Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 358
  • Weergaven 791
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

@ Kelvintje: Hij speelt goed, maar die raak ik echt niet kwijt. Er is geen 1 topclub op dit moment die hem wilt hebben, alleen Atlético. En anders kunnen ze hem waarschijnlijk niet betalen want vraagprijs gaat richting 40-50 miljoen =)

241mbeh.png

Sory voor de spelfout. Zeide moet natuurlijk zijde zijn ;)

Geplaatst

Mooie lay-out en je gaat lekker!

Vooral Chamakh doet het heldig.

Geplaatst

Goed lay-out idd, maar niet je beste periode!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]@ Aggerr: Bedankt voor het compliment maar de credits voor de layout gaan natuurlijk naar Davey! Het gaat zeker lekker en Chamakh doet het de laatste tijd meer dan uitstekend =)

@ Kelvintje: Zeker jammer maar we waren al kampioen dus veel maakte het niet uit.

@ W00t: Bedankt. Het was zeker niet me beste periode maar je kan natuurlijk niet alles winnen. Hopen dat we het volgend seizoen in de competitie nog beter doen =)

2q9caae.png

jfjczp.png

Geplaatst

Spijtig dat de finale verloren werd, maar in het stadion van Real Madrid is dit geen schande ... Verder heb je wel een heel knap seizoen gedraaid. Volgend jaar meer en beter !

Geplaatst

knappe layout hoor!

wisselende resultaten die laatste maand in de competitie maar straf dat je de CL-finale bereikt hebt, echt straf:clap:

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]@ Peterzinho: Inderdaad jammer, maar de wereld vergaat niet. Volgend jaar weer een kans en hopelijk dat het dan wel lukt als we er weer komen =)

@ JackodeK: Bedankt =)

@ Prinz Poldi: Bedankt. Het was inderdaad wisselvallig, maar we waren al kampioen dus gaf wat talentjes de kans. Niet dat dit een reden is, maar het was kwalitatief wat minder hierdoor ;)

2qk80g2.png

Geplaatst

Vorig seizoen heb je een prachtige prestatie geleverd met Bordeaux zeg:clap: Hopelijk kan je deze lijn doortrekken naar het volgende seizoen:thumb:

Geplaatst

Goede aankopen! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

@ Bryan125: Bedankt =)

@ MysticPp: Bedankt, zoals je ziet is het er al = begin)

@ FW: Bedankt =)

208tugz.png

Geplaatst

Hij gaat heerlijk hoor! 5-0 tegen Liverpool! _O_ . En Gouffran is aardig in vorm

Geplaatst

Je zet gewoon een geweldige reeks neer, en wat RM89 al zegt tegen Liverpool fenomenaal gewonnen:clap: Ik zou ook graag tussendoor een stand willen zien, ga zo door:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Zal ik na de maand januari posten. Die heb ik al klaar liggen. Ik post per 2 maanden dus dat is over 3 of 4 updates dan ;)

Geplaatst
Zal ik na de maand januari posten. Die heb ik al klaar liggen. Ik post per 2 maanden dus dat is over 3 of 4 updates dan ;)

Je doet het erg goed. Je hebt dan ook de beste speler van deze FM-versie in je team ;)

Mag ik een screen van Gouffran als het niet teveel moeite is.

Geplaatst

Het gaat lekker man! alleen jammer van de gelijke spel en dat je 2de staat maar je wordt gewoon weer kampioen ;).

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

@ RM89: Daar stond ik eerlijk gezegt zelf ook van te kijken. Ik wist dat Liverpool dramatisch uit vorm was en Gerrard, Torres en Kuyt mistte. Maar dat we zo simpel zouden winnen had ik niet verwacht =)

@ MysticPp: Bedankt. Zoals ik al zei komt die screen bij de volgende post met uitslagen ;)

@ Wonderboy: Het gaat zeker goed, bedankt. En het screentje zit in de onderste spoiler ;)

@ J.Beekwilder: Inderdaad jammer van die 2 gelijke spelen, maar ik schat onze kansen hoger in om elke wedstrijd te winnen dan de kans van Marseille. Dus zoals je al zegt, ik wordt gewoon kampioen. Heb er alle vertrouwen in =)

nq6c74.png

[spoiler=Screen Gouffran]28rk4qv.png

Hier de screen van Gouffran. Hij is behoorlijk ontwikkeld in die 1,5 jaar tijd dat ik bij de club zit!

Geplaatst

Heerlijke resultaten met Bordeaux man_O_ Gourcuff is echt een held en Chamakh ook!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

@ De Generaal: Bedankt voor je reactie man =)

@ Stinuz91: Bedankt, Het gaat zeker lekker. Vooral Chamakh is een held Omdat stropdas opvalt qua scorendvermogen. Gourcuff is natuurlijk een hele Belangrijke schakel op het middenveld en doet het ook uitstekend =)

jjvggy.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]