Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

FM 2010 - met wormen en nagels naar de top!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wth!!!

Wat moet dit voor stellen ( ps van die foto van die kell bij heerenveen schiet ik wel van in de lach :D )

Maar, dit lijkt nergens op in mijn ogen.. ..oja wel iets. Maar vraag een layout aan, en ga meer posten. En serieuser posten?

Geplaatst
  • Auteur

De eerste training was een groot succes. Een grote opkomst: Zeven spelers en 327 supporters. De overige spelers wisten nog niet dat de training alweer was begonnen. Assistent trainer Diederik Ludwig verzon een paar behoorlijk moeilijke oefeningen die niemand snapte, afwerken op goal ging prima. Helaas moesten we dat staken omdat alle ballen lekgestoken werden. De verdachte was Slakbert maar we konden niks bewijzen. De camerabeelden konden namelijk vervalst zijn. Na de training gingen we met z'n allen in een kring zitten. Niet iedereen kon de kleermakerszit dus we gingen toch maar naar de kleedkamer. we gingen flesjedraaien, maar sommige spelers hadden daar bezwaar tegen.

Ik vroeg of iemand me een rondleiding door de stad. Het werd stil... ik besloot zelf maar eens de stad te gaan verkennen.

Een enorme winkel trok mijn aandacht. Het was de bakker. Ik dwaalde af en dacht aan vroeger... eeenooorrmmeeee muffins...

WORDT VERVOLGD!!!!

Geplaatst
  • Auteur

Het is een nacht voor de wedstrijd, ik kruip wat dichter tegen Rob Penders aan. Wat ben je lekker warm lieverd. fluister ik. Dat komt omdat ik vroeger een verwarming was! grapt Robje Penders. Ik glimlach en val op zijn borst in slaap. De volgende ochtend heb ik wat moeite om weer los te komen van zijn harige borst, maar na een paar flinke rukken krijg ik mijn hoofd van hem af. Rob heeft wel pijn want ik heb perongeluk zijn tepel afgescheurd, die zit nu op mijn wang. De linkerwang welteverstaan. Ik word gebeld door Diederik Ludwig met de vraag of ik klaar ben voor de wedstrijd. Ik antwoord niet en hang op. Ik ben zo ontzettend zenuwachtig dat ik mijn sokken eerst aantrek en daarna pas mijn schoenen, gelukkig merk ik het snel en trek daarna eerst mijn sokken aan en daarna pas mijn schoenen. Ik hijs me hierna in een frikandellenpak en geef Rob nog een kusje. Tot vanavond!

Op weg naar de club valt me iets op .... Er rijd iemand achter me, en het is niet zomaar iemand .... Het is Anthony Lurling met Bjorn Vleminckx !!! SNEL WEG HIER

4198.jpg1997284548_1999999404_lurling.jpg

Geplaatst

Ik weet niet wat je hier probeert te doen op MU, maar dit is duidelijk alleen maar zwaar onnozel posten. Je neemt de tips niet serieus en je post alleen maar domme berichten.

Geplaatst

Jullie kunnen wel allemaal zo'n houding aannemen, maar dit is niet echt vriendelijk tegenover de schrijver, Emile, die het met beste bedoelingen op de site zet. Het is namelijk echt waar, Bert en ik werken op dit moment nauw samen.

Keep up the work! Ziet er goed uit :)

Geplaatst

Dit is niet de bedoeling, kom maar weer terug als je serieuze bedoelingen hebt voor een novelle. :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]