Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

1262786264-660.png

1262786620-980.png

[spoiler=Voorwoord]Bij deze start ik dus een novelle. Mijn club zal Chelsea zijn zoals jullie al hebben gelezen. Mijn programma waar ik mijn lay-outs en mijn banners mee maak is Paint.net. Ik ben echt nog geen ster in het gebruiken van dat programma. Dus als er iemand zal zijn die dit leest en er wel goed mee is wil die dan even een berichtje achter laten? Zodat ik je dan af en toe een pb kan sturen met een vraag over paint.net! Bij voorbaat dank. En ik hoop dat jullie veel plezier zullen beleven aan deze novelle.

Geplaatst
  • Auteur

1262786264-660.png

1262786620-980.png

[spoiler=Voorwoord]Bij deze start ik dus een novelle. Mijn club zal Chelsea zijn zoals jullie al hebben gelezen. Mijn programma waar ik mijn lay-outs en mijn banners mee maak is Paint.net. Ik ben echt nog geen ster in het gebruiken van dat programma. Dus als er iemand zal zijn die dit leest en er wel goed mee is wil die dan even een berichtje achter laten? Zodat ik je dan af en toe een pb kan sturen met een vraag over paint.net! Bij voorbaat dank. En ik hoop dat jullie veel plezier zullen beleven aan deze novelle.

Geplaatst

Ik zou als ik jou was even je updates nalezen en de spelling e.d. controleren. ;)

Veel succes met The Blues. :thumb:

Geplaatst

Succes bij the Blues!

Probeer alleen wat te doen aan de achtergrond want het leest niet heel lekker weg zo.

:thumb:

Geplaatst

Succes bij Chelsea!

Geplaatst

Een beetje een grote fout. :p Wat is het nou? Ancelottie of Anceltotti? ;) Als je rl wilt denken, is het Ancelotti, beide zijn dus fout! Veel succes, ondanks dat ik de club 'haat; :@ Hopelijk maak je het succes waar wat ze nodig hebben :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Ja, ik weet het zelf ook wel dat ik spelfouten heb gemaakt. Maar ik heb echt iemand nodig die verstand heeft van Paint.net Zodat ik diegene kan PM'en. Want ik wil net weer een lay out maken maar het wil ECHT niet. BVD

Geplaatst
  • Auteur

ja dat had ik ook al gezien maar nog snap ik het niet. Anders word het echt stoppen met deze novelle....

Geplaatst

Wat snap je niet dan, pm maar zal ik voor je kijken:P

Geplaatst

Let echt op je spelling, verder is de eerste update echt niet zo slecht hoor!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]