Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 140
  • Weergaven 463
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mooie overwinning op koploper Heerenveen! Kampioenschap moet lukken;)

Geplaatst

Jammer van Anderlecht, maar wel knap dat je van Juventus hebt weten te winnen. Maar in de Europa League heb je meer kans om te winnen.

Succes!

Geplaatst

NIet door :O?

2e seizoen had ik halve finale, maarja!

Veel succes

Geplaatst

Goed interview met Toivonen en het lijkt me wel een zeer talentvolle speler ! Spijtig van de Champions League maar door Anderlecht uitgeschakeld worden is geen schande :) Succes verder

Geplaatst

Mooie interviews telkens met spelers, van je prestaties ben ik nog niet kapot, maar dat kan nog komen natuurlijk! Succes;)

Geplaatst
  • Auteur

34et2mt.png

Transfers

Inkomend

We hebben deze transferperiode niet veel gedaan, we wilde graag nog een goede linksback omdat we nu alleen Pieters hadden, ook Ansaldi kon daar wel maar dan hadden we maar 1 rechtsback. Vandaar dat we Diego Renan aan trokken. Deze speler kan net als Ansaldi aan de linkerkant en rechterkant van het middenveld en verdediging spelen. We moesten 10 miljoen voor deze Braziliaan betalen wat hij zeker waard is en wat we er zeker uit kunnen halen.

330xx8j.png

Uitgaande

We deden wel iets meer uitgaande transfers, zo verkochten we Arne Nillis aan FC Den Bosch voor € 10.000,-. Daarna werd Jonathan Reis verhuurd aan Fortuna Sittard. Hij zal daar ervaring op moeten doen want voor een plaats in de 1ste selectie is hij nog niet goed genoeg. Daarna vertrokken er op de laatste dag nog 2 spelers, 1 die de laatste tijd veel centraal achterin speelde, het gaat hier om Carlos Salcido hij vertrekt voor € 11.500.000,- naar Atletico Madrid. Daarna vertrok ook Otman Bakkal nog. Hij speelde niet veel maar was wel belangrijk en ik wilde hem dus niet kwijt. Maar voor 7,25 miljoen laat ik hem toch vertrekken. Hoe jammer het ook was maar dat geld kunnen we beter gebruiken!

1445wra.png

Bedankt voor de reactie

Geplaatst

Veel succes aankomend seizoen. Hopelijk maken de aanwinsten zichzelf waar!

Geplaatst
  • Auteur

34et2mt.png

2e seizoenshelft

Competitie

We hebben deze 2e helft maar 2 keer verloren dat was van NAC en NEC. Beide wedstrijden waren uit. In Breda verloren we met 4-5 nadat we met 3-0 achter stonden kwamen we tot 3-3 maar toen kregen we een rode kaart, waardoor NAC naar 5-3 kon lopen, Toivonen maakte er nog 4-5 van maar het hielp niet. Bij NEC waren we gewoon slecht en hebben we verdiend verloren. Daarnaast hebben we maar 5 keer gelijk gespeeld waarvan 4 keer een 1-1, de andere was een 0-0. We wisten heel vaak de 0 te houden in de meeste gevallen was dat ook het geval. Dat is maar 2 keer niet gebeurd in een wedstrijd die we wisten te winnen.

11qqsn7.png

Als we de stand is gaan bekijken zien we dat we kampioen zijn geworden met 5 punten meer dan de nummer 2, SC Heerenveen. We scoorde veruit het meeste van de competitie, 71 keer is meer dan 2 per duel. Ook kregen we er minder dan 1 per duel tegen. Namelijk maar 27. Wij gaan direct naar de Champions League, SC Heerenveen en Ajax gaan spelen in de voorronde van de Champions League, AZ, FC Utrecht, FC Twente en Roda JC spelen voorronde Europa League. NEC en Telstar degraderen naar de eerste divisie. Willem II en de Graafschap zijn weer terug gepromoveerd naar de Eredivisie.

