Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

c4yh4.png

5f5ag6.png

[spoiler=Info]Nadat ik mijn novelle door een crashdump niet kon voortzetten ben ik een nieuwe game gestart met Fortuna Sittard. Deze game bevalt mij tot nu toe erg goed. Geen grafische hoogstandjes deze keer, maar meer met screens en een kort bericht eromheen. Zo kan ik ook genoeg doorgamen. Ik zal per halfjaar updaten. Veel leesplezier toegewenst!

• Antwoorden 131
  • Weergaven 374
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

c4yh4.png

5f5ag6.png

[spoiler=Info]Nadat ik mijn novelle door een crashdump niet kon voortzetten ben ik een nieuwe game gestart met Fortuna Sittard. Deze game bevalt mij tot nu toe erg goed. Geen grafische hoogstandjes deze keer, maar meer met screens en een kort bericht eromheen. Zo kan ik ook genoeg doorgamen. Ik zal per halfjaar updaten. Veel leesplezier toegewenst!

Geplaatst

Jij begint ook wel vaak nieuwe novelles, toch succes.

Geplaatst

Veel succes man, hopelijk kan je ons de glorie-tijden van Fortuna Sittard weer laten herbeleven ;c

Geplaatst

Succes bij Fortuna!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Succes man:).

Bedankt!

Jij begint ook wel vaak nieuwe novelles, toch succes.

Helaas wel ja, maar dat komt doordat ik óf een crashdump heb gehad, óf dat er een spel niet meer kon laden. Hopelijk kan ik deze game langer doorspelen ;)

Veel succes man, hopelijk kan je ons de glorie-tijden van Fortuna Sittard weer laten herbeleven ;c

Bedankt, ik hoop het ook :D

Succes bij Fortuna!

Bedankt!

c4yh4.png

Voorbereiding

28kli5c.png

Over de voorbereiding ben ik redelijk tevreden, maar ik hecht niet veel waarde aan de voorbereiding.

Transfers

2gv68v7.png

Aangezien ik met de nieuwe patch 10.2 speel, was het makkelijker om de spelers te verkopen. We hebben maar liefst € 1,1 miljoen aan spelers verkocht, waardoor we voorlopig geen zorgen hoeven te maken over financiële problemen. Met de inkomende transfers ben ik ook erg tevreden, ik denk dat we met deze selectie wel in het linkerrijtje kunnen eindigen.

Selectie

2ypi7a8.png

Over de selectie gesproken. Laten we even per linie gaan bekijken waar de sterke en zwakke punten liggen. Met Danny Wintjens hebben we een uitstekende doelman voor de Jupiler League, met van den Ban en Voss als goede back-ups. Ook over de verdediging kan ik niet klagen. Met Heije, Zijm, van Heinigen en Derveld hebben we ervaren spelers, terwijl Godwin Antwi een groot talent is. Soley mag ik toch wel de sterspeler noemen achterin. Ook het middenveld is sterk bezet. Alle middenvelders zijn technische spelers. Ik denk dat wij één van de talentvolste middenvelders van de Jupiler League hebben. Taner Taktak is dan wel het grootste talent. Aan hem kunnen we nog veel plezier beleven, en mogelijk ook nog veel geld voor vangen in de toekomst. Zwakste linie is denk ik de voorhoede. Met Mboua en Grot hebben we weliswaar twee goede basisspelers, maar of Nieuwland en Villareal goede back-ups zijn, betwijfel ik.

Financiën

2l24nt.png

Door de goede transferperiode hebben we flink weten te cashen, en zijn we minimaal dit seizoen uit de financiële problemen. Hopelijk blijven we dit budget behouden, zodat we voor volgend seizoen goede spelers kunnen vastleggen.

Geplaatst

Succes Jarich! Alleen ik heb nooit last van crash dumps ect. :P Ik snap dat allemaal niet, ze vallen met bosjes uit de lucht :D!

