Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

In de competitie gaat het echt super en in de EL red je het ook wel hopelijk!

• Antwoorden 154
  • Weergaven 484
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Gaat weer erg goed in de competitie en in de EL moet ook nog kunnen.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Heldige prestaties met Sparta man! In de competitie gaat het goed, en Europees gaat het nog niet eens zo slecht! Verder lekker overzichtelijk gepresenteerd, en heerlijke transfers! Ga zo door!

Het gaat idd erg goed in de competitie, helaas zijn we Europees uitgeschakeld, maar het is wel een fantastische ervaring voor die jongens. Bedankt voor je reactie!

Het gaat echt fantastisch!_O_

Bedankt!

In de competitie gaat het echt super en in de EL red je het ook wel hopelijk!

Helaas hebben we het niet weten te redden in de EL, in de competitie gaat het nog steeds super :mrgy:

Je doet het fantastisch, maar blijft het wel leuk zo?:oops:

Er valt nog genoeg te bereiken, dus ja ;)

Hopelijk kun je de koppositie veroveren in de eredivisie. In de EL heb ik wel een gevoel dat je doorgaat.

Ik hoop het ook, helaas zit je met je gevoel ernaast ;)

Gaat weer erg goed in de competitie en in de EL moet ook nog kunnen.

Bedankt! EL helaas niet, misschien volgend jaar!

rcrhi1.png

December en januari

Wedstrijden

b67hg7.png

Wat gaat het fantastisch in de competitie. Maar een gelijkspel, en de rest van de wedstrijden allemaal gewonnen. Helaas zijn we niet door in de Europa League, de tegenstanders waren gewoon nog een maatje te groot. Ook zitten we nog in de KNVB-Beker, in de halve finale ontmoeten wij in het Dirk Scheringa Stadion AZ. Een lastige wedstrijd, maar wel eentje die we kunnen winnen.

Tussenstand Eredivisie

8z3dch.png

Het blijft erg spannend in de competitie. We liggen maar twee punten achter op koploper PSV, en we hebben een gat van vijf punten geslagen met Ajax. We zullen gewoon zo door moeten gaan, dan zit er zelfs misschien een kampioenschap in!

Eindstand poulefase Europa League

34xp4py.png

Ik ben zeer tevreden over onze prestaties in de Europa League. We hebben het absoluut niet slecht gedaan, we kenden alleen veel pech de laatste twee wedstrijden. Hopelijk kunnen we hiervan leren zodat wij volgend seizoen meer kunnen bereiken in Europa!

Statistieken

35lt8he.png

Tsja, wat moet ik nog zeggen. De spelers draaien een fantastisch seizoen. Nu alleen maar hopen dat ze dit kunnen volhouden tot het einde van het seizoen!

Vastgelegde transfers

2nbvo9f.png

Ik ben zeer tevreden met de spelers die volgend seizoen voor ons uitkomen. Spelers zoals Roland Juhász, Marko Arnautovic en Hugo Viana brengen ons toch veel kwaliteiten, waardoor wij volgend seizoen hopelijk meer kunnen bereiken in Europa. Daarnaast ben ik erg blij met de komst van Mehmet Ekici. Dit grote talent, dat zowel kan spelen als vmc, mc en amc, wilde zijn contract niet verlengen bij FC Bayern, waarna wij direct hem een contract aanboden. Net zo'n talent is Victor Pálsson. De 19-jarige IJslander is een grote belofte. Victor is dan ook gehaald voor de toekomst. Daarnaast is Suk vastgelegd om meer inkomsten te vergaren uit merchandising en om meer bekendheid te krijgen in Azië. Overigens vertrok er deze winterstop één speler. Joshua John gaat spelen bij Colorado, dat € 150 K overmaakte naar onze bankrekening. Daarnaast legden wij een speler gratis vast. De 20-jarige Griekse doelman Dean Bouzanis is ook gehaald voor de toekomst. Zijn contract bij Liverpool liep op 31-12-2010 af, en wij besloten hem te benaderen. Bouzanis kostte ons dus helemaal niets, en kan een leuke keeper worden in de Eredivisie.

Geplaatst

Je resultaten vind ik verrassend goed , ga zo door!

Geplaatst

Dat zijn best wel een aantal transfers :P Resultaten zijn ook prima, hoewel je natuurlijk nooit DE club van Rotterdam zal worden ;)

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Je resultaten vind ik verrassend goed , ga zo door!

