Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: De carriere van Nico27

VVV Cupfighters!

De 4e ronde van de Gatorade Cup. VVV mag daarin thuis aantreden tegen Sparta. Sparta dat het redelijk goed doet in de eredivisie komt vol vertrouwen naar Venlo. Het is regenachtig en slechts 4 graden, maar toch wordt het een hartverwarmende avond voor de verstokte VVV-fan. VVV overklast Sparta en wint met maar liefst 4-1. De grote smaakmaker is Jimmy Zakazaka die met 3 goals een groot aandeel heeft in de zege! De loting voor de volgende ronde levert wederom een thuiswedstrijd op tegen NAC.

VVV - Sparta Rotterdam 4 - 1

1 - 0 Jimmy Zakazaka ('28)

2 - 0 Jimmy Zakazaka ('34)

3 - 0 Paul Jans ('40)

4 - 0 Jimmy Zakazaka ('46)

4 - 1 Jason Oost ('89)

MoM: Jimmy Zakazaka (VVV)

3 dagen later, de bekereuforie hangt nog boven het stadionen de wedstrijd zit nog in de benen van de spelers, maar toch moet er weer gevoetbald worden. De laatste wedstrijd voor de winterstop is thuis tegen FC Volendam. Eerder dit seizoen ging deze wedstrijd nog kansloos verloren (1 - 0). Maar blijkbaar hebben we al een aardige sprong gemaakt want nu wordt er eenvoudig gewonnen en mogen de spelers (en ik natuurlijk ook) genieten van een mooie kerst en een fijn oud en nieuw!

VVV - FC Volendam 2 - 0

1 - 0 Paul Jans ('16)

2 - 0 Sambia ('30)

MoM: Niels Fleuren (VVV)

Geplaatst

Wat gaat er zoal gebeuren in de winter? :P

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt allemaal! Hier het vervolg:

De winterstop

Het is ruim 5 weken sinds de laatste wedstrijd en de winterstop is ten einde. Wat van te voren als een tijd van rust werd gezien, werd een hectische periode. De goede periode heeft zijn keerzijde want bepaalde spelers hebben zich toch aardig in de kijker gespeeld.

Mo Allach was niet zeker van een basisplaats en toen ADO een bod op hem deed hoefde ik ook niet lang te twijfelen. Mo was nog maar net weg toen het bericht kwam dat Heerenveen een bod had gedaan op Niels Fleuren. Het bod was niet hoog genoeg dus wij kwamen met een tegenbod. Dit was voor Heerenveen geen probleem en doordat Niels ook wel oren had naar een stap hoger, was deze deal ook een feit.

En Paul Jans dan hoor ik jullie zeggen? Voor hem kwam er een miljoenenbod uit Spanje, Mallorca wilde hem graag hebben. Aangezien hij zijn contract toch niet wil verlengen besloot ik voor het geld te kiezen. Als ik het bod zou weigeren dan zat ik met een ontevreden speler opgescheept. Tevens vond ik dat hij deze transfer door zijn spel ook echt verdiend had. Van Kouwen was niet blij met de transfer van Jans. In het AD verweet hij me gebrek aan ambitie. Ik kon niet anders dan hem een officiële waarschuwing te geven omdat zulke dingen binnenskamers besproken worden in plaats van via de media. Frank van Kouwen was het niet eens met de waarschuwing en wilde op de transferlijst gezet worden. Dit gebeurde uiteindelijk ook. Een geinterresseerde club kwam er tot op heden nog niet.

Maar nu had ik wel een paar miljoen verdiend, die vooral nodig waren om enkele tekorten te dichten, maar ik was wel een goede linksback en mijn goaltjesdief kwijt. Gelukkig had ik voor Fleuren al een alternatief, Sami Sanevuori, een jonge fin die bij finland onder 19 zijn wedstrijdjes meepikt. Hij zou Fleuren moeten doen vergeten.

Verder hebben we met trainer Juul Ellerman iemand die goed bevriend is met Romario. Daardoor kwamen we enkele talentvolle Brazillianen op het spoor die op zonder club zaten.

