Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 131
  • Weergaven 377
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Je bent echt waanzinnig goed bezig met Fortuna Sittard ! Prachtig beleid ook, transfervrij spelers halen en voor een mooi prijsje doorverkopen. Dit jaar misschien Europa-League halen ;c ?

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Goede resultaten

Bedankt!

Goed begin weer, en lekker veel transfers :D

Bedankt!

Je bent echt waanzinnig goed bezig met Fortuna Sittard ! Prachtig beleid ook, transfervrij spelers halen en voor een mooi prijsje doorverkopen. Dit jaar misschien Europa-League halen ;c ?

Dit jaar helaas door Groningen uitgeschakeld in de play-offs, misschien volgend seizoen ;) Bedankt voor je reactie weer!

Goed bezig!_O_

Bedankt!

c4yh4.png

iyprmq.png

awch3b.png

71tsva.png

mceoaa.png

ipbpq8.png

spzn91.png

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reactie]

netjes man!!

Echt mooi, jammer dat je halve competities post!!

Bedankt voor je reactie!

c4yh4.png

Voorbereiding

5z0bki.png

Transfers

f2o9xh.png

Met de transfers ben ik weer erg tevreden, we hebben weer een flinke winst geboekt terwijl de binnenkomende transfers toch ook niet verkeerd zijn!

Selectie

23u99h3.png

We hebben een erg goede selectie, met enkele toppers zoals Enyeama, Ron Vlaar, Karim El Ahmadi, Michel Bastos, Bryan Ruiz en Hakan Demir. Met deze selectie moeten we toch voor Europees voetbal kunnen gaan strijden!

Reserveteam

2vvq7bl.png

Vanaf dit seizoen ook een screen van het reserveteam. Door goede spelers voor het reserveteam te halen wil ik eigenlijk ervoor zorgen dat die ook in de KNVB-Beker komen, om vervolgens zo ver mogelijk te komen. Uiteraard zullen er bij vele blessures en schorsingen spelers van het reserveteam bij de selectie zitten.

Geplaatst

Echt mooi om te zien hoe je elk jaar winst boekt met de transfers, europees moet zeker haalbaar zijn. In de reserves heb je ook wel wat rondlopen, succes! :)

Geplaatst

Uitstekende selectie. Dit seizoen richting kwalificatie Europa League ;)

Geplaatst

Goed bezig met fortuna. Alleen snap ik het transferbeleid van seizoen 1 niet hahahaha.

Verder is het wel een toppprestatie.

Geplaatst

Misschien dat je er wat meer om heen kunt vertellen, zo is het een beetje saai ;) Wel lekkere transfers doe je iedere keer :D

Geplaatst

Je gaat weer super Jarich. Lekker transferbeleid ook. Succes komend seizoen ;c

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Echt mooi om te zien hoe je elk jaar winst boekt met de transfers, europees moet zeker haalbaar zijn. In de reserves heb je ook wel wat rondlopen, succes! :)

Bedankt, Europees moet zeker haalbaar zijn. Bij de reserves lopen idd leuke spelers rond ;)

Uitstekende selectie. Dit seizoen richting kwalificatie Europa League ;)

Dat mag ik toch hopen, bedankt voor je reactie!

Goed bezig met fortuna. Alleen snap ik het transferbeleid van seizoen 1 niet hahahaha.

Verder is het wel een toppprestatie.

Haha, ik dacht dat die spelers versterkingen waren voor Fortuna, not dus :mrgy:

Misschien dat je er wat meer om heen kunt vertellen, zo is het een beetje saai ;) Wel lekkere transfers doe je iedere keer :D

Ik vertel er bij de updates van de competitie er altijd wel wat meer bij, bij de voorbereiding, transfers en selectievoorstelling eigenlijk niet zo veel. Hoop dat je dit niet erg vindt, bedankt voor je reactie!

Je gaat weer super Jarich. Lekker transferbeleid ook. Succes komend seizoen ;c

Bedankt!

c4yh4.png

2rx768m.png

qz0i1e.png

235lwl.png

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Ziet er prachtig uit hoor!

Bedankt!

Jou transfers :<:<:<:<:<:<

:mrgy:

Je gaat goed, zo zit europees er zeker in.

Helaas weer geen Europees voetbal, dan maar volgend seizoen :mrgy:

5xo2ev.png

2ppde95.png

1kkcw.png

2d2j4gp.png

312icfc.png

ibb960.png

Geplaatst

Lekker bezig:d.

Alleen snap ik iets niet.

