Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

FM 2010 - met wormen en nagels naar de top!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

hallo ik ben Emile, en ik ga vandaag een novelle beginnen! hihi

Er was eens een oude man die heet Bert, Bert van Wanten heette die. Hij wist echt van wanten. Op een dag kreeg hij een briefje met daarop: Hoi! Dit moet wat betekenen dacht Bert van Wanten. Hij kreeg gelijk, want Bert weet immers van wanten. Volgens mij wil Real Madrid me als coach dacht Bert. Dus hij belde naar Atletico Madrid en vroeg het. Volgens mij bent u verkeerd verbonden Bert. Oh zei Bert, inderdaad.

en hij leefde nog lang en gelukkig

Geplaatst
  • Auteur

hallo ik ben Emile, en ik ga vandaag een novelle beginnen! hihi

Er was eens een oude man die heet Bert, Bert van Wanten heette die. Hij wist echt van wanten. Op een dag kreeg hij een briefje met daarop: Hoi! Dit moet wat betekenen dacht Bert van Wanten. Hij kreeg gelijk, want Bert weet immers van wanten. Volgens mij wil Real Madrid me als coach dacht Bert. Dus hij belde naar Atletico Madrid en vroeg het. Volgens mij bent u verkeerd verbonden Bert. Oh zei Bert, inderdaad.

en hij leefde nog lang en gelukkig

Geplaatst

hahahahaha nu al goed genoeg voor inde schijnwerpers

Geplaatst
  • Auteur

Na lang op de bank te hebben gesnotterd besloot Bert toch nog een kans te wagen, hij ging naar de vacaturebank en zei dat hij manager wilde worden. honderdmiljoenmiljard clubs wilde hem als manager. Bert viel in slaap.

Geplaatst
  • Auteur

Bert van Wanten werd weer wakker, hij was thuis en hij zat in de bank. Help riep hij, maar niemand antwoorde. Of toch wel?

Job riep: NEE

ui_rood1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Bert van Wanten zat te denken aan een baan bij Real Union, nadat hij die enorme ui zag. Maar toen dacht hij aan de vloek die daarop rustte. Dus hij dacht nog even verder. hij zag een enorm blok paturain.....

Geplaatst
  • Auteur

Bert liet een scheet, als hij dat deed kon hij altijd veel beter en sneller nadenken! Maar dit keer werkte het niet. Bert viel in slaap

Geplaatst
  • Auteur

BERT VAN WANTEN TEKENT CONTRACT BIJ WILLEM II

Bert van Wanten is vandaag afgetrokken als trainer van Willem II. Hij was erg blij met dit contract. Bert van Wanten: Ik ben zo blij, nu kan ik eindelijk mijn favoriete club trainen! Wat ook opvallend was is dat Bert van Wanten steeds begon te praten over de lekkere kont van Antony Lurling. Terwijl die helemaal niet bij Willem II speelt. Daarnaast begon hij ook over het eventuele kampioenschap. Bert van Wanten: Kampioenschap

Geplaatst

Je snapt hopelijk wel dat dit niet helemaal de bedoeling is van een novelle?

Geplaatst
  • Auteur

wat doe ik verkeerd? tips en opbouwende kritiek werken erg motiverend !!!

Geplaatst
  • Auteur

Ik probeer een andere benadering...

UI, Paturain

Geplaatst

1: veels te snel posten, achter elkaar

2: te kleine posts

Geplaatst

Nou, allereerst kan je al die kleine stukjes tekst gewoon in één post doen. Dit zijn namelijk gewoon dubbelposts en dat is niet de bedoeling op MU. Daarnaast zou het leuk zijn als je wat uitgebreider over alles vertelt. Het is niet erg dat je niet heel serieus bent, maar je zult toch wel het een en ander er extra bij mij moeten vertellen, anders is het niet erg aantrekkelijk om te lezen.

Geplaatst
  • Auteur

Maar je mag het toch ook gewoon zo doen? Zo wil ik de spanning opbouwen

ONTOPIC:

AANKOPEN BERT VAN WANTEN(L)

Vandaag heb ik een paar spelers gekocht. Anthony Lurling heeft lekkere billen

Geplaatst

Dit nemen jullie toch niet serieus he :cab:

Geplaatst

Je mag het gerust zo doen, maar zoals ik al zei, maak je posts wat langer. Dubbelposts zijn niet de bedoeling op MU.

Geplaatst
  • Auteur

LURLING WOEDEND

lurling.jpg''

hoi allemaal, ik ben echt woedend!

Geplaatst
  • Auteur

Bert van Wanten komt aan op de club. Het is niet erg druk want het is zondagavond. Bert rijdt weer naar huis. De volgende dag staat hij om 4 uur in de ochtend op om zich klaar te maken voor de eerste training. Hij trekt zijn badpak aan en doet zijn turquoise zweetband om zijn hoofd en stapt op de fiets. Al fietsende begint hij te denken.. Hoeveel weeg ik eigenlijk? Staat dit badpak me wel goed? Volgens mij is turquoise niet echt mijn kleur.. Voor hij het weet is hij al om de hoek en hij stapt van zijn fiets af. Hij loopt naar zijn auto en stapt in. Niet veel later komt hij aan op de club. Iedereen is er al. Ze kijken Bert aan, Hoi allemaal, ik ben Bert! Ik weet van wanten! glimlacht Bert. Opeens schrikt Bert op.

SLAKBERT IS ER OOK!!!

STAY TUNED :checkit:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]