Geovani: een 23-jarige aanvallende middenvelder die eerder voor Cruzeiro gespeeld had. Hierdoor kan Sambia een linie naar voren toe.

Thiago: een 21-jarige aanvallende middenvelder die met Geovani moet uitvechten wie er in de basis hoort.

Genesis: een 20-jarige centrale verdediger, hij is de vervanger van Allach.

Tevens kreeg Pablo Oré een jaarcontract om zich te bewijzen. Een peruviaan van 19, die links op het middenveld speelt. Als hij voldoende progressie maakt dan krijgt hij een nieuw contract.

Er werden enkele onderlinge oefenwedstrijdjes gespeeld die ruimschoots door het A-team gewonnen werden. Nu staat de uitwedstrijd tegen AGOVV op het programma en we zijn erg benieuwd hoe we ervoor staan.

Screens op verzoek en reacties/tips zijn welkom!

Geplaatst

Dat is zeker geen rustige winter geweest :D

Geplaatst
  • Auteur

De wisselvallige herstart

Eindelijk weer een wedstrijd om de punten. AGOVV, de nummer 18 in de ranglijst, staat te popelen om ons een zware avond te bezorgen. Het mooi gelegen Berg en Bos stadion is redelijk gevuld en in het volle uitvak hangt een kritisch spandoek Met Jans hadden we tenminste nog een kans!!. De boodschap is duidelijk, de verkoop van de populaire aanvaller is voor velen toch een teleurstelling geweest. Ik besef dat alleen een goed resultaat de kritiek kan stoppen. Helaas begrijpt de spelersgroep dat niet en speelt slap en ongeïnspireerd. Het lijkt wel of ze in een diepe winterslaap zitten. De 3 - 1 nederlaag is dan ook volkomen terecht.

AGOVV Apeldoorn - VVV 3 - 1

1 - 0 Ramsy Villan ('9)

1 - 1 Jimmy Zakazaka ('36)

2 - 1 Rein Meekels ('41)

3 - 1 Niels ten Hoeve ('45)

MoM: John Stegeman (AGOVV Apeldoorn)

Deze nederlaag komt erg ongelegen, zeker als je beseft dat de thuiswedstrijd tegen FC Den Bosch eraan komt. De nummer 3 van de ranglijst heeft 2 punten minder en zou bij een overwinning ons voorbij gaan. De hele week wordt er scherp getraind en ik merk dat de spelers zich willen revancheren voor de nederlaag tegen AGOVV. Met name de aanvallers zijn scherp. Het minpunt van deze felle trainingen is de blessure die Sambia oploopt na een fel duel, hij zal het duel met Den Bosch moeten missen. Joceir zal hem vervangen.

De felheid van de trainingen wordt meegenomen in de wedstrijd en ondanks een vroege achterstand walst VVV over FC Den Bosch heen. Met 4 - 2 komt Den Bosch nog goed weg. Door de overwinning doen we goede zaken en komt Den Bosch op 5 punten te staan. Deze overwinning zal ons ook veel zelfvertrouwen geven voor de volgende wedstrijd: Kwartfinale Gatorade Cup tegen NAC.

VVV - FC Den Bosch 4 - 2

0 - 1 Fred Benson-Erchiah ('2)

1 - 1 Joceir ('7)

2 - 1 Jimmy Zakazaka ('13)

3 - 1 Ahmed Ammi (str '15)

4 - 1 Sjors Verdellen ('48)

4 - 2 Fred Benson-Erchiah ('71)

MoM: Leon Kantelberg (VVV)

Geplaatst
  • Auteur

met opgeheven hoofd uitgeschakeld

In de aanloop van de wedstrijd tegen NAC bleek dat we met wat blessures kampten. De beide backs, Ammi en Sanevuori waren geblesseerd en zouden wedstrijd niet halen. Hierdoor moesten Verdellen en Broers verhuizen naar de backposities en hun posities in het centrum van de verdediging werden ingenomen door Genisis en Wellington Alexandre. Ook voor Sambia kwam deze wedstrijd nog te vroeg, zijn blessure bleek ernstiger dan verwacht. Een zwaar gehavend VVV dus tegen NAC dat het erg goed doet in de competitie en daar 5e staat. Het wordt een spannende wedstrijd waarin VVV tot 2 keer toe de voorsprong neemt door Zakazaka. maar NAC komt ook 2 keer langszij. De vermoeidheid slaat toe en hier maakt NAC gebruik van in de persoon van Diba die de 2 - 3 eindstand op het bord zet. De ruim 8.600 toeschouwers zijn toch trots op hun club en geeft een staande ovatie. Het bekeravontuur zit erop, maar het was wel een mooi avontuur.

