hoor, maar dacht laat het even weten..

Ga zo door!!

Geplaatst

Hopen dat je Gourcuff kunt behouden, toch wel één van de betere spelers in de Franse competitie denk ik. Met hem erbij zie ik je wel meteen (kleine) successen boeken, je bent in ieder geval goed begonnen in de competitie. Nu is het nog jouw zaak om de goede vorm te behouden :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]@ JackodeK: Dat ben ik zeker en zoals je ziet heb ik die lijn nog even vast kunnen houden. Hopelijk kan dat nog langer =)

@ fw: Bedankt =)

@ Montass: In de comp. gaat het zeker lekker en in de CL wat minder. Over dat lettertype, ik heb er geen problemen mee maar ben het lettertype gewend. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Dan ga ik het namelijk veranderen ;)

@ Jarich: Gourcuff is zeker een heldje maar Chamakh begint ook eindelijk in vorm te raken. Dat is echt een dodelijk duo, Gourcuff op 10 en Chamakh daarvoor.

282fgqr.png

In de volgende updat zien jullie de laatste maand van het jaar. Sluiten we het goed af, of komen we toch nog in de problemen?!

Even over het lettertype. Hebben meer mensen er last van dat ze het niet zo goed kunnen lezen? Zo ja, dan ga ik dit veranderen na de volgende 2 updates ;)

Geplaatst

Je boekt goede resultaten!

Mijn ervaringen in Frankrijk zijn reusachtig begin en daarna 10 wedstrijden achter elkaar verliezen, met als gevolg ontslag.

Hopen dat dit niet voor jou geldt

P.S. Klein puntje van kritiek: de achtergrond maakt het soms idd lastig om te lezen.

Geplaatst

Je gaat echt goed man! KIU!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]@ Kelvintje: Hopelijk gaat dat mij niet overkomen, maar na deze 2 maanden die ik gepost heb denk ik dat ik de goede lijn kan vast houden =)

@ W00t: Thanks =)

jl3uvp.png

2ry6cdf.png

Dit zijn de laatste 2 posts met de wat onduidelijke tekst. Sorry daarvoor. Vanaf mijn volgende post een nieuwe layout die beter te lezen is! In de volgende posts zien jullie de resultaten van de volgende 2 maanden ;)

Geplaatst

Het gaat nog steeds heerlijk, hopelijk wordt je kampioen!

Geplaatst

Denk dat je wel kampioen word. Je staat lekker 9 punten voor op de Franse Club die ik geweldig vind, Marseille!

Geplaatst

Het gaat nog steeds goed! Mooi bovenaan en kampioen word je wel!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]@ Jarich: Dat gat het zeker en dat hoop ik natuurlijk ook!

@ Jorrit: Klopt en Marseille had ook nog eens een wedstrijd meer gespeeld ;)

@ W00t: Gaat zeker lekker =)

[spoiler=Bedankje]Ik heb een nieuwe layout en de maker daarvan is Davey. Ik wil hem hierbij bedanken =)

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe layout?

2e4dwt2.png

Geplaatst

Ik zie deze novelle eigenlijk nu pas voor het eerst maar ik moet zeggen dat het er goed uitziet allemaal. Je layouts zijn leuk, je tekst leest lekker weg en de prestaties zijn uitstekend :) Ga zo door zou ik zeggen.

Geplaatst

Leuke lay-out alhoewel is die volgens mij niet van jou. Van Davey volgens mij. Maargoed. Een paar goeie overwinningen.

Geplaatst

Lay-out mooi verbeterd, GZD Trouwens als een tegenstander jouw wil verslaan hebben ze gelijk 4 doelpunten nodig.(Toulouse

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

@ Yitusita: Hopelijk blijft het dan niet bij deze ene keer dat je hem ziet =) Bedankt voor je complimenten en doorgaan doe ik zeker ;)

@ Oldskool: Bedankt voor je reactie ;)

@ Bryan125: Klopt, Davey heeft deze layout gemaakt. Ik had ook een "bedank spoiler" boven de layout gezet ;)

@ Kelvintje: Bedankt. Ja, ik scoor veel dus als de tegenstander mij wil verslaan hebben ze inderdaad veel goals nodig. Aangezien mijn verdediging goed staat zal ik niet snel verliezen =)

idyayw.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]