Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Heerlijk, kampioen :love:

Bedankt!

Held _O_ Daar kunnen ze in Sittard voorlopig alleen nog maar van dromen :p

Hehe, idd :D

Gefeliciteerd!

Bedankt!

GEWELDIGE prestatie!

Bedankt!

Heel knap gedaan _O_

Succes in de Eredivisie && zou leuk zijn als Eindhoven met je mee gaat :oops:

Bedankt! Eindhoven is voor jou helaas niet gepromoveerd ;)

Mooie resultaten. Nac gedegradeert..haha. Succes op het hoogste niveau.

Idd opvallend van NAC, maar ja. Bedankt voor je reactie!

c4yh4.png

2j2zvnm.png

[spoiler=presentatiemanier]Ik ga de kwalificatiereeks in één update doen, net als de toernooien ;)

• Antwoorden 131
  • Weergaven 374
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Leuke toevoeging!

Ben benieuwd naar je vervolg man! (y)

Geplaatst

Proficiat met het kampioenschap! Succes bij jong-oranje!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Leuke toevoeging!

Ben benieuwd naar je vervolg man! (y)

Idd een leuke toevoeging, bedankt voor je reactie!

Mooie novelle en feli met je kampioenschap, nu handhaven in de Eredivisie, succes!

Bedankt, met deze selectie moet dat wel te doen zijn ;)

Succes met Jong Oranje, en gefeliciteerd met het kampioenschap. ;)

Bedankt!

Proficiat met het kampioenschap! Succes bij jong-oranje!

Bedankt!

Leuke novelle, en heerlijke prestaties !

Bedankt!

c4yh4.png

Voorbereiding

v4wlnb.png

Deze keer was de voorbereiding iets minder, maar nog steeds hecht ik er geen waarde aan :D

Transfers

2nv821w.png

Met de transfers ben ik erg tevreden, met deze selectie moeten we zeker in de middenmoot kunnen eindigen.

Selectie

2ag6d90.png

Met de komst van spelers zoals Molhoek, Waterman, Stefanovic, Chaiat, Hofs, van Boxel en Buijs heb ik veel ervaren spelers die de kern zullen vormen van het nieuwe Fortuna. Ook enkele talenten zoals Nelom, van Hese, Cardacio, Uiterloo, Foti en Anichebe kunnen in de toekomst van grote waarde worden voor ons. Daarnaast zijn er een aantal spelers gehaald om hen weer na een halfjaar of jaar te verkopen, met flinke winst natuurlijk, om onze financiën natuurlijk weer een boost te geven en hiermee de faciliteiten uit te breiden. Screen van de financiën komt bij de update van de eerste seizoenshelft, aangezien ik al in oktober zit ;)

Geplaatst

Je kunt ook echt met recht zeggen dat je een handelshuis bent. Ga je elk seizoen je selectie helemaal vernieuwen?

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Mooie selectie, succes dit seizoen. ;)

Bedankt!

Je kunt ook echt met recht zeggen dat je een handelshuis bent. Ga je elk seizoen je selectie helemaal vernieuwen?

Ik ben ook een handelshuis, haha. Ik wil mijn selectie eigenlijk helemaal niet ieder seizoen vernieuwen, maar ik selecteer wel door ;) Ik probeer gewoon de best mogelijke spelers naar Fortuna te halen ;)

c4yh4.png

15pjvgl.png

2mwxifs.png

2uzfiwj.png

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Er is een heel grote middenmoot waar je nog goed aansluiting bij hebt. :)

Idd, bedankt voor je reactie!

Wat-een-selectie!!:clap::clap::clap::clap:

Bedankt!

c4yh4.png

zmidqo.png

dfiygw.png

6f1t2f.png

2nl60kk.png

23uwtwn.png

9lbxw4.png

Geplaatst

ziet er goed uit! Een knappe 10e plaats!

Geplaatst

Heb wel het een en ander gemist met deze novelle, je gaat als een speer bij Fortuna. Heerlijke spelers kunnen halen en knappe prestatie om in het eerste seizoen in de Eredivisie als tiende te eindigen. Op naar Europees voetbal! :mrgy: hehe

Geplaatst

Een 10e plaats is erg netjes, succes volgend seizoen(y).

