Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
2rwazxy.png

Terwijl het seizoen pas halverwege is, draait de transfermolen alweer op volle toeren. Het doet mij dan ook goed te kunnen zeggen dat we reeds twee nieuwe spelers hebben weten vast te leggen. Dit alles was mogelijk nadat bekend werd dat zelf gekroond sterspeler Dickson Nwakaeme, per direct de overstap naar Austria Wien zou gaan maken. De Oostenrijkse topper betaald zo'n half miljoen euro voor de Nigeriaan, die bij ons dit seizoen in tien wedstrijden twee maal wist te scoren. Hij was geen schim van de speler die hij vorig jaar leek te zijn, maar gaat het nu alsnog hogerop zoeken. Ik wens hem desalniettemin veel succes, talent en kwaliteiten heeft hij zeker, maar hij zal er in het vervolg toch echt harder voor moeten werken.

Nog in dezelfde week hebben we al een vervanger voor Dickson aan weten te trekken. Voor een bedrag van ongeveer €100.000 heeft ex-Willem II speler Marko Kolsi de overstap naar KuPS gemaakt. De aanvallende middenvelder kwam uit voor NK Rudar Velenje in Slovenië en was daar topscorer met drie goals uit vier wedstrijden. De competitie in Slovenië is pas drie wedstrijden bezig en de transfer van Kolsi maakte de huidge trainer van Rudar dan populair. Vele fans vonden het vertrek van hun sterspeler onacceptabel, ik ben logischerwijze erg blij met deze aankoop

Naast Marko Kolsi, en de eerder aangetrokken Kelvin, is er inmiddels ook een derde versterking gecontracteerd. Tampere United aanvaller Tomi Petrescu zal vanaf komend seizoen verhuizen naar Kuopio. De 24-jarige linkspoot kan zowel op de flanken als in het centrum uit de voeten en zal hoogstwaarschijnlijk de lichtelijk teleurstellende Jerome Ogbuefi gaan vervangen. Ogbuefi's contract loopt na dit seizoen af en de kans dat ik de verbintenis met hem ga verlengen is klein, aangezien de Nigeriaan in de huidge jaargang tot nu toe slechts 4 duels voor mijn ploeg. Hij heeft niet de kwaliteiten om echt van grote waarde te kunnen zijn voor dit team. Het contract van Petrescu bij TamU loopt aan het einde van dit seizoen af en we waren er gelukkig als de kippen bij om hem een voorstel te doen. Per 1 januari 2011 zal Tomi dus de overstap maken naar KuPS.

Er is een grote kans dat andere spelers die het dit jaar niet wisten te maken, zoals Petteri Rönkkö en Tuomas Kolehmainen, de club deze winter nog mogen verlaten. KuPS heeft geen enorme zakken met geld en er zal dus ook wat salarissen betreft geen geld meer over de balk gesmeten mogen worden.

• Antwoorden 176
  • Weergaven 529
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Allereerst.. je gaat goed.. ik hoop egt dat je de finale kunt winnen van Honka, maar zij zullen tot op het bod gemotiveerd zijn denk ik zo ;)..

Ben ook blij dat je van Dickson af bent... Was toch wel een lastpak ey... En nu maar hopen dat de nieuwe aankopen je nog wat omhoog kunnen stuwen.. Vanaf welke plek in de comp heb je europees te pakken??

Ten tweede.. ik vin het echt jammer dat niet meer mensen reageren man.. je schrijft leuk en vlot.. het leest goed... je verdient meer...

anyways.. .ga zo door man!!

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben de komende twee weken op vakantie dus zal er waarschijnlijk pas weer na die tijd een nieuwe post komen :) Tot dan!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]