Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vrijdag 12 februari is het weer zo ver. Wie gaat er nachtbraken om wat te kunnen volgen van het sportevenement, welke sporten ga je volgen, wie tip je voor de medaillekansen, hoeveel medailles gaat Nederland halen, wie worden internationaal gezien de revelaties van deze Spelen. Kortom: spui hier alles wat je wilt over de Olympische Spelen!

Om een aftrapje te geven:

Kramer wint drie keer goud (5k, 10k en pursuit)

Davis wint zowel de 1k als de 1,5k

Wüst gaat keihard knallen maar komt niet verder dan zilver, jammer joh.

De mannenbob behaalt zilver in de 2-mans, en brons in de 4-mans.

Mart Smeets presenteert het schaatsen en raakt ontroerd bij het derde Kramer-goud ('Senk joe so mutsj Sven. Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen.')

IJshockey wordt (natuurlijk) gewonnen door Canada, de scheidsrechters helpen vrolijk mee, en curling blijft even slaapverwekkend en a-sportief als het al was.

Jullie mening?

Ohja, ik ga sowieso nachtbraken.

Geplaatst
  • Auteur

Vrijdag 12 februari is het weer zo ver. Wie gaat er nachtbraken om wat te kunnen volgen van het sportevenement, welke sporten ga je volgen, wie tip je voor de medaillekansen, hoeveel medailles gaat Nederland halen, wie worden internationaal gezien de revelaties van deze Spelen. Kortom: spui hier alles wat je wilt over de Olympische Spelen!

Om een aftrapje te geven:

Kramer wint drie keer goud (5k, 10k en pursuit)

Davis wint zowel de 1k als de 1,5k

Wüst gaat keihard knallen maar komt niet verder dan zilver, jammer joh.

De mannenbob behaalt zilver in de 2-mans, en brons in de 4-mans.

Mart Smeets presenteert het schaatsen en raakt ontroerd bij het derde Kramer-goud ('Senk joe so mutsj Sven. Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen.')

IJshockey wordt (natuurlijk) gewonnen door Canada, de scheidsrechters helpen vrolijk mee, en curling blijft even slaapverwekkend en a-sportief als het al was.

Jullie mening?

Ohja, ik ga sowieso nachtbraken.

Geplaatst

Vind het altijd wel leuk om te kijken. Maar vooral het Schaatsen..

Maar ga vrijdagnacht niet kijken.

Moet de volgende ochtend om half 9(!) voetballen uit.

Dus waarschijnlijk om 7.15(!) aanwezig.

Geplaatst

Ja dit gaat helemaal fout. Heb aankomende week tentamens en belangrijke papers en ik weet van mezelf dat ik alles wil zien.

Geplaatst

Ja, eerste 4 dagen zal ik sowieso niet heel veel zien, want carnaval. Maar daarna probeer ik toch wel de leuke dingen(vooral schaatsen) eruit te pakken.

Bob de Jong gaat de 10 winnen, zo standaard om de helee tijd Kramer te zeggen:cab:

Geplaatst

Moet dit niet hier? Ik ga zelf trouwens niet nachtbraken, zo leuk vind ik het nou ook weer niet.

Geplaatst

Natuurlijk gaan we nachtbraken voor het schaatsen. Heb er nu al zin in. :)

Geplaatst
Ja, eerste 4 dagen zal ik sowieso niet heel veel zien, want carnaval. Maar daarna probeer ik toch wel de leuke dingen(vooral schaatsen) eruit te pakken.

Bob de Jong gaat de 10 winnen, zo standaard om de helee tijd Kramer te zeggen:cab:

Ik hoop echt dat Kramer gewoon de 10 pakt. Het is niet dat ik het De Jong niet gun, maar Kramer gun ik het gewoon meer. Afgelopen vier jaar was hij gewoon de sterkste en hopelijk kan hij dat nu bekronen. Zelfde verhaal natuurlijk op de 5, maar daar zie ik Fabris als grootste concurrent

Geplaatst

Als ik de tv aanzet en ik zie wat leuks blijf ik hangen, maar ik hoef niet per se bepaalde onderdelen te zien.

Geplaatst

Ik kijk voor het ijshockey. :) Wordt een fantastisch toernooi denk ik, met (hopelijk) een finale tussen Canada en Rusland.

Geplaatst

Simon, doen er eigenlijk wel Belgen mee? Naja, ongetwijfeld, als er zelfs een knaap uit Ghana meedoet, maar medaillekansen oid?

Geplaatst

Las gisteren een interview met Rogge.. Waarin hij liet merken dat het met de belgen niet zo goed gaat. Volgens mij doen er dan ook geen belgen mee aan de Olympische Spelen...

Verbeter me als het niet zo is

Geplaatst
Simon, doen er eigenlijk wel Belgen mee? Naja, ongetwijfeld, als er zelfs een knaap uit Ghana meedoet, maar medaillekansen oid?