2m81rhl.png

KNVB Beker

We speelde deze 2e seizoenshelft 4 wedstrijden voor de KNVB beker. FC Eindhoven werd als eerst met 3-0 verslagen Toivonen was weer de held met 2 doelpunten. Daarna wonnen we met 3-0 van VVV, Koné wist weer eens te scoren, hij gaf ook 2 assists. In de halve finale wonnen we met 4-1 van FC Utrecht, Toivonen scoorde 2 keer en Afellay gaf 3 assists en wist zelf ook te scoren. In de finale kwamen we AZ Tegen. Toivonen scoorde 2 keer en gaf 1 assisst op Afellay.

6fup1j.png

2wn1r10.png

Europa League

Nadat we uitgeschakeld warden in de Champions League moesten we gaan spelen in de Europa League. Als eerst moesten we tegen Palermo, in het thuis duel werd met 1-2 verloren. Toivonen scoorde daar in de 69ste minuut een belangrijke goal. In de uitwedstrijd was Toivonen heel erg belangrijk hij scoorde in de eerste 25 minuten maarliefst 3 keer. Toen kwam Palermo terug tot 3-3 maar Afellay scoorde in de 87ste minuut de 4-3 waardoor we door gaan naar de volgende ronde. In die ronde treffen we Everton. Uit werd met 1-0 verloren, thuis wisten we met 4-2 te winnen. Paulo Henrique was erg belangrijk hij verving de geblesseerde Afellay. In de kwart finale treffen we Arsenal, thuis waren we heel erg goed en we waren veel beter dan Arsenal, Afellay was erg belangrijk hij scoorde 2 keer en Manco was het in de laatste minuten die nog een keer scoorde. In Londen werd het 0-0 waardoor we door gaan naar de Halve Finale. In die ronde kwamen we Atlético Madrid tegen we wisten 2 keer met 3-2 te winnen. Toivonen wist 2 keer te scoren daarnaast scoorde Garcia, Hernanes, Dzsudzsak en Paulo Henrique.

In de finale kwamen we Bayern München tegen. Het was een leuke wedstrijd, er zat alles in. Doelpunten, kaarten gemiste penalty’s, gescoorde penalty’s, fouten van de scheidsrechters en een goede winnaar en een goede verliezer. PSV kwam 1-0 voor na 6 minuten, maar 2 minuten later was het alweer 1-1. Nog binnen het half uur werd het 3-1. Maar in de 40ste minuut was het Robben die er nog 3-2 van maakte, in de 42ste minuut was het Kryvtsov die rood kreeg voor het neerhalen van een doorgebroken speler. Waardoor wij het lastig zouden krijgen maar 2 minuten later was het Toivonen die er 4-2 van maakte. In de 2e helft was Bayern München veel beter en kwam het tot 4-4. Waardoor het verlening werd, in die verlening was het Miguel Velos die een strafschop miste. Waardoor het naar penalty’s ging. Daar scoorde bij Bayern München iedereen, bij PSV was het Reimond Manco die de 2e penalty miste waardoor Bayern München won van PSV.

jrfyav.png

29lhdaq.png

Iedereen Bedankt voor zijn reactie, zoals jullie zien is dit een half jaar update, dit zal ik voorlopig even doen want ik ditis het einde van seizoen 2 en in de game zit ik op 16 maart 2014. Dus ik ga er even vaart achter zetten.

Geplaatst

Jammer van de finale.

Zeer netjes.

Kampioen, beker.

Ga door!

Geplaatst

Volgend seizoen wel een Europese prijs voor je hoop ik ! verder topseizoen ....

Geplaatst
  • Auteur

34et2mt.png

Overzicht Prijzen + Statistieken Spelers

Prijzen

Er werden dit seizoen 3 prijzen uitgedeeld waar personen van PSV een prijs wonnen. Het gaat hier om de topscoorders prijs, het talent van het jaar en de manager van het jaar. Ola Toivonen werd 3e bij de topscoorder van de competitie, Stijn Wuytens werd 3e bij Talent van het jaar, en ik werd manager van het jaar.

