Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 154
  • Weergaven 484
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zo je hebt egt een super seizoen gedraait en je hebt ook goede spelers binnengehaald voor volgend jaar:mrgy:

Geplaatst

Woow man dat doe je goed zeg! eerste seizoen 2e worden_O_

Geplaatst

Nette 2e positie! Kanp gedaan _O_! Ben benieuwd naar de aankopen, volgend seizoen dan maar kampioen worden ;)

Geplaatst

Fantastisch dat je tweede hebt kunnen worden!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Heerlijke prestaties hoor. Even tweede worden waar je echt als team hebt gepresteerd. Ziet er super uit (y)

De teamspirit was idd heel goed, bedankt voor je reactie!

_O__O__O_

Bedankt!

Super gedaan! _O_

Bedankt!

Zo je hebt egt een super seizoen gedraait en je hebt ook goede spelers binnengehaald voor volgend jaar:mrgy:

Bedankt!

Woow man dat doe je goed zeg! eerste seizoen 2e worden_O_

Bedankt!

Lekkere prestatie!!!

Bedankt!

Ga je toch nog de CL in, hoe flik je dat toch?

Voorronde CL he, ik zit nog niet in de groepsfase ;)

Nette 2e positie! Kanp gedaan _O_! Ben benieuwd naar de aankopen, volgend seizoen dan maar kampioen worden ;)

Bedankt, kampioen worden kan, maar ik wil gewoon zo hoog mogelijk eindigen ;)

Fantastisch dat je tweede hebt kunnen worden!

Bedankt!

rcrhi1.png

Voorbereiding, transfers, selectie en financiën

Voorbereiding

5p252f.png

Over de voorbereiding hoef ik niet veel te zeggen, deze was gewoon goed.

Transfers

25sxx20.png

Tsja, wat moet ik nog zeggen over de transfers. We hebben gewoon uitstekende zaken gedaan, en ik denk wel dat we kunnen strijden om de titel!

Selectie

xf92ra.png

We hebben een zeer goede mix tussen ervaren spelers en jonge, grote talenten. Spelers als van Bommel, Landzaat en Kanu moeten de jonge spelers gaan begeleiden. Iedere positie is minimaal dubbel bezet, iets waar ik ook zeer tevreden over ben. Spelers die niet met het eerste meedoen, houden hun conditie op peil bij het tweede elftal!

Financiën

10yi7a8.png

Ook met de financiën gaat het uitstekend. Met bijna € 14 miljoen op de bank hebben we een goede financiële positie. Ik heb al aan het bestuur gevraagd of ze het stadion, de trainingsaccommodatie en het jeugdcomplex willen uitbreiden. Alleen het stadion kan niet worden uitgebreid, vanwege ruimtegebrek. Hopen op een nieuw stadion maar. Het bestuur is het er wel mee eens dat de trainings - en jeugd accommodatie moeten worden uitgebreid, willen we blijven groeien.

Geplaatst

Echt klasse gedaan met Sparta man_O_ Hele mooie transfers ook, nu hopen dat je door kan dringen in de CL:D Succes

Geplaatst

Heerlijke transfers man en een goede voorbereiding!;)

Geplaatst

Zo egt goede transfers zeker voor een club als Sparta. Hopen dat je dit jaar ook weer zo goed kan presteren.

Geplaatst

Geweldige transfers gedaan, nu kan je iets heel leuks neer gaan zetten. Succes ermee

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Echt klasse gedaan met Sparta man_O_ Hele mooie transfers ook, nu hopen dat je door kan dringen in de CL:D Succes

Bedankt! CL is helaas niet gelukt, gelukkig wel in de Europa League ;)

Supper transfers, Voorbereiding en Budget! KIU (y)!

Bedankt!

Heerlijke transfers man en een goede voorbereiding!;)

Bedankt!

Mooi trasnfers, Ook lekker verkocht!

Bedankt!

Lekkere transfers, succes in de voorronde van de CL en de competitie.

Bedankt! Helaas was Man Utd een paar maatjes te groot...

Zo egt goede transfers zeker voor een club als Sparta. Hopen dat je dit jaar ook weer zo goed kan presteren.

