Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Henkie Pindakaas en de oudpapierclub!!!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ben maar eens begonnen met de club die in de volksmond "de oudpapierclub" word genoemd.

Dit leek me een grote uidaging omdat er helemaal geen geld aanwezig is, en de recette's ook zullen tegen vallen omdat er net 3527 zitplaatsenaanwezig zijn in Stadion woudenstein.

veld.jpg

je zult wel denken waar lult hij over "oudpapierclub" sorry ik bedoel Excelsior Rotterdam das de club waar ik het over heb.

excelsior_logo.jpg

De doelstelling van het bestuur was om kampioen te worden, dit leek mij erg onrealistisch, maar door goed inkopen en een uitstekende tactiek te maken helaas werkte deze pas na een wedstrijd of 8 a 9!!(tactiek is standaard, aleen aangepast door mij)

Gelukkig heeft Excelsior in FM2006 een uitstekende jeugd opleiding, tenminste als je als nieuwe manager begint heb je de beschikking over +/- 25 jeugdspelers.

de in-en uit gaande transfers

transfers%20inenuit-1.JPG

Niet echt spectaculaire transfers, maar ik had ook maar 70.000 euro om te besteden, heb er voor gekozen om veel nederlanders aan te trekken op uitzondering van Jeremic & Poleksic.

En de rest van het team heb ik aangevuld met jeugdspelers, omdat er enkele goede tussen zaten.

Er vertokken er ook maar twee, dit omdat ze in mijn ogen geen meerwaarde voor excelsior hadden.

Na de wisselingen zag de selectie er als volgt uit;

selectie-1.JPG

Ozich geen bekende en gekke namen, gewoon een goede 1ste divisie selectie, waar je niet te veel van hoeft te verwachten.

De stand na mijn eerste seizoen was bijzonder prettig, omdat ik kampioen ben geworden en dus ben gepromoveerd naar de HCE.

Waar ik niet op gerekend had, zeker niet omdat ik zelf een tacteik heb bedacht, waarvan ik dat dat het niet super zou gaan lopen, maar het tegendeel was waar.

stand-1.JPG

De speler met het hoogste gemiddelde afgelopen seizoen, was tevens ook mijn topschutterMiguel Helder Costa.

topschutter-1.JPG

Tot slot de opstelling/tactiek die er voor gezorg heeft dat Excelsior Rotterdam is gepromoveerd;

tactiek-1.JPG

Mijn doelstelling voor het aankomend seizoen zijn

* enkele doelgerichte aankopen, die het team drastisch zullen versterken.

* Meedraaien in de top van de middenmoot.

* De tactiek, solide maken.

* Winst gaan draaien, tegen over het verlies van afgelopen seizoen.

Commentaar en opmerkingen zijn altijd welkom, screens op aanvraag

Geplaatst
  • Auteur

Ben maar eens begonnen met de club die in de volksmond "de oudpapierclub" word genoemd.

Dit leek me een grote uidaging omdat er helemaal geen geld aanwezig is, en de recette's ook zullen tegen vallen omdat er net 3527 zitplaatsenaanwezig zijn in Stadion woudenstein.

veld.jpg

je zult wel denken waar lult hij over "oudpapierclub" sorry ik bedoel Excelsior Rotterdam das de club waar ik het over heb.

excelsior_logo.jpg

De doelstelling van het bestuur was om kampioen te worden, dit leek mij erg onrealistisch, maar door goed inkopen en een uitstekende tactiek te maken helaas werkte deze pas na een wedstrijd of 8 a 9!!(tactiek is standaard, aleen aangepast door mij)

Gelukkig heeft Excelsior in FM2006 een uitstekende jeugd opleiding, tenminste als je als nieuwe manager begint heb je de beschikking over +/- 25 jeugdspelers.

de in-en uit gaande transfers

transfers%20inenuit-1.JPG

Niet echt spectaculaire transfers, maar ik had ook maar 70.000 euro om te besteden, heb er voor gekozen om veel nederlanders aan te trekken op uitzondering van Jeremic & Poleksic.

En de rest van het team heb ik aangevuld met jeugdspelers, omdat er enkele goede tussen zaten.

Er vertokken er ook maar twee, dit omdat ze in mijn ogen geen meerwaarde voor excelsior hadden.

Na de wisselingen zag de selectie er als volgt uit;

selectie-1.JPG

Ozich geen bekende en gekke namen, gewoon een goede 1ste divisie selectie, waar je niet te veel van hoeft te verwachten.

De stand na mijn eerste seizoen was bijzonder prettig, omdat ik kampioen ben geworden en dus ben gepromoveerd naar de HCE.

Waar ik niet op gerekend had, zeker niet omdat ik zelf een tacteik heb bedacht, waarvan ik dat dat het niet super zou gaan lopen, maar het tegendeel was waar.

stand-1.JPG

De speler met het hoogste gemiddelde afgelopen seizoen, was tevens ook mijn topschutterMiguel Helder Costa.

topschutter-1.JPG

Tot slot de opstelling/tactiek die er voor gezorg heeft dat Excelsior Rotterdam is gepromoveerd;

tactiek-1.JPG

Mijn doelstelling voor het aankomend seizoen zijn

* enkele doelgerichte aankopen, die het team drastisch zullen versterken.

