Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

21oykpv.png

Intro

Ik ga ook weer beginnen met een nieuwe novelle en dit keer met één van de beste clubs ter wereld FC Barcelona. Het is mijn bedoeling om van deze club de allerbeste van de hele wereld te maken. Het zal een lastige opgave worden maar met de spelers die ik in mijn bezit heb moet dat zeker gaan lukken. Het is een redelijke jonge selectie met een paar routiniers erin die het team helpen aan de ervaring. Ik heb onder andere ook de beschikking over wereld sterren als Lionel Messi, Zlatan Ibrahimovic en Xavi. Hiermee gaan wij het flikken, go Barca!

Transfers

We hebben ons niet extreem op de transfermarkt verroerd maar wij hebben een paar bruikbare aankopen kunnen doen. De eerste aankoop die wij hebben gemaakt is een spits die we nog extra erbij wouden hebben na het vertrek van Thierry Henry naar Chelsea. We namen deze spits over van Dinamo Kiev voor 9.75 miljoen euro. We kunnen het maar over een spits hebben en dat is Artem Milevskyi. Na de aankoop van Milveskyi zochten we nog een aanvallende middenvelder die in het centrum en op de flanken kan spelen. We kwamen uit bij een jong maar wel ervaren speler uit de Eredivisie. Hij komt over van PSV Eindhoven voor 13.5 miljoen euro. Het is dan ook de Nederlands international Ibrahim Afellay. Daarna hebben wij nog twee grote talenten kunnen strikken dat zijn Gérard Besson en Fernando die ons 1.4 miljoen euro en 2.4 miljoen euro hebben gekost.

[spoiler=Transferoverzicht]

Transfers in

Transfers uit

Geplaatst
  • Auteur

21oykpv.png

Intro

Ik ga ook weer beginnen met een nieuwe novelle en dit keer met één van de beste clubs ter wereld FC Barcelona. Het is mijn bedoeling om van deze club de allerbeste van de hele wereld te maken. Het zal een lastige opgave worden maar met de spelers die ik in mijn bezit heb moet dat zeker gaan lukken. Het is een redelijke jonge selectie met een paar routiniers erin die het team helpen aan de ervaring. Ik heb onder andere ook de beschikking over wereld sterren als Lionel Messi, Zlatan Ibrahimovic en Xavi. Hiermee gaan wij het flikken, go Barca!

Transfers

We hebben ons niet extreem op de transfermarkt verroerd maar wij hebben een paar bruikbare aankopen kunnen doen. De eerste aankoop die wij hebben gemaakt is een spits die we nog extra erbij wouden hebben na het vertrek van Thierry Henry naar Chelsea. We namen deze spits over van Dinamo Kiev voor 9.75 miljoen euro. We kunnen het maar over een spits hebben en dat is Artem Milevskyi. Na de aankoop van Milveskyi zochten we nog een aanvallende middenvelder die in het centrum en op de flanken kan spelen. We kwamen uit bij een jong maar wel ervaren speler uit de Eredivisie. Hij komt over van PSV Eindhoven voor 13.5 miljoen euro. Het is dan ook de Nederlands international Ibrahim Afellay. Daarna hebben wij nog twee grote talenten kunnen strikken dat zijn Gérard Besson en Fernando die ons 1.4 miljoen euro en 2.4 miljoen euro hebben gekost.

[spoiler=Transferoverzicht]

Transfers in

Transfers uit

Geplaatst
  • Auteur

21oykpv.png

Vriendschappelijk

In de vriendschappelijke wedstrijden hebben we nog niks kunnen ontdekken omdat het maar twee wedstrijden waren dat het te maken met de super cups. Maar de wedstrijden die we speelden waren we veruit de beste ploeg en wonnen ook ruim.

15f62hz.png

Super Cup

We moesten ons opmaken voor twee supercup duels. De een was tegen Atheltico Bilbao en de andere was tegen Shaktar Donetsk. Alle drie de wedstrijd waren we wederom de bovenliggende partij. Soms met zelfs heel behoorlijk voetbal met mooi combinatie voetbal en zodoende wonnen we allebei de super cups.

2ynrudg.png

Spaanse Liga BBVA

En dan nu de Spaanse competitie. We hebben een heerlijke start achter de rug. We verloren van de zeventien wedstrijden dan ook maar een. En dat was tegen Real Madrid, maar dat was tegen de verhouding in. Als je als club negen uitgelezen kansen krijgt dan zou je toch denken dat je wint? Tegen Real Madrid was dit niet het geval, want we verloren met maarliefst 3-0. Na zeventien wedstrijden scoorde we dan ook 39 keer en kregen we er slechts 11 tegen. De wedstrijd tegen Villarreal was veruit de mooiste wedstrijd. Als je Villarreal zegt zeg je toch een grote club met goeie voetballers. Wij wisten thuis tegen Villarreal met 5-2 te winnen en dat gaf ons ook een winning mood. De derby tegen Espanyol was ook wederom in ons voordeel deze wedstrijd ging met 2-0 naar ons door doelpunten van Piqué en Xavi. Na zeventien wedstrijden staan wij dan ook op een eerste plaats.

bgprav.png

Champions League

Over de Champions League kunnen we één woord gebruiken. ''Fantastisch''. We wisten in zes wedstrijden elf keer te scoren en we kregen er slechts één tegen. We wonnen alle zes wedstrijden met tegenstanders als Vfl Wolfsburg, CSKA Moskou en Dinamo Kiev. In de poulefase ging ook Vfl Wolfsburg door waar wij twee keer met 1-0 van wonnen. Onze volgende tegenstander is Juventus.

20u4i20.png

Spaanse Beker

In de Spaanse beker was het geen verrassing dat we door gingen we moesten tegen tweede klasser Cultural voetballen en die waren gewoon te slecht voor ons. We wonnen over twee wedstrijden met 7-0 en Cultural was totaal geen partij voor ons. In de volgende ronde treffen we de zwaardere tegenstander Málaga.

308v4ua.png

Wereldkampioenschap voor Clubs

Voor het Wereldkampioenschap voor clubs troffen we de clubs Pohang en Estudiantes. We wonnen de wedstrijden met 5-0 en 5-1. Daardoor konden we ons de beste club van de hele wereld noemen!

99i3qv.png

[spoiler=Reacties]

Koempel045: Bedankt en de spelers zijn 15 en 16 jaar.

bryan125: Heel erg bedankt.

LuisSuarez: Bedankt voor het compliment.

Dapigera: Bedankt.

stefanenman: Dat is die zeker een echt held:banana:

OzZy: Heel erg bedankt!

wilfred119: Bedankt.

Jarich.: Bedankt Jarich gaat wel lukken!:checkit:

J.Beekwilder: Jij ook bedankt!

Geplaatst

Natuurlijk, een heerlijk 1e halfjaar gedraaid in Barcelona, complimenten, ook voor je banner. Misschien kan je ietsje meer erbij vertellen, je prestaties zijn sensationeel goed, jammer van Madrid, maar goed, da's wel heel erg mierenneuken.

Geplaatst

Lekker bezig hoor. Wel jammer van het grote verlies van Real, maar thuis pak je ze! (y)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]