Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

El campéon del Mundo.

Het was de dag van gisteren, dat iemand in Spanje dit

tegen me zei. Nu is de dag gekomen om dat waar te gaan maken, Força Rick Groenen!

seizoen1.png

Everton dus, de startbasis van mijn carrière. Een club, die hunkert naar successen, maar vooral moet toezien hoe F.C. Liverpool, de aartsvijand, de stad domineert. Tijd voor verandering. Met een contract van een jaar zou ik laten zien dat Everton dé club van Liverpool is. Daar gaan we dan:

transfersin.png

transfersuit.png

De wedstrijden:

wedstrijden1.png

wedstrijden2.png

wedstrijden3.png

pl1.png

pl2.png

pl3.png

pl4.png

pl5.png

pl6.png

pl7.png

pl8.png

pl9.png

kampioenschap.png

Kampioen dus, een paar wedstrijden hebben we laten schieten vanwege de Champions League, het verschil had dus nog groter kunnen zijn, maar da’s iets voor volgend jaar.

lc1.png

lc2.png

lc3.png

lc4.png

lc5.png

lc6.png

Makkie, en samen met Chelsea zorgden we nog voor spektakel ook, leuk zeg.. :cab:

fa1.png

fa2.png

fa3.png

fa4.png

fa5.png

fa6.png

Kutbeker, kutwedstrijden, proficiat Mourinho :moop:

Geplaatst
  • Auteur

El campéon del Mundo.

Het was de dag van gisteren, dat iemand in Spanje dit

tegen me zei. Nu is de dag gekomen om dat waar te gaan maken, Força Rick Groenen!

seizoen1.png

Everton dus, de startbasis van mijn carrière. Een club, die hunkert naar successen, maar vooral moet toezien hoe F.C. Liverpool, de aartsvijand, de stad domineert. Tijd voor verandering. Met een contract van een jaar zou ik laten zien dat Everton dé club van Liverpool is. Daar gaan we dan:

transfersin.png

transfersuit.png

De wedstrijden:

wedstrijden1.png

wedstrijden2.png

wedstrijden3.png

pl1.png

pl2.png

pl3.png

pl4.png

pl5.png

pl6.png

pl7.png

pl8.png

pl9.png

kampioenschap.png

Kampioen dus, een paar wedstrijden hebben we laten schieten vanwege de Champions League, het verschil had dus nog groter kunnen zijn, maar da’s iets voor volgend jaar.

lc1.png

lc2.png

lc3.png

lc4.png

lc5.png

lc6.png

Makkie, en samen met Chelsea zorgden we nog voor spektakel ook, leuk zeg.. :cab:

fa1.png

fa2.png

fa3.png

fa4.png

fa5.png

fa6.png

Kutbeker, kutwedstrijden, proficiat Mourinho :moop:

Geplaatst
  • Auteur

Re: El campéon del Mundo

cl1.png

cl2.png

cl3.png

cl4.png

cl5.png

cl6.png

cl7.png

cl8.png

cl9.png

cl10.png

cl11.png

cl12.png

cl13.png

cl14.png

cl15.png

vaughaniseenheld.png

De Finale

definale.png

opstellingen.png

cl16.png

definale2.png

ereburger.png

Leuk, die halve finale tegen L*verpool, Vaughan is een held, ook dank aan Klaas en Beattie :cab:

Wat nog meer?

Reden: Blind werd ontslagen

Gevolg

geenajax.png

Nieuw contract?

contract.png

Jazeker, nog een jaar, en dan naar Ajax / Juve / Barça!

De spelers?

Klaas was goed.

klaas.png

Dit was de selectie:

selectie.png

Dit is de toekomst, tot volgend jaar!

toekomst.png

Dank u God voor het seizoen, dat we volgend jaar verdomme minder tegendoelpunten tegen krijgen! :D

Dit is dus mijn officiële terugkeer in de FM Scène. Enjoy it, screens op verzoek!

Gij zijt gezegend

Rick.

:cab:

Geplaatst

Uber prestaties :|, en dat in je eerste seizoen, ga zo door. Screentje Jenner en Postma, in mijn game zijn ze nooit echt goed, leuk voor een Championship club ofzo...

Geplaatst

wat een prachtige resultaten alleen jammer van de FA CUP maar ga zo door screentje vitti aub

Geplaatst

Prachtige prestaties...Als het zou kunnen zou ik graag een screen willen van Vaughan, ik bekeek hem net en in mijn game is hij bagger :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Enkele screenshots, genomen op 10 juli 2006, net na de vakantie:

cahill.png

Een held, in het eerste seizoen met 18 doelpunten en een twintigtal assists dé man.

vaughan.png

Hét talent, misschien niet zo'n indrukwekkende stats, maar scoorde in 28 wedstrijden, waarvan 16 invalbuerten, toch 14 goals.

hetemaj.png

Aangekocht op aanraden van enkele scuts, die meldden dat dit het talent van de toekomst zou worden. In de 2e helft van het 1e seizoen speeld hij in de jeugd, waar hij wekelijks uitblonk. Nu gaat hij het proberen in het eerste elftal.

yobo.png

Beer.

vitti.png

Bracht minder dan verwacht, in het eerste seizoen kwam hij tot 8 doelpunten, uit voornamelijk invalbeurten. Nu gaat hij een jaar ervaring op doen bij een andere club, als het aan mij ligt.

selectie0607.png

De inkomende transfers, natuurlijk schiet van Persie eruit.

jenner.png

Een boomlange spits, gehaald voor de breedte en de toekomst. Moet wat aan zijn scorend vermogen gaan werken.

vanpersie.png

De nieuwe Kilbane, omdat ik verwacht dat die vertrekt, en hij is minstens net zo goed.

waytosucces.png

De formatie waarmee ik denk het meeste te bereiken. Maar dit kan veranderen..