VVV - NAC 2 - 3

1 - 0 Jimmy Zakazaka ('3)

1 - 1 Maceo Rigters ('16)

2 - 1 Jimmy Zakazaka ('57)

2 - 2 Johan Vonlanthen ('60)

2 - 3 Anouar Diba ('[ 76)

MoM: Johan Vonlanthen (NAC)

In de wedstrijd tegen Telstar blijkt dat de wedstrijd tegen NAC veel kracht heeft gekost. Telstar oogt feller en wint de meeste duels. Een verdiende nederlaag is het gevolg.

Telstar - VVV 3 - 1

0 - 1 Charles ('13)

1 - 1 Jan Bruin ('18)

2 - 1 Richmond Bossman ('26)

3 - 1 Richmond Bossman ('45)

MoM: Jan Bruin (Telstar)

Wederom Braziliaanse versterking voor VVV

Robertinho komt de selectie van VVV versterken, de 17-jarige verdedigende middenvelder wordt gezien als een veelbelovende speler. Hij moet de concurrentie aangaan met Frank van Kouwen.

Deze nederlaag zorgt ervoor dat de thuiswedstrijd tegen De Graafschap een belangrijke wordt. Wederom verliezen zou betekenen dat FC Dordrecht verder kan uitlopen en de concurrentie kan inlopen. Daarom moet er gewoon gewonnen worden. De blessuregevallen worden langszaam minder, Sanevuori kan zelfs al weer spelen. Voor Sambia en Ammi komt deze wedstrijd te vroeg. Robertinho maakt zijn debuut voor VVV. Hij debuteert verdienstelijk, maar het zijn vooral Varkevisser en Meeuwis die van zich doen spreken.

VVV - De Graafschap 2 - 0

1 - 0 Marcel Meeuwis ('63)

2 - 0 Michel Kreek (e.d. '90)

MoM Cor Varkevisser (VVV)

Door de overwinning staan we 3 punten achter op Dordrecht maar 3 punten voor op FC Emmen. De volgende wedstrijd is tegen de nummer 5 van de ranglijst, FC Zwolle.

Geplaatst

Mag ik een screen van J. Zakazaka?

Ga zo door, Nico...

Geplaatst
  • Auteur

Hier een screentje van Jimmy. Zijn stats zijn misschien niet denderend maar hij is toch erg belangrijk voor mij.

zakazaka16yn.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Punten sprokkelen in maart

De thuiswedstrijd tegen FC Zwolle wordt een slaapverwekkende vertoning. Weinig kansen, geen goals en veel fouten. Na de wedstrijd horen we dat FC Dordrecht met 4 - 2 verloren heeft van AGOVV, hierdoor lopen we toch een punt in en naderen we FC Dordrecht tot 2 punten.

VVV - FC Zwolle 0 - 0

MoM: Santi Kolk (FC Zwolle)

Een week later moet er weer gespeeld worden tegen een Overijsselse club: Go Ahead Eagles. In Deventer wacht ons een zware wedstrijd, in de sfeervolle Adelaarshorst. Dit blijkt ook uit te komen want er wordt weer niet gewonnen. Het eindigt in 1 - 1 en daarover mogen wij niet mopperen omdat Go Ahead ook nog een penalty mist. Na de wedstrijd blijkt FC Dordrecht wederom met 4 - 2 verloren te hebben, dit maal van de nummer 3, FC Den Bosch. Dus we naderen de koppositie maar we voelen ook de hete adem in onze nek van de achtervolgers.