9la240.png

Statistieken

33mnaeb.png

1 = Rood

2 = Geel

3 = Blauw

Geplaatst

Toivonen in de spits, of op 10?

Misschien leuk als je keer screentje van je opstelling geeft :)

Geplaatst

Sow,, gaat zeker lekker!

Ik heb in seizoen 4, 3talenten van 4.5 en 1van 5ster weggehaald van Cska!

Diego Renan = held bij mij!

Veel succes!

Geplaatst
  • Auteur

34et2mt.png

Transfers

Uitgaande

We lieten opzich best wat spelers vertrekken, er gingen er 4 spelers weg met een vrije transfer, 3 daarvan omdat ze het niveau niet aan konden, de andere was Zeefuik, hij mocht blijven en ik bood hem een nieuw contract aan, maar hij wilde liever naar Bury en tekende daar een contract. Daarnaast vertrokken er nog wat jeugdspelers, hier gaat het om Van den Hurk (FC Groningen, 85K), Maxime Lestienne(Bologne, 70K), Zakaria Labyad(Fulham 350K), Jonathan Reis(Excelsior 160K) Stef Nijland (Burnley, 450K), Funso Ojo(Burnley 4,4 miljoen) en Maxim LSkavysh(FC Barcelona, 5 miljoen). Daarnaast vertrokken er nog wat overbodige spelers uit het 1ste elftal, Zo vertrok Arouna Koné naar América uit Mexico voor 2,5 miljoen en vertrok Tore Reginiussen voor 3,9 miljoen naar West Brom. Ook vertrok er 1 speler die ik niet kwijt wilde, het gaat hier om Niko Kranjcar, maar nadat Juventus contact met ons opnam wilde hij meteen weg. 11,25 miljoen is meer dan dat wij er voor betaald hebben.

v3ota9.png

Inkomende

We gingen deze periode alleen maar speler aantrekken die meteen aanwist zouden zijn of die nog erg jong zijn en dus in het 2e gaan spelen. Als eerst kregen we de kans om Mata van Valencia te kopen voor maar 11 miljoen. Die kans laten we natuurlijk niet liggen. Daarna haalde we John Goossens, deze speler is niet meteen een aanwinst maar zal ook niet in het 2e gaan spelen, hij komt voor de breedte want de linksback positie is niet zo heel erg breed. Daarna kwam Clarence Seedorf, hij komt naar ons omdat hij een aanwinst is met zijn ervaring. We hebben jonge speler op het middenveld en die zal hij gaan begleiden. Daarna trokken we nog een spits aan, het gaat hier om André=Pierre Gignac. Deze spits speelde bij Toulouse en komt voor 12,75 miljoen naar ons. Daarna kwam nog een centrale verdediger, namelijk Léo, deze jonge Braziliaan kan in de basis spelen maar zal in het begin als wissel beginnen. Daarna kwam er nog een jonge spits naar ons toe voor 4,4 miljoen. Het gaat hier om Iker Muniain. Deze 19-jarige spits zal binnen nu en 3 jaar onze 1ste spits moeten worden. Als laatst trokken we nog een rechtsback aan het gaat hier om Rafinha voor 14 miljoen.

zy7uk1.png

Voorbereiding

We speelde meer wedstrijden dan vorig jaar, we speelde er 5. Als eerst tegen Satellietclub ADO Den Haag, daar wonnen we eenvoudig van met maarliefst 6-1. Daarna ons eigen B team. Die blijkt erg sterk te zijn want we wisten maar met 2-1 te winnen. Toen gingen we naar onze andere satellietclub toe, Fortuna Sittard werd met 1-3 verslagen. Daarna kwam Manchester United op bezoek, we wonnen met 2-1 dankzij een geweldige Cristaldo. Ons laatste duel werd met 1-2 verloren van Atlético Mineiro.

fy3keu.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]