Geplaatst

Volgens mij komt dat omdat je je savegames dan opslaat in ene verkeerde map wat je niet kan veranderen via FM zelf. Dat moet je volgens mij doen door bij 'deze computer' enzo iets te veranderen, maar erg veel verstand heb ik erniet van want ik het er geen last van!

Veel succes in ieder geval!!

Geplaatst

Succes, ik blijf toch wel een speciale band houden met Fortuna :m:

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Succes Jarich! Alleen ik heb nooit last van crash dumps ect. :P Ik snap dat allemaal niet, ze vallen met bosjes uit de lucht :D!

Dan heb jij geluk ;)

Volgens mij komt dat omdat je je savegames dan opslaat in ene verkeerde map wat je niet kan veranderen via FM zelf. Dat moet je volgens mij doen door bij 'deze computer' enzo iets te veranderen, maar erg veel verstand heb ik erniet van want ik het er geen last van!

Veel succes in ieder geval!!

Dat zou kunnen, ga ik eens opzoeken. Bedankt hiervoor!

Succes, ik blijf toch wel een speciale band houden met Fortuna :m:

Hehe, ik ook :thumb:

c4yh4.png

2h8a5na.png

s6j0o5.png

344tl5j.png

Geplaatst

Jammer dat het nog niet echt wilt lopen man, maargoed opzich niet heel erg. Gewoon bouwen aan een goede ploeg, waarmee je binnen een aantal jaar in de Eredivisie mee kan spelen. Nog veel succes in de komende wedstrijden en hopelijk weet jij - wat ik ook wel verwacht - degradatie te ontlopen :)

Good luck man ! :)

Geplaatst

Jammer van de 17e plaats hopelijk stijg je nog wat plaatsen! Succes man!;)

Geplaatst

Stijgen ga je nog wel doen, ziet er goed uit en Fortuna en Jarich is een combinatie die ik ken ;c

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Leuk begin Jarich en veel succes bij Fortuna!

Bedankt!

Jammer dat het nog niet echt loopt.

Idd, maar hopelijk komt daar volgend seizoen verandering in ;)

Jammer dat het nog niet echt wilt lopen man, maargoed opzich niet heel erg. Gewoon bouwen aan een goede ploeg, waarmee je binnen een aantal jaar in de Eredivisie mee kan spelen. Nog veel succes in de komende wedstrijden en hopelijk weet jij - wat ik ook wel verwacht - degradatie te ontlopen :)

Good luck man ! :)

Mijn doelstelling is idd aan een Eredivisie-waardige ploeg bouwen, maar ik kan je wel al zeggen dat ik een aantal leuke transfers heb gedaan voor het komende seizoen, waar ik toch wel hogere verwachtingen van heb ;)

Jammer van de 17e plaats hopelijk stijg je nog wat plaatsen! Succes man!;)

Ik ben gestegen, maar 1 plaats helaas :(

Stijgen ga je nog wel doen, ziet er goed uit en Fortuna en Jarich is een combinatie die ik ken ;c

Hehe, Fortuna ligt me normaal gesproken wel. Bedankt voor je reactie!

Komt vanzelf, veel succes ermee!

Deze blijf ik volgen!

Bedankt!

Resultaten komen nog wel!

Dit seizoen misschien nog niet, maar volgend seizoen wel hoop ik ;)

Hehe Fortuna,,

nee succes jarich :P

Bedankt ;)

Probeer te stijgen:).

1 plaats omhoog is ook stijgen :oops:

Ziet er goed uit Jarich, veel succes nog met Fortuna!

Bedankt!

c4yh4.png

351icjk.png

14tlz06.png

1zz45g7.png

111htoo.png

6sti75.png

Geplaatst

Gelukkig heb je je weten te handhaven, erg goed. Financieel gaat het nog niet echt top, maar dat komt vanzelf wel weer goed. Tevens ben ik benieuwd naar je aankopen man, KIU :D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]