Bedankt, zal ik zeker doen ;)

Je resultaten zijn inderdaad prima, ga zo door! (y)

Bedankt, zal ik zeker doen ;)

Dat zijn best wel een aantal transfers :P Resultaten zijn ook prima, hoewel je natuurlijk nooit DE club van Rotterdam zal worden ;)

Nou, ik denk dat Sparta dat wel zal worden ;)

rcrhi1.png

rsvdw5.png

Om jullie meer duidelijkheid te verschaffen over hoe ik Sparta precies bestuur, een speciale uitgave van het clubblad van de Kasteelheren! Hierin grote aandacht voor de scouting, het beleid en het toekomstbeeld. Hopelijk vinden jullie het wat! Deze special zal bestaan uit vijf delen!
Geplaatst

De juiste benadering, ik kan het niet genoeg bevestigen maar de jeugd is de toekomst en daarom ben je heel goed bezig ! Ook je transfers die in de zomer van 2011 komen zijn heel heel knap te noemen ! Doe zo verder en ik kijk met plezier uit naar je artikels in het clubblad

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reactie]

De juiste benadering, ik kan het niet genoeg bevestigen maar de jeugd is de toekomst en daarom ben je heel goed bezig ! Ook je transfers die in de zomer van 2011 komen zijn heel heel knap te noemen ! Doe zo verder en ik kijk met plezier uit naar je artikels in het clubblad

Idd, dat laat je in jouw novelle ook zien. Alhoewel ik denk dat een paar ervaren spelers erbij ook goed is voor de ontwikkeling van de jonge spelers. Bij deze het eerste gedeelte van de special, de scouting.

rcrhi1.png

Deel 1: De scouting van Sparta

2edtxqd.png

Geplaatst

Mooi stukje! Ook de resultaten mogen er zijn!

Geplaatst

Leuk stukje en je doet het ook weer geweldig in de competitie.

Jammer van de EL.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Mooi stukje! Ook de resultaten mogen er zijn!

Bedankt! De resultaten mogen er idd zijn :D

Leuk stukje en je doet het ook weer geweldig in de competitie.

Jammer van de EL.

Bedankt, idd jammer van de EL, maar het is wel een waardevolle ervaring :mrgy:

Leuk dat je dit met ons deelt. Goed prestaties nog steeds in de competitie. In de EL zat het geluk gewoon niet mee.

Bedankt! Geluk zat idd niet mee...

Na een paar drukke dagen (afronden stageverslag, afronden leesdossier Engels, boekenproefwerk etc.) heb ik weer de tijd gevonden om weer een update te kunnen doen. Hopelijk blijven jullie deze novelle volgen!

rcrhi1.png

Deel 2: Het beleid van Sparta

2epo6qt.png

Geplaatst

Leuk dat er een nieuw stadion gaat komen. Binnen 3 jaar kampioen moet lukken.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Leuk dat er een nieuw stadion gaat komen. Binnen 3 jaar kampioen moet lukken.

Ik hoop op een nieuw stadion, hij gaat er nog niet komen he ;) Binnen 3 jaar kampioen worden moet idd lukken ;) Bedankt voor je reactie!

rcrhi1.png

Deel 3: Het toekomstbeeld van Sparta

ddmhj7.png

Geplaatst

Leuk updates en het kampioenschap gaat tussen jou en PSV

Geplaatst

Goed bezig met Sparta. Leuk om te zien dat je, je al na twee jaar nestelt in de Nederlandse top. Ga zo door

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Leuk updates en het kampioenschap gaat tussen jou en PSV

Dat gaat het idd, het blijft igg spannend! Bedankt voor je reactie!

2 goede updates, je vertelt het duidelijk. Leuk beleidsplan.

Bedankt!

Lekkere Updates joh! KIU (y)!

Bedankt! Zal ik zeker doen!

Goed bezig met Sparta. Leuk om te zien dat je, je al na twee jaar nestelt in de Nederlandse top. Ga zo door

Bedankt!

rcrhi1.png

Deel 4: De toptalenten van Sparta

Mathias Cardacio

De jonge Uruguayaan heeft een goede keuze gemaakt om een contract te tekenen bij Sparta. Na een mislukt avontuur bij AC Milan, waar hij transfervrij mocht vertrekken, is Sparta wel een goede club gebleken voor de 23-jarige middenvelder. Sinds zijn komst is Mathias niet meer weg te denken in de basis van de Kasteelheren. Manager Orbons denkt een groeibriljantje in huis te hebben met de in Montevideo geboren speler.

