Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Spaghetti Napolitana

Het is fysiotherapeut ;)

Verder heb je wel goede doelen :)

Geplaatst
  • Auteur

Fysiotherapeuten(fysio) , da woord zocht , thnx PSV

Geplaatst
  • Auteur

Naar gewoonte "stop" ik na elk seizoen met een spel. Bij dit Napoli-novelle niet anders. Ik laat mijn savefile even links ligge en ga een seizoen ergens anders beginnen om verveling tegen te gaan. Maar als ik niet gauw iets nieuw vind , zal ik snel terug bij Napoli zijn.

Geplaatst

Is het niet leuker om een novelle te maken als je van plan bent meerdere seizoenen te spelen? Ja sorry, dat vind ik dan.

Geplaatst

Inderdaad. Meerdere seizoenen is niet saai hoor! Genoeg doelstellingen te behalen enzo!

Geplaatst
  • Auteur

Ja ik was al van plan verder te spelen. Ikwas begonnen met Stuttgarter Kickers maar ik was vergete te save en na 2maanden : FATAL ERROR.

PS @Grumblewatcher staaan mijn prestaties al in de kast ?

Geplaatst

Nee, dat wordt gemeld als dat gedaan is. Zal zeker nog gebeuren hoor!

Geplaatst
  • Auteur

Hemelse Start

serieb102oi.jpg

Tis 22 oktober 06 en de SerieB is 10 matchen ver. Napoli vervult zijn rol als titelkandidaat perfect. 10matchen met 10 zeges als gevolg. Wat kan een manager meer verwachten? Hoog doelsaldo en weinig goals tegen? Wat denkte dan van 28 voor en 4 tegen. Met andere woorden: per zeven goals dat ik scoor krijg ik er maar eentje tegen. Of nog anders: 1 goal tegen om de 2 matchen. Maar wie verrichte deze wonderen ?

aploegb108ko.jpg

Deze 11 was mijn type-elftal. Johnsen, onze nieuwe keeper, deed het e-x-c-e-l-l-e-n-t. De vernieuwde verdediging, zonder Cannavaro, de sterkhouder van vorig jaar en nu bankzitter, stond stevig. De backs hadden dit jaar een minder aanvallend rol om defensief sterker te staan. De man ervoor, Gatti aka Stofzuiger, deed goed storingswerk en Ilola strooide weer met afstandschoten en assists. Deze vleugels waren ook vernieuwd tov vorig jaar. Juan Rodriguez toonde zijn Spaanse techniek om de vijandlijke backs hun hoord dol te draaien. Aan de kant stond Olembe die er in gekomen was na blessure was Rathegb maar nu te goed presteerde om eruit gezwierd te worden. Ons koningskoppel van vorig jaar Pia en Calaio deed wat het moest doen: euhm ... SCOREN.

Maar er stonden ook spelers te kloppen op de deur van de Aploeg:

-Raffaele De Martino: klaagde over plaats bij jeugdploeg maar is zodanig ontwikkeld datie in de winter mss Gatti's plaats overneemt.

-Mokoena en Virdis: de talenten waren klaar om elke invalbeurt optimaal te benutten.

-Cannavaro: niet vergeten en mss de volgende matchen in de basis omdat Holm me lichtjes begint te irriteren.

Tijd voor de volgede reeks van tien. We zullen dan ongeveer in de winter zitten. Wrs zijn we januari gepasseerd en zal er ook een transferupdate zijn. Alhoewel dat ik inkomende ga beperken, mogen er toch nog wat spelers vertrekken.

SCREENS OP AANVRAAG, COMMENTAAR ALTIJD WELKOM

Geplaatst

Mooimooi,zeker als je Paolo Cannavaro op de bank kan houden

Geplaatst
  • Auteur

Mooimooi,zeker als je Paolo Cannavaro op de bank kan houden

Ja maar wrs gaat die de volgende wedstrijd er terug in staan.

