Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 154
  • Weergaven 483
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Succes in de competitie!

Bedankt!

Beste spelers gehaald voor die 0,- en dan ook nog een leuk bedrag innen met de verkoop; goede transfers alvast! (y)

Voorbereiding is jammer, maar dat skijt nog nie echt he ;c.

Ik ben zelf ook blij met de transfers. Voorbereiding is idd jammer, maar dat zegt mij meestal niets ;)

Goede update, en lekkere transfers! In en Uit!

Veel Succes!

Bedankt!

Goede voorbereiding en prima transfers. Die onervaren trainer zal het kunstje wel flikken :)

Haha, ik hoop het :P

Mooie transfers! Jammer van je voorbereiding, hopelijk gaat het

in de competitie beter!!

Bedankt, ik hoop het ook, het begin mag er igg zijn!

Mooie transfers hoor, succes in de competitie.

Bedankt!

mooie updates maar wat moet Auxerre met "van Gessel"???!!!

Tsja, dat weet ik ook niet, ik had hem niet nodig dus ben ik blij dat Auxerre een bod deed op hem :-D

Goede transfers en veel succes in de competitie.

Bedankt!

Goede transfers en succes in de competitie!!

Bedankt!

Transfers zijn goed, voorbereiding is minder, succes in de competitie!

Bedankt!

rcrhi1.png

Augustus en september

Wedstrijden

2mni1rm.png

We kenden een goede start in de competitie, met maar een nederlaag in de eerste 8 wedstrijden. Toch een minpunt te noemen, tegen RKC hadden we moeten winnen, maar we faalden in de afronding. Tegen sc Cambuur Leeuwarden kwamen we laat op gang, maar gelukkig wisten we toch nog met twee doelpunten verschil te winnen.

Tussenstand

may05s.png

Na 8 wedstrijden staan we nu op een mooie 5e plaats. Weliswaar moet FC Twente nog een wedstrijd spelen, maar ik ben blij met deze stand. Waar ik vooral blij mee ben is het goede spel en het doelsaldo. Alleen nr. 1 AZ en nr. 2 NEC hebben een beter doelsaldo.

Statistieken

ohsmm8.png

Dat we goed zijn begonnen valt ook te lezen uit deze statistieken. De meeste spelers zijn gewoon uitstekend begonnen, ik kan alleen maar hopen dat ze deze lijn voortzetten.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Gaat lekker, goed begin! GZD!

Gaat idd lekker, bedankt!

Mooi begin hoor, klasse.

Bedankt!

rcrhi1.png

Oktober en november

Wedstrijden

25inbyv.png

Het nog steeds goed, we spelen ook nog steeds erg goed, en we pakken ook genoeg punten. Het enige wat me ergert, is dat we tegen NEC de kansen niet afmaakten. Het gelijkspel bij VVV is acceptabel, en verliezen tegen PSV is geen schande.

Tussenstand

s62m29.png

Het is ontzettend spannend in het linkerrijtje. Maar liefst 5 ploegen staan gedeeld 4e met 25 punten, met 1 punt achterstand op de nummer 3 FC Twente en nummer 2 Ajax. AZ is erg in vorm de laatste tijd en heeft een gat van 8 punten geslagen met FC Twente en Ajax.

Ook onderin is het niet onrustig. Willem II en ADO staan gedeeld laatste met 10 punten, terwijl FC Groningen en Heerenveen gedeeld 15e staan met maar 3 punten. Het lijkt me dus niet gek als er een aantal verschuivingen gaan plaatsvinden de komende periode.

Statistieken

15xcll.png

Wat vooral opvalt is dat alle spitsen hun doelpunten meepikken. We hebben veel belangrijke spelers, ik hoop dat deze blijven presteren.

Geplaatst

Het gaat nog steeds goed! Een keurige vijfde plaats!

Geplaatst

hele knappe prestatie, alles staat dichtbij elkaar! kan een voordeel zijn maar ook een nadeel, laten we maar zeggen: elk nadeel heeft ze voordeel in dit geval(A)

Geplaatst

Mooie novelle!!

En knappe prestaties

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Het gaat nog steeds goed! Een keurige vijfde plaats!

Bedankt!

hele knappe prestatie, alles staat dichtbij elkaar! kan een voordeel zijn maar ook een nadeel, laten we maar zeggen: elk nadeel heeft ze voordeel in dit geval(A)

Idd, bedankt voor je reactie!

Mooie novelle!!

En knappe prestaties

Bedankt!

Ben nu ook met Sparta bezig, je bent in elk geval heel aardig op weg! Succes.

Bedankt!

Netjes weer hoor, mooie 5e plek. Europees zit er zeker in.

Bedankt, Europees zit er idd in ;)

rcrhi1.png

December en januari

Wedstrijden

vfks9d.png

Tsja, wat kan ik nog zeggen. We blijven uitstekend presteren in de competitie, met de bekerstunt op Ajax als mooiste wedstrijd van deze periode. Jammer dat Feyenoord een maatje te groot was in de kwartfinale, maar we zijn dit jaar een heel eind gekomen, dat belooft veel goeds voor de toekomst!

Tussenstand

2nbruaw.png

We doen, al kan ik het zelf ook niet geloven, na januari nog steeds mee in de top! Zelfs de titel is nog theoretisch gezien haalbaar, maar ik denk niet dat we de titel gaan pakken. Ik ben bang voor een terugval de komende periode. Laten we hopen dat dit niet gaat gebeuren!