‘Mathias ontwikkelt zich sinds zijn komst erg goed, en ik denk dat hij nu al klaar is voor een stapje hoger. Een echte bikkel, die vecht voor iedere bal. Daarnaast heeft hij ook nog een goede techniek, en is ondanks zijn 1.70 meter fysiek redelijk sterk. Als ik Mathias was, zou ik naar Spanje vertrekken (als de tijd daarvoor is gekomen), daar past zijn spel het beste bij.‘

2wmjrth.jpg

[spoiler=Screen Cardacio]hwk40k.png

Ritchie De Laet

Nadat zijn contract was afgelopen bij Manchester United, waren er een groot aantal clubs geïnteresseerd in de Belgische verdediger. De Laet koos voor Sparta, want volgens hem ‘is de Nederlandse competitie een van de beste van de wereld voor jonge talenten die zich dan uitstekend kunnen ontwikkelen en zich in de kijker kunnen spelen van de grotere topclubs in Spanje, Italië en Engeland.

‘Ritchie is een zeer goede speler die, ondanks zijn 22 jaar, al zeer rustig speelt achterin. Maakt af en toe nog zijn foutjes, maar dat hoort bij het leerproces.’ Aldus zijn trainer.

1585i14.jpg

[spoiler=Screen De Laet]11j97up.png

Rydell Poepon

De fysiek sterke spits, afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax, heeft zich sinds zijn komst ontwikkeld tot een plaag voor iedere defensie. Moet volgens zijn trainer nog wel harder gaan werken bij balverlies, maar aanvallend is hij uitstekend.

‘Rydell heeft geluk dat hij, ondanks zijn sterke lichaam, toch erg behendig is en vaak een goaltje meepikt. In de toekomst zie ik wel een pinch-hitter in hem voor het Nederlands Elftal.

2dtagk8.jpg

[spoiler=Screen Poepon]281d1i.png

Erik Falkenburg

Toen trainer Jarich Orbons pas een paar maanden aan het werk was in Het Kasteel, wist de Limburger genoeg. ‘Falkenburg is een potentiële topper. Het is een van de eerste dingen die ik gedaan heb bij Sparta, zijn contract verlengd. Een gevaarlijke middenvelder met een goed schot, en een goede techniek.

Erik heeft het inzicht om een goede steekpass te geven, en ook altijd op de juiste plek te lopen. Wat ben ik blij dat hij zijn contract wilde verlengen.’

eh184p.jpg

[spoiler=Screen Falkenburg]28t95ae.png

Dele Adeleye

Afgelopen zomer hadden al verschillende Europese subtopclubs (PSG, Valencia en Werder Bremen) interesse in de 22-jarige Nigeriaan, maar Adeleye koos voor een langer verblijf bij de Rotterdamse club.

Orbons is blij met die keuze. ‘Adeleye is een goede verdediger voor de Eredivisie. Ontwikkelt zich uitstekend en zal binnen nu en 3 jaar klaar zijn voor een stap hoger. Op Dele kunnen we nog flinke winst maken.’

2wntwdx.jpg

[spoiler=Screen Adeleye]sw719d.png

Joey Godee

‘Een hardwerkende spits. Misschien niet de beste, maar wel een die koste wat kost altijd wilt winnen en ook vaak zijn doelpuntjes meepikt. Voor Sparta een goede spits, maar is niet geschikt voor een Europese topclub.’ Aldus zijn trainer over de Utrechtse speler.

2r5b8so.jpg

[spoiler=Screen Godee]1076tsm.png

Kevin Strootman

Kende veel pech met verschillende blessures, waardoor hij stil is blijven staan in zijn ontwikkeling. Toch ziet zijn trainer er nog altijd potentie in. ‘Kevin is pas 21, dus heeft nog alle tijd om zich te ontwikkelen tot een top Eredivisiespeler.

Is de man van de pass, en heeft een goed inzicht. Hij moet met Erik (Falkenburg .red) het toekomstige centrale middenveld vormen van Sparta.

suznr4.jpg

[spoiler=Screen Strootman]y07lz.png

Geplaatst

Balen, ik heb 1 update gemist. Gelukkig ben ik weer bij. Je leugd selectie ziet er goed uit!

Moet lukken om ze te laten door stromen in de toekomst.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]