Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ieqpeb.png

[spoiler=Info]Ik zal mijn novelle starten met FC Porto. Gewoon omdat ik het wel een leuk ploegje vindt, in Portugal moet je gewoon kampioen worden en je kan ook ver komen in de Champions League. Ze hebben een hele leuke selectie met spelers als Hulk, Raúl Meireles, C. Rodriguez, Bruno Alves en nog meer. Ik zit al in seizoen 2 dus de updates van seizoen 1 komen er snel aan. Mijn eerste update is gewoon wat info over de beginjaren. ik hoop dat jullie hem blijven volgen! ;)

Geplaatst
  • Auteur

ieqpeb.png

[spoiler=Info]Ik zal mijn novelle starten met FC Porto. Gewoon omdat ik het wel een leuk ploegje vindt, in Portugal moet je gewoon kampioen worden en je kan ook ver komen in de Champions League. Ze hebben een hele leuke selectie met spelers als Hulk, Raúl Meireles, C. Rodriguez, Bruno Alves en nog meer. Ik zit al in seizoen 2 dus de updates van seizoen 1 komen er snel aan. Mijn eerste update is gewoon wat info over de beginjaren. ik hoop dat jullie hem blijven volgen! ;)

Geplaatst

Haha nog zo een hatelijke club :) Iets dat had verboden moeten worden bij de oprichting :) Ik hoop dat je net zoals bij de novelle van Hans. zo hard faalt bij deze club en je krijgt pas mijn respect als degradeert ofwel de club failliet krijgt :D

Nee, grapje, succes met Porto en het talent is aanwezig en probeer een degelijke vervanger voor Lucho Gonzalez te vinden want die is niet aanwezig en ook een pure rechtsbuiten want die hebben ze ook niet !

Geplaatst
Haha nog zo een hatelijke club :) Iets dat had verboden moeten worden bij de oprichting :) Ik hoop dat je net zoals bij de novelle van Hans. zo hard faalt bij deze club en je krijgt pas mijn respect als degradeert ofwel de club failliet krijgt :D

Nee, grapje, succes met Porto en het talent is aanwezig en probeer een degelijke vervanger voor Lucho Gonzalez te vinden want die is niet aanwezig en ook een pure rechtsbuiten want die hebben ze ook niet !

Haha

Succes

Geplaatst

Succes met Porto ;)

En wen maar aan Peter want zo doet die bij elke update die je post :m:

Geplaatst
  • Auteur

4js750.png

[spoiler=Reacties :)]

Haha ik denk dat ik je dan echt moet teleurstellen.:m: Maar Porto is een mooie club hoor. Geweldige spelers, mooi stadion, mooi shirtjes:D. Ik was opzoek naar een rechtsbuiten, maar wilde het liefst niet zo'n standaard iemand (helaas toch geworden:m:) Bedankt voor je reactie :thumb:

Haha

Succes

Thx! ;)

Succes met Porto ;)

En wen maar aan Peter want zo doet die bij elke update die je post :m:

Bedankt! ;) haha, ik ben er nu al aan gewend:m:

Succes met FC Porto, begin ziet er goed uit.

Bedankt man :D

Begin is netjes, succes

Dank je ;)

Succes met Porto!

thx! :thumb:

Geplaatst

mooie lay-out !

Veel succes met Porto en hopelijk kan je stunten in de CL ! :thumb:

Geplaatst

Veel succes met Porto.

Je hebt een redelijke voorbereiding afgewerkt

Geplaatst

Goede voorbereiding, veel succes met Porto!

Geplaatst

Succes in Porto, mooie club! Ga Zo Door!

Geplaatst

Goede voorbereiding en succes met Porto. Zal hem proberen te blijven volgen, want ik vind Porto een heerlijke club!

Geplaatst

DI Maria in het shirt van Porto ! Nooit van mijn leven :) Maar puur op voetbalvlak gesproken is het een schitterende speler die het elftal heel wat kan bijbrengen, maar wie ga je nu op rechts uitspelen ... Varela of Belluschi ? Succes

Geplaatst
  • Auteur

332b7kn.png

[spoiler=Reacties]

mooie lay-out !

Veel succes met Porto en hopelijk kan je stunten in de CL ! :thumb:

Bedankt voor je reactie! ;)

Ziet er mooi uit! Succes ;)

Thx!

Veel succes met Porto.

Je hebt een redelijke voorbereiding afgewerkt

Bedankt, het is niet goed maar ook niet slecht haha ;)

Goede voorbereiding, veel succes met Porto!

Bedankt! :D

Succes in Porto, mooie club! Ga Zo Door!

Hele mooie club, bedankt hé ;)

Goede voorbereiding en succes met Porto. Zal hem proberen te blijven volgen, want ik vind Porto een heerlijke club!
Dankje hoop dat je hem blijft volgen ;)

DI Maria in het shirt van Porto ! Nooit van mijn leven :) Maar puur op voetbalvlak gesproken is het een schitterende speler die het elftal heel wat kan bijbrengen, maar wie ga je nu op rechts uitspelen ... Varela of Belluschi ? Succes

Je bent helderziend:m: Het is een goede voetballer voor een leuk prijsje, alleen het is wel onrealistisch ;c. Ik denk dat ik met niemand aan de rechterkant ga spelen, maar de tactiek komt nog een update van;)

bedankt voor je reactie :)

Hulk is een held _O_

Ãk weet het _O_

Geplaatst

Ben wel benieuwd eigenlijk waar ze heen gegaan zijn ;). En waar die spelers vandaan komen ;). Verder vind ik Di Maria onrealistisch omdat hij van Benfica is ;). Succes verder.

Geplaatst

Super mooie lay-out _O_

En met Di Maria heb je een toppertje in huis !

Geplaatst
  • Auteur

9u15x3.png

[spoiler=Reacties]

Goede transfers en leuk gepresenteerd! Ga zo door ;)

Bedankt man! :D

Ben wel benieuwd eigenlijk waar ze heen gegaan zijn ;). En waar die spelers vandaan komen ;). Verder vind ik Di Maria onrealistisch omdat hij van Benfica is ;). Succes verder.

Di Maria is onrealistisch, maarja het is een goede speler. Maar bedankt voor je reactie.

Super mooie lay-out _O_

En met Di Maria heb je een toppertje in huis !

Bedankt voor je reactie ;) Het is een held.

mooie transfers, alleen di maria is niet bepaald realistisch

Bedankt ;), ik weet het.

[spoiler=Info]Omdat ik al een seizoen verder ben, kan ik niet uitgebreid over de tactiek praten. Daarom ook deze kleine update. Ik zal vanaf nu snel door seizoen 1 heen gaan en hoop dat jullie hem blijven volgen ;)

Geplaatst

Je hebt met die transfers wel een (toekomstig) erg sterk team gebouwd. Is monzon nog steeds zo goed?

Geplaatst
  • Auteur

5tvq75.png

[spoiler=Reacties :)]

Je hebt met die transfers wel een (toekomstig) erg sterk team gebouwd. Is monzon nog steeds zo goed?

Monzon is echt goed, zal volgende update screentje posten. Bedankt voor je reactie ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]