Geplaatst
  • Auteur

Mijn mooie liedjes blijven duren.

serieb239nn.jpg

Ze zeggen dat mooie liedjes niet lang duren.Zie hier het tegendeel. Tis midden juanari en MIJN competitie is nu halverwege. Waarom dat ik "mijn" in hoofdletters typ ? Tja, kijk maar eens naar mijn matchen gespeeld/zeges. Ja, inderdaad alles gewonnen met een chic doelsaldo van +52.Tuurlijk was niet alles even speels en frivool. Nee, soms moest er geknokt worden. De topper tegen Atalanta was daarvan een perfect voorbeeld. Er werd niet gevoetbald maar getackled, in de lucht gesjot, ballen uit het stadion gekegeld,...Maar de mannen uit Napels blijven koel en stuurden tegenstand met 2-0 terug naar Atalanta. De SerieB was niet simpel en er werd soms zeer ondermatig gepresteerd. Onze wedstrijd tegen Catania beëindigde ons "gekwakkel". De 5 wedstrijden ervoor werden nipt, soms onverdiend gewonnnen. Calaio,de goalgetter, stond gedurende een volledige maand droog . Ik dacht: Catania is laatste kans, anders mag de topschutter van vorig seizoen de bank gaan warm houden. En toen kwam Catania op bezoek... De wedstrijd was niet om aan te zien tot Calaio BOEM zei. Hij ontplofte.(niet letterlijk, hij is geen terrorist) Hij won de wedstrijd met 5goals. Einduitslag 6-2, direct goed voor een plaats in de recordboeken van Napoli als "wedstrijd waarin het meest gescoord werd".In de Coppa Italia werd Livorno in 2 wedstrijden opzij gezet. Fiorentina wacht in de kwartfinale, zij hadden in de vorige ronde Juventus opzij gezet. De ploeg uit Firenze staat tot mijn verbazing 18de in de SerieA. Zij hebben de kwaliteit om mee te draaien aan de top maar de trainer kan het geheel niet smelten tot een ge-oliede machine.

aploegb239wz.jpg

Mijn A-ploeg bleef ongewijzigd behalve op 3posities waarvan 1 noodzakelijk. Nauzet, Spaanse Gk van 22 en A-keeper van vorig jaar, kwam terug in de basis door blessure van Johnsen. Voor Nauzet kwam Cannavaro terug in het hart van mijn defensie. Hij kreeg de voorkeur op de zwak presterende Holm. Op de AMC werd Ilola vervangen door Mokoena. Ilola was de eerste die door de mand viel. Hij bracht onze ploeg niets meer bij. In de SerieC was hij een held die het verschil maakte, in de Serie B komt hij altijd een stap te laat. Te zwak bevonden en nu mag de Fins Internatioanl weg bij een goed bod. Januari is inmiddels begonnen en dus kan de zoektocht naar outofcontract in juli beginnen. Wilhelmsson van Anderlecht is een van de spelers die ga proberen te halen, hoewel hij zelf niet happig is.

SCREENS OP AANVRAAG, COMMENTAAR ALTIJD WELKOM

Geplaatst

De prestaties zijn heel goed :thumb: Maar je schrijft heel rommelig en gebruik alsjeblieft geen afkoringen als BTW :(

Geplaatst

Prima prestaties, ze zijn opgenomen in de MU Prijzenkast. Alleen jammer van zoooveel transfers, probeer dat misschien toch een beetje in te dammen.. ;)

Geplaatst
  • Auteur

De prestaties zijn heel goed :thumb: Maar je schrijft heel rommelig en gebruik alsjeblieft geen afkoringen als BTW :(

Weet iemand tips om mijn schrijfstijl aantrekkelijker te maken ?

Alleen jammer van zoooveel transfers, probeer dat misschien toch een beetje in te dammen.. ;)

Zal niet lukken. Ik ben een shop-aholic op FM. Maar ik zal als compromis alleen de belangrijke trasnfer vermelden. Zo lijkt het alsof ik er weinig aankoop.K ?

Geplaatst

Weet iemand tips om mijn schrijfstijl aantrekkelijker te maken ?

Probeer het in ieder geval de volgende keer voordat je het post over te lezen. Sommige zinnen lopen namelijk niet lekker ;)

Geplaatst

Schrijfstijl verbeteren kan door niet steeds dezelfde woordne te gebruiken(veel synoniemen enzo dus).

Reglmatig een nieuwe alinea doen ipv alles in een stuk.

Goed nalezen als het af is.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb tijdens het kuisen van mijn pc per ongeluk ook mijn "Spaghetti Napolitana" gedeleted. Ik heb ergens een back-up maar ik heb effe geen zin om te zoeken. Wrs zal ik ooit wel een verderdoen maar nu begin ik aan een Ijslands avontuur.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]