Geplaatst

Heerlijk Jarich, 10e is een prachtige prestatie voor Fortuna :D

Geplaatst

Goede prestaties hoor! Doorzetten loont dus gewoon wel! (na 1e seizoen)

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

ziet er goed uit! Een knappe 10e plaats!

Bedankt! Ik was ook wel verrast met de 10e plats :p

Heb wel het een en ander gemist met deze novelle, je gaat als een speer bij Fortuna. Heerlijke spelers kunnen halen en knappe prestatie om in het eerste seizoen in de Eredivisie als tiende te eindigen. Op naar Europees voetbal! :mrgy: hehe

Bedankt, Europees voetbal moet er binnen een aantal jaar wel in zitten denk ik, bedankt voor je reactie!

Een 10e plaats is erg netjes, succes volgend seizoen(y).

Bedankt!

Heerlijk Jarich, 10e is een prachtige prestatie voor Fortuna :D

10e is idd een prachtige prestatie met Fortuna, ik denk dat we nu toch wel niet meer zorgen hoeven te maken over degradatie ;) Bedankt voor je reactie!

Goed gedaan man!;)

Bedankt!

Goede prestaties hoor! Doorzetten loont dus gewoon wel! (na 1e seizoen)

Doorzetten loont idd ;') Bedankt voor je reactie!

HELD!

Geluk speelt ook wel mee hoor ;)

Gaat erg goed, een 10de plaats, netjes man. ;)

Bedankt!

c4yh4.png

Voorbereiding

2n6hx7b.png

De voorbereiding was, net zoals voorgaande jaren, redelijk goed, maar nog steeds hecht ik er nog geen waarde aan:D

Transfers

j16kch.png

Ik ben erg tevreden met de transfers, en ook wel verrast dat spelers zoals Cavalieri en de Laet naar Fortuna wilde komen, dat laat toch zien dat we ook in het buitenland een goede naam hebben.

Selectie

1yvep0.png

Met deze selectie moet het mogelijk zijn om in het linkerrijtje te eindigen. Bij het bestuur had ik aangegeven dat we in de middenmoot zouden gaan eindigen. Dat zijn dus de minimale verwachtingen.

Financiën

2wpo4tt.png

De financiën zijn, mede door mijn uitstekende transferbeleid, erg gegroeid de afgelopen jaren. Waar ik begon met een schuld van ongeveer € 400K, staan we 3 jaar later met een positief saldo van ruim € 16 miljoen euro financieel sterk. Het trainingscomplex en de jeugdaccommodatie waren acceptabel, maar deze worden uitgebreid. Mijn doel is om het niveau van de jeugd omhoog brengen, zodat we in de toekomst meer jeugdspelers bij de selectie hebben zitten. Dit seizoen hebben we één groot talent in de jeugd zitten. Zijn naam is Jorick de Jong. De gehele technische staf heeft grote verwachtingen van hem, ik ook. Ik zal hem rustig brengen, zodat hij niet te veel belast wordt.

Geplaatst

Je bent wel uitstekend bezig. Prachtige transfers voor een club als Fortuna en de balans gaat ook telkens omhoog, allemaal doordat je spelers transfervrij koopt en dan voor veel geld verkoopt, voorbeeld: Hofs. Veel succes volgend seizoen. Strijd om Europees voetbal is wel mogelijk met zo'n selectie ;)

Geplaatst

Gaat lekker man :). Echt top wat je doet met Fortuna:). ga zo door :). Heerlijke omzet. 23 miljoen verkopen en maar voor 1.6 inkopen :)

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Je bent wel uitstekend bezig. Prachtige transfers voor een club als Fortuna en de balans gaat ook telkens omhoog, allemaal doordat je spelers transfervrij koopt en dan voor veel geld verkoopt, voorbeeld: Hofs. Veel succes volgend seizoen. Strijd om Europees voetbal is wel mogelijk met zo'n selectie ;)

Daarom doe ik ook zo veel transfers, om mijn balans te verhogen en dat geld wat ik dan overhoud steken in het stadion en de faciliteiten. Bedankt voor je reactie!

Gaat lekker man :). Echt top wat je doet met Fortuna:). ga zo door :). Heerlijke omzet. 23 miljoen verkopen en maar voor 1.6 inkopen :)

Bedankt! Daar kunnen ze volgens mij bij verschillende clubs wat van leren :D

c4yh4.png

315zmu1.png

110hg7n.png

332nnlf.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]