Er doen Belgen mee ja. Kevin van der Perren is wss de bekendste, das een kunstschaatser die op het afgelopen EK brons haalde. Het lijkt me echter vrij onwaarschijnlijk dat die een medaille haalt. Verder is er nog een vrouwelijk bobslee-team wat wel wat aandacht kreeg, maar erg goed zijn die ook niet, die zijn al dolblij dat ze mee mogen doen. Verder zijn er nog 2 skiërs en een vrouwelijke kunstschaatser maar dat zijn nobody's. En dan nog een shorttracker die vroeger wat succesjes maar ook niet zoveel van verwacht wordt.

Geplaatst

Valt wel mee met het nachtbraken. Las zojuist dat de 5km om 9 uur 's avonds onze tijd begint.

Als het al nachtbraken wordt zal het meer voor het ijshockey zijn.

Geplaatst
Als het al nachtbraken wordt zal het meer voor het ijshockey zijn.

In de groepsfase zijn er 3 wedstrijden per dag, eentje om (onze tijd) 21u00, dan om 01u30 en vervolgens om 06u00 s'ochtens.

De kwartfinales (op 24/2) zijn om 21u, 1u30, 4u en 6u.

Halve finales (op 26/2) om 21u en 3u30.

Finale (op 28/2) om 21u15.

Geplaatst
  • Auteur

Te volgen op...? Eurosport allemaal, of is ijshockey in België zo groot dat het op Sporza wordt uitgezonden?;)

Geplaatst
Ik hoop echt dat Kramer gewoon de 10 pakt. Het is niet dat ik het De Jong niet gun, maar Kramer gun ik het gewoon meer. Afgelopen vier jaar was hij gewoon de sterkste en hopelijk kan hij dat nu bekronen. Zelfde verhaal natuurlijk op de 5, maar daar zie ik Fabris als grootste concurrent

Ik vind sporters die alles winnen nooit zo heel cool zeg maar, dus niet dat ik niet wil dat hij geen goud wint. Zou ook geweldig zijn, maar heb liever dat Bob de Jong gewoon z'n goude medaille verdedigd. Al zou het voor de ploegenachtervolging beter zijn dat Kramer ook de 10 wint.

Geplaatst

Hehe Peon, ik heb zusje van olympisch kampioen zwemmen 2008 in mn klas zitten. Zijs toen zelf ook naar Peking geweest enzo. Marleen Veldhuis ofzeau heet die zwemster.

Geplaatst

Svencouver 8) Zaterdag toch de 5 km, ook 's nachts?

Geplaatst

Ik ga ook zeker niet nachtbraken. Kijk de samenvattingen wel (Y)

Geplaatst
Ik vind sporters die alles winnen nooit zo heel cool zeg maar, dus niet dat ik niet wil dat hij geen goud wint. Zou ook geweldig zijn, maar heb liever dat Bob de Jong gewoon z'n goude medaille verdedigd. Al zou het voor de ploegenachtervolging beter zijn dat Kramer ook de 10 wint.

Snap je punt, maar ik vind Kramer een koning die zich nergens wat van aantrekt, terwijl De Jong zich een beetje gedraagt alsof hij jaloers is op de aandacht voor Kramer. Niet helemaal onterecht trouwens, als Olympisch kampioen verdien je meer waardering dan hij vaak lijkt te krijgen.

Geplaatst

Hij kreeg gewoon geen contract bij een fatsoenlijke ploeg nadat ie OK was geworden, De Jong wordt echt ondergewaardeerd door het schaatscircuit.

Geplaatst
Hehe Peon, ik heb zusje van olympisch kampioen zwemmen 2008 in mn klas zitten. Zijs toen zelf ook naar Peking geweest enzo. Marleen Veldhuis ofzeau heet die zwemster.

Fleexxx, ik ken dr nietxD Marleen Veldhuis ken ik wel, naja wat is kennen;c

Geplaatst
Er doen Belgen mee ja. Kevin van der Perren is wss de bekendste, das een kunstschaatser die op het afgelopen EK brons haalde. Het lijkt me echter vrij onwaarschijnlijk dat die een medaille haalt. Verder is er nog een vrouwelijk bobslee-team wat wel wat aandacht kreeg, maar erg goed zijn die ook niet, die zijn al dolblij dat ze mee mogen doen. Verder zijn er nog 2 skiërs en een vrouwelijke kunstschaatser maar dat zijn nobody's. En dan nog een shorttracker die vroeger wat succesjes maar ook niet zoveel van verwacht wordt.

We hebben wel pech dat bij het snowboarden een bepaalde discipline niet olympisch is, anders hadden we zeker een medaille. Nu moest hij zich kwalificeren in een andere discipline, en jammer genoeg werd hij daar enkel reserve (al was hij op het einde vh seizoen goed voor een top-10 notering in de wereldbeker)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]