Bedankt! Ik hoop dat ook ;)

Geweldige transfers gedaan, nu kan je iets heel leuks neer gaan zetten. Succes ermee

Dat denk ik ook, deze ploeg heeft veel potentie... bedankt voor je reactie!

rcrhi1.png

Augustus en september

Wedstrijden

s25zbs.png

We kenden een redelijke start in de competitie. Goed voetbal, jammer dat AZ en PSV ons versloegen, maar dat is geen schande denk ik. In Europa was het jammer dat we Manchester United hadden geloot in de vierde voorronde, maar dat is toch wel geweldig voor de ervaring. In de Europa League verrasten we Dinamo Kiev, maar Athletic de Bilbao was gewoon veel sterker dan ons. In de beker zijn we door na een makkelijke overwinning op ADO den Haag.

Tussenstand competitie

9qinf8.png

Er valt nog niet veel te zeggen over de tussenstand, want we zijn pas onderweg. Alles staat nog dicht bij elkaar, we moeten gewoon onze wedstrijden blijven winnen en dan komt alles wel goed.

Tussenstand Europa League

zyeonp.png

Ook over deze tussenstand is nog niet veel te zeggen. Over de poule wel. Het is zeker geen makkelijke poule, we kunnen deze poule door komen als we altijd op ons best spelen.

Statistieken

atqc1g.png

Wat vooral opvalt is dat, net zoals vorig seizoen, we niet afhankelijk zijn van één speler die de doelpunten maakt. Gelukkig maar, want als er een speler geblesseerd zou raken hebben we nog altijd meerdere mensen in huis die hun doelpuntjes meepikken.

Geplaatst

Gaat weer erg goed in de competitie.

Je had ook erg pech dat je Man. Utd. geloot had maar je had nog goed gespeeld tegen ze.

Geplaatst

Heerlijk man, jammer dat je niet van United hebt kunnen winnen maar dat is echt geen schande. In de El heb ik er wel vertrouwen in dat je doorgaat. KUTGW!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Gaat weer erg goed in de competitie.

Je had ook erg pech dat je Man. Utd. geloot had maar je had nog goed gespeeld tegen ze.

Bedankt, Manchester United was ook idd een erg zware tegenstander, wel leuk voor de spelers, kunnen ze toch wat meer ervaring opdoen ;)

held_O_

Ik zou pas een echte held zijn als we Man Utd hadden verslagen :D

Geweldig je staat 3de!

Bedankt!

Het gaat erg goed man!:D

Idd, bedankt voor je reactie!

Heerlijk man, jammer dat je niet van United hebt kunnen winnen maar dat is echt geen schande. In de El heb ik er wel vertrouwen in dat je doorgaat. KUTGW!

Dat is echt geen schande, maar aan de andere kant jammer aangezien wij wel meer doelpunten hadden kunnen maken. Bedankt voor je reactie!

Het gaat echt goed op Het Kasteel!

Idd, bedankt voor je reactie!

rcrhi1.png

Oktober en november

Wedstrijden

zwyphk.jpg

In de competitie gaat het nog steeds erg goed. In de competitie maar twee wedstrijden gelijk gespeeld en een verloren, en de rest gewonnen in twee maanden. Dan doe je het toch zeer goed denk ik. In de Europa League is het erg spannend, er kan nog van alles gebeuren aangezien er 3 ploegen (inclusief Sparta) die meestrijden om de eerste twee plaatsen!

Tussenstand Eredivisie

35kq1ki.png

We staan voorlopig tweede, aangezien Ajax nog twee wedstrijden moet inhalen. We doen het nog steeds erg goed, en ik kan alleen maar hopen dat we het zo goed blijven doen.

Tussenstand Europa League

15ceblc.png

Zoals ik al zei is het erg spannend in de Europa League. Wij staan 1 punt achter op Red Bull Salzburg en Athletic de Bilbao. Alles zal dus afhangen van de resultaten die wij boeken in de laatste twee groepswedstrijden.

Statistieken

xpav05.png

Wat vooral opvalt deze periode is de scoringsdrift van Matthew Amoah en Galvão. Zeer goed voor ons dus, laten we hopen dat de spitsen blijven scoren :D

Geplaatst

Heldige prestaties met Sparta man! In de competitie gaat het goed, en Europees gaat het nog niet eens zo slecht! Verder lekker overzichtelijk gepresenteerd, en heerlijke transfers! Ga zo door!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]