Go Ahead Eagles - VVV 1 - 1

1 - 0 Gerrit Bartels ('34)

1 - 1 Jimmy Zakazaka ('59)

MoM: Mikko Rahkamaa (Go Ahead Eagles)

Na 2 remises dient er toch echt weer gewonnen te worden, dit moet gebeuren in de thuiswedstrijd tegen FC Eindhoven. Ook dit keer wordt het thuispubliek niet vermaakt met hoogstaand voetbal, maar in deze fase van de competitie is dat ook niet van belang. Er dient gewoon gewonnen te worden en dat gebeurt dan ook. Al is daar wel een beetje hulp van de tegenstander bij nodig.

VVV - FC Eindhoven 1 - 0

1 - 0 Geoffrey Prommayon (e.d. '33)

MoM: Cor Varkevisser (VVV)

Het is dan maandag 20 maart en op het programma staat de derby tegen MVV. FC Dordrecht heeft een dag eerder voor de 3e keer in korte tijd met 4 - 2 verloren, ditmaal bij De Graafschap en met die wetenschap vertrekken we naar Maastricht. Het lijkt wel of die wetenschap alleen maar tegen ons werkt want de ploeg speelt als verlamd en durft nauwlijks risico's te nemen. Aangezien MVV zich beperkt tot verdedigen ontstaat er een typische 0 - 0 wedstrijd. Meeuwis wordt nog van het veld gestuurd, hierdoor valt ons slotoffensief in het water en eindigt het in 0 - 0.

MVV - VVV 0 - 0

MoM: Serge van den Ban (MVV)

Geplaatst

Mooie novelle hoor,Doe mij maar 2screentjes van Geovani en Thiago

Geplaatst
  • Auteur

Beide spelers zijn gehaald voor dezelfde positie, Thiago krijgt voorlopig de voorkeur.

Geovani

geovani4rl.jpg

Thiago

thiago2sm.jpg

Geplaatst

Zie er leuk uit ik zou ook voor Thiago gaan jong en wat beter voor die positie ook al moet zijn Fysiek wel wat omhoog

Geplaatst
  • Auteur

Op weg naar de ontknoping

Waar het in het begin onmogelijk leek om een doelpuntloze wedstrijd te krijgen, volgt nu al de derde 0 - 0 in 5 wedstrijden. Nu is het Veendam dat op de been blijft en een punt meeneemt naar Groningen.

VVV - BV Veendam 0 - 0

MoM: Emmerik De Vriese

Hierop volgt een uitwedstrijd tegen Haarlem, ik ben er niet gerust op, we scoren te weinig en tonen te weinig initiatief. Het gemis van Sambia weegt zwaar. Hij zal zeker nog een paar weken afwezig zijn. Ook tegen Haarlem gaat het weer stroef, een 1 - 0 achterstand wordt nog wel omgebogen tot een 1 -1 maar meer lijkt er niet in te zitten. Lijkt, want in de voorlaatste minuut begaat Bezzai van Haarlem een overtreding in het zestienmetergebied. Penalty en een rode kaart is het gevolg. Ammi neemt zijn verantwoordelijkheid en schiet VVV toch naar de zege!

FC Haarlem - VVV 1 - 2

1 - 0 Goran Brajkovic ('35)

1 - 1 Thiago ('71)

1 - 2 Ahmed Ammi (str. '89)

MoM: Luizinho (VVV)

We spelen niet als een kampioen, maar we hebben wel het geluk van een kampioen. Maar de weg is nog lang en lastig, zeker in de vorm waarin wij verkeren. Dit wordt maar weer eens bevestigd als FC Omniworld op bezoek komt. Er wordt gelukkig wel weer gewonnen, maar wederom ontbreekt de overtuiging.