Afgelopen jaar verkoop je voor 30 miljoen euro spelers waar is dat geld allemaal naar toe hahaha.

Je hebt namelijk maar 10 mil in de kast dat moet toch normaal gezien veel meer zijn?

Geplaatst
  • Auteur
Lekker bezig:d.

Alleen snap ik iets niet.

Afgelopen jaar verkoop je voor 30 miljoen euro spelers waar is dat geld allemaal naar toe hahaha.

Je hebt namelijk maar 10 mil in de kast dat moet toch normaal gezien veel meer zijn?

Er is veel geld gegaan naar de tekenpremies, en naar de uitbreiding van de accommodaties (niet het stadion) waar ik normaal geen screens van laat zien, daarnaast heb ik een paar Braziliaanse talentjes vastgelegd, die pas over een paar seizoenen komen ;)

Geplaatst

O oke.

Ja want vond het al raar ieder jaar verkoop je zoveel en de spelers die je haalt zijn meestal gratis.

Maar als ik dan naar financien kijken dan blijft die maar rond de 10 miljoen.

Zit je ook ieder jaar boven je loonbudget?

Geplaatst
  • Auteur

Ik zit nooit boven mijn loonbudget (meestal € 300K per week eronder ofzo), maar ik geef altijd veel tekenpremie, omdat de beste spelers (zoals Bastos vorig seizoen of El Ahmadi) anders niet willen komen.

Geplaatst

hahaha dat ken ik doe ik ook heel vaak:p

gewoon een jaarsalaris als tekenpremie hahaha

En 2 jaar later gewoon 10 keer zoveel voor hem vragen heb je alles weer eruit:P

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

hahaha dat ken ik doe ik ook heel vaak:p

gewoon een jaarsalaris als tekenpremie hahaha

En 2 jaar later gewoon 10 keer zoveel voor hem vragen heb je alles weer eruit:P

Idd, zo doe ik dat ook, alhoewel ik meestal winst maak op een transfer ;)

kak8lg.png

Voorbereiding

2ujpnvn.png

Transfers

35bfdjo.png

Zoals jullie zien weer super veel transfers. Dit keer een aantal puur voor het tweede team, zodat die weer kampioen kunnen worden, net als vorig seizoen. Edgar Barreto is toch wel de opvallendste naam. De ex-NEC speler stond op de transferlijst bij de Italiaanse club, en o.a. Liverpool, AS Roma en Valencia wilden de speler kopen, maar wij boden hem blijkbaar een beter contract. Ook Bafetembi Gomis mag een toptransfer worden genoemd. Nadat zijn contract bij Lyon afliep, waren o.a. Sevilla, HSV, Aston Villa en Tottenham geïnteresseerd, maar koos hij voor zekerheid en zal dus vanaf komend seizoen te zien zijn in de Trendwork Arena!

Selectie

334s1v8.png

Met deze selectie moet het mogelijk zijn om in de top 5 te eindigen. We willen nu ook echt vanaf het seizoen 2015/2016 in Europa te bewonderen zijn!

Tweede elftal

2cypte1.png

Ons tweede elftal bevat enkele getalenteerde spelers, zoals Aguado, Pavlovic en Klopp, die op den duur wel het niveau van de Eredivisie aankunnen, maar dit nu nog niet aankunnen. Vandaar dat deze spelers nu bij het tweede eltal zitten. Ook zijn er enkele spelers gehaald voor de ervaring, zoals Sukalom, Moro en Altintop, die de jonkies kunnen begeleiden.

Financiën

w6p3sj.png

Met de financiën zit het wel snor bij Fortuna. Met bijna € 30 miljoen in de plus hebben we een uitstekend saldo. Ons trainingscomplex is nu uitstekend, terwijl de jeugdaccommodatie goed is. Ik probeer om deze faciliteiten zo hoog mogelijk te krijgen. Het stadion, dat aan 12.500 toeschouwers onderdak kan bieden, zit nog niet altijd vol. Als we willen gaan praten over uitbreiding, dan moeten we bij de meeste wedstrijden een uitverkocht stadion hebben, en niet alleen bij de toppers en de derby's. Anders heeft het geen nut om het stadion uit te breiden.

Geplaatst

Potverdomme Jarich, wat ben je toch lekker bezig met Fortuna Sittard. Hopelijk kan je dit seizoen Europa-League voetbal afdwingen, en misschien stiekem aan de Champions-League denken ? :oops:

Geplaatst

Lekkere transfers. Alleen nu word het tijd voor een prijs hahaha

Succes verder en ik blijf hem volgen met de leukste club van het zuiden.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]