Spelers vastgelegd voor volgend seizoen:

1dzqsy.png

Geplaatst

Je gaat heel erg goed Jarich! Mooie aankopen en laten we hopen dat je je kan kwalificeren voor Europees-voetbal. Ga je je transferbeleid hetzelfde doen als je game met Fortuna Sittard?

Geplaatst

Je gaat echt goed voor je eerste seizoen met Sparta! KIU!

Geplaatst

Nice, gewonnen van de koploper :mrgy:

Succes ermee verder :checkit:

Geplaatst

Lekker hoor, hopelijk kan Zaki veel goals scoren.

Beetje onrealistisch als je nu al de CL in gaat, maar niks in onmogelijk in FM!

Dus ik zou gewoon voor CL voetbal gaan.

Geplaatst

Heerlijke toekomsttransfers;) ga zo daar en 2e plaats is in ieder geval een feit , PSV stort toch in laatste wedstrijden , hehehe:D

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Je gaat heel erg goed Jarich! Mooie aankopen en laten we hopen dat je je kan kwalificeren voor Europees-voetbal. Ga je je transferbeleid hetzelfde doen als je game met Fortuna Sittard?

Bedankt! Ik weet nog niet wat voor transferbeleid ik ga voeren, hangt veel af van wat er de komende transferperiode gaat gebeuren ;)

Je gaat echt goed voor je eerste seizoen met Sparta! KIU!

Bedankt, zal ik zeker doen ;)

Wojo, je doet het kei goed man! GZD!;)

Bedankt!

Mooie novelle

KTU

Bedankt!

Nice, gewonnen van de koploper :mrgy:

Succes ermee verder :checkit:

Idd, bedankt voor je reactie!

ziet er goed uit man! Lekkere transfers al voor volgend seizoen;)

Bedankt! Transfers mogen idd goed genoemd worden!

Lekker hoor, hopelijk kan Zaki veel goals scoren.

Beetje onrealistisch als je nu al de CL in gaat, maar niks in onmogelijk in FM!

Dus ik zou gewoon voor CL voetbal gaan.

Ik hoop het ook van Zaki, ik zou natuurlijk wel de CL in willen, maar ik denk niet dat dit nog gaat gebeuren.

Leuke toekomstige transfers.

Bedankt!

Heerlijke toekomsttransfers;) ga zo daar en 2e plaats is in ieder geval een feit , PSV stort toch in laatste wedstrijden , hehehe:D

Helaas teruggevallen, maar een 5e plaats is nog steeds erg goed!

rcrhi1.png

Februari en maart

Wedstrijden

3502vz7.png

En wat ik had voorspeld is ook uitgekomen. We kenden een terugval deze periode. Gelukkig niet zo'n hele grote, we zijn maar 3 plaatsen gezakt. PSV en Ajax waren gewoon een maatje te groot, tegen Willem II hebben we onnodig verloren en tegen FC Twente hebben we gewoon slecht gespeeld. Hopelijk gaat het de komende periode weer wat beter.

Tussenstand

15cztip.png

Met een 5e plaats ben ik nog steeds erg tevreden. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als we volgend seizoen in Europa kunnen spelen!

Statistieken

24bokeo.png

De terugval is mede te danken aan de korte blessures van Galvão, Cardacio, Falkenburg, Strootman en Poepon. Iedereen buiten Galvão en Poepon is gelukkig alweer hersteld. De laatste twee zijn bijna hersteld!

Geplaatst

alleen utrecht nog voorblijven dan :checkit: appeltje eitje:p

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

alleen utrecht nog voorblijven dan :checkit: appeltje eitje:p

Gelukkig is ons dat wel gelukt, meer dan dat zelfs ;)

rcrhi1.png

April en mei

Wedstrijden

op8uxe.png

En zo win je in de laatste periode alle wedstrijden. Ik weet dat het minimaal is, maar gelukkig hebben we het seizoen toch nog erg goed weten af te sluiten!

Eindstand

dcpjxt.png

Zo sta je 5e, zo eindig je als 2e. Geweldig gewoon! Sparta heeft dit seizoen laten zien dat wij een ploeg met veel potentie hebben. Aan ons om die potentie waar te maken!

Statistieken

2iuyheg.png

Tijd om de statistieken erbij te pakken. Mora speelde als enige alle wedstrijden, dit door verschillende blessures van belangrijke basisspelers. Topscorer is Galvão geworden met 15 doelpunten uit 34 wedstrijden. De speler met de meeste assists is Joey Godee, met 8 assists uit 37 gespeelde wedstrijden. De Utrechter maakte zelf ook 12 doelpunten.

Milano Koenders mag zich de speler met het hoogste gemiddelde noemen. De huurling van AZ speelde het grootste gedeelte van het seizoen mee, en speelde gewoon erg goed. Mocht er een kans zijn dat wij hem kunnen contracteren, zal ik deze kans zeker pakken!

Financiën

35d9u83.png

Ook met de financiën gaat het goed. We kregen ruim € 2 miljoen voor de eindklassering. Volgend seizoen hoop ik een of meerdere toptransfers te doen om ons budget te vergroten!

Geplaatst

Heerlijke prestaties hoor. Even tweede worden waar je echt als team hebt gepresteerd. Ziet er super uit (y)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]