VVV - FC Omniworld 2 - 1

1 - 0 Jimmy Zakazaka ('63)

1 - 1 Sjoerd Ars ('70)

2 - 1 Charles ('78)

MoM: Sjoerd Ars (FC Omniworld)

Jimmy Zakazaka wil vertrekken

Het is de dag na de wedstrijd, Juul Ellerman verzorgt een lichte training voor de spelers die gisteren hebben gespeeld. Na de training vraagt Jimmy om een gesprek met Earnie Stewart en mij. Tijdens het gesprek geeft hij aan te willen vertrekken. Hij wil naar een grotere club. Hiermee verbaast hij ons toch wel. Goed het is een talentvolle speler met veel mogelijkheden maar of hij al klaar is voor een stapje hoger betwijfel ik. Misschien dat hij onder druk wordt gezet door zijn zaakwaarnemer, die schermt met interesse uit Portugal en Spanje. Earnie beslist dat Jimmy alleen weg mag als er een erg goed bod komt. Jimmy lijkt zich hierbij neer te leggen en zegt dat hij eerst VVV aan de titel wil helpen.

Geplaatst
  • Auteur

Op weg naar de ontknoping (2)

Twee lastige uitwedstrijden stonden voor de boeg, Helmond Sport en Fortuna Sittard waren de tegenstanders. Maar dat er uit deze 2 wedstrijden maar 1 punt wordt behaald is ronduit terleurstellend. Gelukkig behaald Dordrecht soortgelijke resultaten waardoor het gat 3 punten blijft.

Helmond Sport - VVV 2 - 2

0 - 1 Jimmy Zakazaka ('43)

0 - 2 Thiago ('77)

1 - 2 Robert Braber ('80)

2 - 2 Frank Broers (e.d. '83)

MoM: Jimmy Zakazaka (VVV)

Fortuna Sittard - VVV 2 - 1

0 - 1 Ahmed Ammi (str. '45)

1 - 1 Sten Dreezen ('55)

2 - 1 Lionel Lord ('74)

MoM: Sten Dreezen (Fortuna Sittard)

Dat de jonge ploeg onder druk staat is duidelijk, thuis tegen Top Oss blijkt dat we daar niet goed mee om kunnen gaan. Kansen worden wel gecreeert maar niet afgemaakt. Een 0 - 0 is een logisch vervolg. FC Dordrecht profiteert en nadert ons tot 1 punt.

VVV - Top Oss 0 - 0

MoM: Revy Rosalia (Top Oss)

In Leeuwarden lijkt het dat we definitief niet kunnen omgaan met de druk. Met een kansloze 2 - 0 nederlaag worden we weer de bus ingestuurd.

Cambuur Leeuwarden - VVV 2 - 0

1 - 0 Joris van Rooijen ('25)

2 - 0 Joris van Rooijen ('57)

MoM: Joris van Rooijen (Cambuur Leeuwarden)

Maar eenmaal in de bus horen we dat Dordrecht ook verloren heeft en dat de schade dus beperkt gebleken is. Ander goed nieuws is dat Sambia zijn rentree heeft gemaakt in het elftal. Dit geeft de ploeg toch vertrouwen met nog 2 wedstrijden te spelen.

De eerstvolgende tegenstander is .... FC Dordrecht.

Geplaatst

Scoorde doelman Sten Dreezen? (Fortuna-VVV)

Geplaatst
  • Auteur

De ontknoping

De week in aanloop naar de topper is het onrustig, veel media-aandacht is er en de psychologische oorlogsvoering is begonnen. Dordrechts Trainer Koolhof twijfelt aan mijn capaciteiten en ik op mijn beurt zie het niet gebeuren dat FC Dordrecht kampioen wordt. De uitspraken van Koolhof hang ik in de kleedkamer om de spelers te motiveren, maar eigenlijk is dat niet nodig. De spelers beseffen waar het om gaat, winst! SBS6 besluit de wedstrijd rechtsstreeks uit te zenden. Dit blijkt geen verkeerde beslissing want het wordt een bloedstollende wedstrijd, veel overtredingen, en soms is het zelfs gemeen. De scheidsrechter, Ruud Bexkens, heeft er zijn handen vol aan en geeft 15 gele en 2 rode kaarten. De held van de avond wordt Sambia want zijn treffer blijkt uiteindelijk de winnende! FC Dordrecht is hierdoor uitgeschakeld voor de titel. FC Den Bosch staat op 3 punten achterstand maar heeft een slechter doelsaldo. Dus de titel kan VVV bijna niet meer ontgaan. Omdat sommigen de polonaise al willen lopen, probeer ik de euforie te temperen. We hebben nog een puntje nodig om echt feest te mogen vieren.

