Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 482
  • Weergaven 20,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Untitled Deep Medi labelnight; Deep Medi w/ Mala, Silkie, V.I.V.E.K., Commodo & Sun of Selah

GOD YESSSSS _O_

Geplaatst
Kan toch gwn dat die van andere dubstep houdt van Benga en Skream? Niet dat ik het met die gast eens ben, maar om een voorbeeld te geven. 9/10 tracks die jij post zijn ook niet echt mijn ding terwijl ik wel veel dubstep luister en leuk vind

Was Koan Sound trouwens vet? Want die komt ook vrijdag naar Paradiso bij Skrillex

Je kan gewoon niet haten op Benga en Skream, dan heb je gewoon geen liefde voor dubstep, zelfde als dat je als hiphopliefhebber zegt dat N.W.A of Public Enemy wack is, dan begrijp je het gewoon niet.

Geplaatst

Binnenkort naar deze;

20111216.jpg

Ken der niks van eigenlijk, maar werd gevraagd of ik mee ging haha

wel nog afterparty ofzo zoeken, anders moeten we tot half 8 wachten op de trein :S

Geplaatst
Ja? Ik ben er nog nooit geweest ;p Ga je btw naar Give it Dub 10 dec? Ik misschien wel ;p Doornroosje is wel echt chill iig ;p

Naja ligt heel afgelegen en gewoon klein zaaltje. Nope, 10 december heb ik al wat anders. Doornroosje is sws baas, alleen jammer dat het zo ver van Tilburg ligt, en ik ga niet met mijn spacende kop terug naar Bemmel haha, ik ga er dus niet 123 naar toe..

Geplaatst

Trasher is wel G ODVERDOMME (als ik dat woord wil gebruiken gebruik ik dat JUNGE) een baas zeg ho eens, was gisteren toch Give It Dub geweest in Doornroosje Nijmegen want andere feestje ging niet door, op een gegeven moment kleine zaal in en Trasher zat zo hard te beuken.

Geplaatst
Trasher is wel G ODVERDOMME (als ik dat woord wil gebruiken gebruik ik dat JUNGE) een baas zeg ho eens, was gisteren toch Give It Dub geweest in Doornroosje Nijmegen want andere feestje ging niet door, op een gegeven moment kleine zaal in en Trasher zat zo hard te beuken.

Echt ziek inderdaad. Denk 2 jaar terug ofzo, Subway avondje in WATT, nog nooit zo hard gegaan denk ik.

Geplaatst
Haha ik was er gisteren weer net niet ;p 10 jan ga ik wel. En met oudjaar, Black Sun Empire _O_

Nice, in Gent is er dan Star Warz vs Daily Dubstep met Camo & Krooked, Emalkay, Kastor & Dice, Icicle etc. Maar toch besloten om het dicht bij huis te vieren.

Geplaatst

yWlC_DQrp0o

Ik ga met oud en nieuw Drift met oa Lost, ook een baasje hoor (kende hem nog niet) maar dan is er ook techno, deep house etc.

Geplaatst

Ik weet niet of het eckte dubstep is maar dit is een van de weinige shit die ik wel leuk vind.

MjuQVhkFovk

Ik heb me er ook helemaal niet in verdiept ofzo dus kan best dat deze echt focking slecht is in jullie ogen maar ja ;c.

Geplaatst

Is wel dubstep, vind het persoonlijk niet zo goed(om thuis naar te luisteren, als 't op een feest is doe ik natuurlijk mee :mrgy:).

Maar deze soort blijft gewoon beste voor mij:

[YOUTUBE]7Jd6FIQjck8[/YOUTUBE]