Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 70
  • Weergaven 190
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Aston Villa: The Villans are taking the lead!

headervr.png

..:: De eerste 3 competitieduels en de loting voor de Europa League ::..

41976787569904938559.png

We zijn de eerste competitieduels goed doorgekomen, we hebben namelijk de maximale 9 punten behaald en bovendien nog geen doelpunt tegen gehad. Het veldspel wordt ook steeds beter, het probleem is echter vaak de afwerking. Met name Carew en Agbonlahor weten vele kansen te verprutsen. Uitblinker in deze eerste wedstrijden is toch wel aankoop Abou Diaby. Met verraderlijke schoten, zijn fysieke spel maar ook zijn mooie technische acties blijkt hij tot dusver een goede aankoop te zijn.

Tevens is er de loting geweest voor de Europa League, Aston Villa is geplaatst in groep L en komt daar de volgende tegenstanders tegen:

32622417080527134280.png

Hamburger SV:

De lastigste tegenstander in deze poule, HSV maakt grote kans om eerste te worden in de poule, maar wij zullen er alles aan doen om dat te voorkomen. De ploeg uit Duitsland wist dit seizoen onder andere Romeo Castelen te verkopen en wist daar Andriy Nesmachnyi en Pedro Lopez van Dinamo Kieven Real Valladolid voor terug te halen. Bovendien heeft het een ijzersterk duo op het middenveld met Ze Roberto en David Jarolim. Een geduchte tegenstander dus.

Sivasspor:

Sivasspor is de grote onbekende in de poule, het beschikt niet over bekende namen. Voorde Nederlandse en Belgische kenners onder ons is er misschien een bekende naam, Pieter Mbemba speelt voor de Turken nadat hij vorig seizoen nog op huurbasis speelde voor FC Eindhoven die de Belg hadden gehuurd van KV Mechelen. De ploeg is dit seizoen op de Zuid-Koreaanse tour, het wist namelijk twee spelers uit Zuid-Korea te halen, namelijk Kim Byung-Ji en Kwak Hee-Ju. Toch moet de twee duels met Sivasspor 6 punten opleveren voor de Villans.

Aalborg BK:

Aalborg is een wat bekendere ploeg, zo beschikt de Deense club over oud-PSV'er Kasper Bogelund en heeft het ook de beschikking over bekende spelers als Jeppe Curth, Daniel Fredheim Holm en Michael Jacobsen. De ploeg moest echter ook twee belangrijke spelers laten gaan, Anders Due en Andreas Johansson vertrokken naar Bayer Leverkussen en Le Mans. Aston Villa is al bekend met Deense ploegen, in de vorige ronde werd Brondby al uitgeschakeld. Aalborg wordt dan ook niet als een al te groot probleem gezien.

En om even in de stemming te komen, hier de Europa League Anthem 2010:

[YOUTUBE]ErRY5T-_-VU[/YOUTUBE]

Geplaatst
  • Auteur

Aston Villa: The Villans are taking the lead!

Zoo mooi begin! En de europese poule moet te doen zijn!

Ga zo door:)

Dankjewel! En moet zeker te doen zijn!

headervr.png

..:: De kraker tegen Liverpool ::..

72005882634293759143.png

Geplaatst

Zeer mooie novelle hoor:) maar als ik jou was zou ik met Heskey starten, hij is echt zo'n beest he. En met mijn eigen game speelde ik altijd 4-4-2 omdat je gewoon over topspitsen beschikt. Maar goed dit is jou game en de winnende coach heeft altijd gelijk:)

Geplaatst
  • Auteur
Zeer mooie novelle hoor:) maar als ik jou was zou ik met Heskey starten, hij is echt zo'n beest he. En met mijn eigen game speelde ik altijd 4-4-2 omdat je gewoon over topspitsen beschikt. Maar goed dit is jou game en de winnende coach heeft altijd gelijk:)

Dankje, ja ik twijfel nog steeds, maar beide spitsen komen geneog aan spelen toe dus. Maar ik had eerst ook het idee om 4-4-2 te gaan spelen, maar veranderde later toch naar 4-3-3, om zo meer van de aanvallende krachten van bijvoorbeeld een Young te profiteren. Maar soms speel ik ook een verkapte 4-4-2 als ik de zijkant openlaat en Agbonlahor naast Carew/Heskey zet.

Geplaatst

Veel succes met deze novelle. Ben zelf ook met een game bezig met Villa. Speel 4-4-2 tegen de kleinere teams en 4-5-1 tegen de grotere ploegen. Zal regelmatig bij je novelle komen kijken. Tip - Steven Taylor en Beckham deden het bij mij erg goed.

Geplaatst

@Wizard: ik ben ook al bezig met AVFC, en heb inderdaad ook Beckham gratis aangetrokken!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties! Daar ben ik blij mee :D maar Beckham zal ik denk ik niet halen. Ik ga meer voor wat jongere spelers. Taylor is momenteel ook nog niet nodig, maar staat wel op mijn verlanglijst mocht er een speler vertrekken. Vanmiddag weer een update btw!

Geplaatst
  • Auteur

headervr.png

..:: Een terugblik op het afgelopen seizoen ::..

Terwijl wij al bezig zijn aan het seizoen 2009/2010, en daar redelijk goed van start zijn gegaan leek het mij een goed idee om even kort terug te kijken op vorig seizoen. Dit niet met tekst, maar met een mooi filmpje.. een tribute aan het seizoen 2008/2009...

[YOUTUBE]0CKJVL0Ci1g[/YOUTUBE]

Later vandaag weer een FM update!

Geplaatst

Jammer van de wedstrijd tegen manutd! Maar volgende x beter:)

Leuk tribute filmpje:D

Geplaatst

Heskey goed bezig.

Mooie 3 overwinningen.

Geplaatst
  • Auteur

headervr.png

..:: In de spotlights::..

[YOUTUBE]2vSgTc5WIjw[/YOUTUBE]

67967134045777245787.png

[YOUTUBE]BAphZQti85c[/YOUTUBE]

Geplaatst

Heskey is een speler die een eerbetoon verdient want het is een echte topper en in zijn beste dagen was het een plezier om naar te kijken ! Mooi gedaan dus !

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor alle reacties! Dat werkt echt motiverend!

headervr.png

..:: Spannende wedstrijd in de League Cup ::..

70678087588151503451.png

Geplaatst

Ik vind de lay-out echt mooi, en de presentatie van de resultaten ook!

Op naar Wembley!

Geplaatst

Mooie layouts en veel succes tegen liverpool!

Geplaatst

Haha Heitinga toch een echte nederlander:) Mooi resultaat! Nu Liverpool pakken!!

Succes!

Geplaatst
  • Auteur

Haha ja, ik vond het best grappig dat precies Heitinga miste.

headervr.png

..:: Premier League duels ::..

53276184156031013305.png

Geplaatst
  • Auteur

headervr.png

..:: Het lied van Aston Villa ::..

[YOUTUBE]5Mra35r6W9c[/YOUTUBE]

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]