VVV - FC Dordrecht 1 - 0

1 - 0 Sambia ('29)

Rood: Van Kouwen ('29 VVV) en Peter Elzinga ('78 FC Dordrecht)

MoM: Mark Bevaart (FC Dordrecht)

Heel Venlo lijkt mee te willen naar Rotterdam waar Excelsior wacht. Excelsior de nummer 5 richt zich op de nacompetitie. Hierdoor ontstaat er een parodie op een wedstrijd. Excelsior wil zich niet 100% geven om zo deze wedstrijd blessurevrij door te komen. VVV komt voor het broodnodige puntje. Met een 0 - 0 lijkt iedereen tevreden, vooral VVV want hiermee wordt de titel veroverd!

Excelsior - VVV 0 - 0

MoM Cor Varkevisser (VVV)

Het feest barst los in Venlo, Jimmy Zakazaka en Sambia zijn voor het eerst in hun leven dronken. Manager Maurice Graeff ook, maar dat was duidelijk niet zijn eerste keer! Het is een feest wat een paar dagen duurt en die spelers, supporters en technische staf lang bij zal blijven.

Ook de pers komt met veel lofuitingen aan het adres van de trainer. Een jeugdploeg kampioen maken is een hele prestatie aldus het AD. De gemiddelde leeftijd lag rond de 21 jaar had de krant berekend.

De eindstand

eindstandseizoen11ex.jpg

Geplaatst
  • Auteur

RtR: Sten Dreezen is een middenvelder in mijn spel, zie screen.

dreezen3ur.jpg

Screentje Charles:

charles1mj.jpg

Geplaatst
  • Auteur

De evaluatie

Het is vlak voor de vakantie en voorzitter Hai Berden, algemeen manager Earnie Stewart, Assistent manager Willy Boessen en ik besluiten het seizoen te evalueren.

Mijn eerste jaar als hoofdtrainer. Hoe heb ik het er vanaf gebracht vraag ik mezelf af. Qua resultaat heb ik gespot met alle voetbalwetten door het kampioenschap binnen te halen. Maar moet ik ook toegeven dat ik zelden tevreden ben geweest op het vertoonde spel. 17 gelijke spelen zijn er gewoon teveel. Ook geef ik toe dat ik de verkoop van Jans onderschat heb. Hij bleek toch belangrijker voor het team als ik dacht. Stewart is tevreden over de wijze waarop sommige spelers zich ontwikkeld hebben. De meesten zijn transfervrij gekomen en zullen waarschijnlijk in de toekomst geld kunnen op leveren.

Dan wordt er ook al voorzichtig vooruit gekeken naar volgend seizoen. Deze selectie lijkt teveel kwaliteit tekort te komen voor de eredivisie. Er zijn al wat spelers gecontracteerd waarvan het contract afloopt maar toen was er nog geen rekening gehouden met het kampioenschap, dus het is maar de vraag of we met deze selectie kunnen overleven. We zullen gewoon slagvaardig moeten zijn op de transfermarkt zegt de voorzitter. En we praten wat verder over mogelijke versterkingen en spelers die VVV zullen moeten verlaten.

Dan als het gesprek teneinde loopt vraagt Earnie aan mij hoe ik mijn toekomst eigenlijk zie, wat doe ik als een andere club zich meldt voor mij. Daar overvalt hij me mee want daar heb ik nog niet eerder over nagedacht. Ik heb het naar mijn zin bij VVV maar als er een goede club komt dan lijkt me dat zeker een mooie uitdaging. Ik zeg dat voorlopig mijn prioriteit bij VVV ligt en verrassend genoeg neemt Stewart daar genoegen mee. We kunnen gaan genieten van onze verdiende vakantie.

Geplaatst

Scoorde doelman Sten Dreezen? (Fortuna-VVV)

hey je hebt wel gelijk hoor RTR want in het echt is Sten Dreezen een kepper maar in de vorige football manager was hij ook middenvelder
Geplaatst

wat voor tactiek speel je eigenlijk waardoor je best ver komt?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]