Screens op verzoek!

Geplaatst

Lekkere prestates :thumb: Maar met 1,77 m zou ik Jenner geen boomlange spits noemen :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Lekkere prestates :thumb: Maar met 1,77 m zou ik Jenner geen boomlange spits noemen :cab:

Dan de nieuwe Kluivert, wat jij wilt :cab:

Geplaatst

Klasse resultaten :)

Ff vraagje over de graphic die je als titel gemaakt hebt. Welk lettertype heb je gebruikt voor de letter: The holy career of Rick Groenen?

Geplaatst
  • Auteur

Ff vraagje over de graphic die je als titel gemaakt hebt. Welk lettertype heb je gebruikt voor de letter: The holy career of Rick Groenen?

Alien Encounters.

Geplaatst

Alien Encounters.

Owja, best spacy inderdaad. Thanks. Suc6 verder he ;)

Geplaatst

Heerlijk _O_ Zeer goed gedaan in je 1ste seizoen, veel succes in je 2e seizoen :thumb:

Geplaatst

Je doet het best wel goed,om niet te zeggen heel goed

Geplaatst

Leuk elftal, Mikel Arteta is een ubertalent. Jammer dat hij in het echt eerst koos voor Schotland :??:.

Zou ik van hem een screen mogen?

Voor de rest gewoon superprestaties, wat zijn je verdere doelstellingen met Everton? Wereldbeker nog?

Geplaatst
  • Auteur

Leuk elftal, Mikel Arteta is een ubertalent. Jammer dat hij in het echt eerst koos voor Schotland :??:.

Zou ik van hem een screen mogen?

Voor de rest gewoon superprestaties, wat zijn je verdere doelstellingen met Everton? Wereldbeker nog?

Dit jaar gaan we voor alles, alles en de rest. Daarna ga ik op zoek naar een leuke club om mijn weg te vervolgen, richting het WK van 2014. Dat moet een kroon op het werk worden. De screen van Arteta komt in de volgende update, met ook mijn eerste stappen als internationaal coach!

Geplaatst

Aardige resultaten ;)

Maarre welke training gebruik je? ;););)

Geplaatst
  • Auteur

Aardige resultaten ;)

Maarre welke training gebruik je? ;););)

Gewoon zelf gemaakte, per positie op belangrijkste dingen richten, bijv. Huntelaar hoeft echt geen verdedigende training te hebben, laat hem liever intensief trainen op zijn Afwerken en aanvalsspel.

Geplaatst

Mag ik een screentje van je trainingen dan? Ben wel benieuwd of er nog grote verschillen met de mijne zijn :)

Verder een top prestatie natuurlijk. :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Mag ik een screentje van je trainingen dan? Ben wel benieuwd of er nog grote verschillen met de mijne zijn :)

Verder een top prestatie natuurlijk. :thumb:

Komt bij volgende update, kun je meteen kijken!

Geplaatst

Hee Rick, dat doe je meer dan bijzonder netjes. Had je tijd over met screenen ofzo :cab:

De Nederlandse hand is wel zichtbaar trouwens, wanneer komt VDV over vanuit Mofrika?

Geplaatst
  • Auteur

Hee Rick, dat doe je meer dan bijzonder netjes. Had je tijd over met screenen ofzo :cab:

De Nederlandse hand is wel zichtbaar trouwens, wanneer komt VDV over vanuit Mofrika?

Ach, zolang ik Cahill heb, heeft Rafael niets te zoeken hiero. Kan 'ie beter bij HSV blijven, ik heb al weer een andere Nederlander op het oog!

Geplaatst

Ik kan je François de Boer aanbevelen! Die is veel beter dan Droldrup man :(

Geplaatst
  • Auteur

Blij blij blij, een nieuw seizoen, of toch niet?

Na een aantal mooie transfers;

s7.png

s7.png

Dacht ik wel dat ik wat meer loonsbuget mocht hebben, omdat ik nog een mooie centrale verdediger zocht, en Chelsea zojuist had laten weten van Ricardo Carvahlo af te willen. Maar het bestuur besliste dat ik niet moest zeuren, en opeens stond mijn baan onder druk. Ze wilden me niet meer. Als tegenreactie besloot ik niet te wachten, en deed dit:

s1.png

Leuk toch? Nouja, dit is momenteel de selectie, voor diegenen die het willen weten, klikkie klikkie.

In deze situatie:

s2.png

s3.png

s4.png

s5.png

Ging ik weg, op naar een nieuw avontuur...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]