* Meedraaien in de top van de middenmoot.

* De tactiek, solide maken.

* Winst gaan draaien, tegen over het verlies van afgelopen seizoen.

Commentaar en opmerkingen zijn altijd welkom, screens op aanvraag

Geplaatst

Re: Henkie Pindakaas en de oudpapierclub!!!

Hoeveel budget hebt je nu gekregen?

Geplaatst

Bruins is IRL toch geen verdediger ? :\

Geplaatst

Nee Spits

Geplaatst

Nee Spits

Nee, Aanvallend Middenvelder ;). Maar in dit spel is Bruins idd VC

Geplaatst

Nee Spits

Nee, Aanvallend Middenvelder ;). Maar in dit spel is Bruins idd VC

Ja maar staat vaak in de spits geposteerd.Maar verder Mag ik een Screentje van Holman

Geplaatst

Mooie prestaties, die Helder Costa is zeker geen slechte speler voor de GGD. Met wat versterkingen moet je je wel kunnen handhaven in de Eredivisie. Veel succes ;)

Geplaatst
  • Auteur

Hoeveel budget hebt je nu gekregen?

mijn financien zijn aardig omhoog gegaan, omdat ik televisie geld kreeg, hierdoor kan ik de spelers ook meer geld bieden.

financien-1.JPG

Mag ik een Screentje van Holman

Brett%20Holman1.JPG

Screentje van Luigi Bruins, die ik ga verhuren omdat ik betere spelers heb aangetrokken.

Luigi%20Bruins.JPG

Nog een opmerkelijk screentje, ik kreeg al een aanbieding van AZ, ben er niet op in gegaan omdat ik eerst Excelsior naar ongekende hoogte wil brengen.

AanbiedingAZ.JPG

vragen zijn altijd welkom.

Geplaatst

Zit AZ zwaar in de schulden dan?

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb inmiddels al weer een aanbieding gehad, en wel van Ajax Amsterdam die hebben net Martin Jol ontslagen.

Net zoals de aanbieding van AZ, heb ik ook deze geweigerd.

Waarom?................omdat ik eerst iets wil neerzetten met Excelsior en daarna wel eens een stapje hoger op wil!!!

aanbieding%20van%20Ajax.JPG

Na mijn NEE, op de aanbieding van ajax, was men erg ge-piekeerd in Amsterdam, met name John Jaakke vond het niet erg plezierig!!

Jaake%20teleurgesteld.JPG

Geplaatst
  • Auteur

Het 2de seizoen zit er op, en het is niet verlopen zoals ik had gehoopt.

We zijn net boven de nacompetie plekken ge-eindigd, wat een slecht resultaat was.

Geduurende het 2de seizoen ben ik Benaderd door AZ en Ajax wat ik allebij heb afgeslagen, omdat ik een missie heb met Excelsior!!.

Midden in het seizoen heb ik een opmerkelijke aankoop gedaan voor Excelsior begrippen, namelijk Alceu werd met een vrije transfer aangetrokken, dit is toch een toekomstig Braziliaans international.

Op het einde van mijn seizoen kwam PSV aankloppen of ze Edsonm Braafheid ook konden kopen, dit kon natuurlijk zeg ik maar voor niet minder dan 3,200,000 euro, dat wou PSV wel dus ik ging door met onderhandellen daardoor deed de mogelijkheid zich voor om Farfan & Aisatti te ruilen voor Braafheid, nu was de deal zo beklonken.

Het allermooiste kwam nog, de Maltese Voetbalbond wou graag dat ik een handtekenong zette onder een contact, waardoor ik zomaar bondscoach van Malta werd!!!

Eindstand seizoen 2

2%20stand.JPG

Topschutters in de HCE

2%20alle%20topschutters.JPG

de aangetrokken spelers, waarvan er al weer velen kunnen vertrekken, omdat ze niet voldoen, na aanleiding wat ik van ze had verwacht

2%20trans%20in.JPG

En natuurlijk de vertrokken spelers, waarvan  ik het kontrakt niet kon verlengen, wegens de slecht financiele situatie. Of omdat ze simpelweg slecht waren

2%20trans%20uit.JPG

de selectie, die eigenlijk niet heeft geracht wat ik er van verwachtte!!!

2%20selectie.JPG

de topschutter van mijn team

2%20topschutter.JPG

Speler met het hoogste gemiddelde, deze kon ik halverwege het seizoen overnemen van Ajax, daar was hij aan uitgeleend en zijn contract was afgelopen!

2%20hoogste%20gemiddelde.JPG

het financiele plaatje van Excelsior begint er eindelijk fatsoenlijk uit te zien, alle rode cijfertjes zijn vertrokken, wat ook een streven van mij was

2%20financien.JPG

Tot slot het Avontuur wat ik ga beginnen op Malta, dit zie ik eigenlijk als een nog grotere uitdaging dan mijn manager/trainers job bij Excelsior

2%20malta%20aanbieding.JPG

Nog een paar mooie woorden van de maltese voetbalbond, ze hebben wel door dat ze niet de sterkste voetbalnatie te wereld zijn, maar ik mag de suporters niet voor lul laten staan, dat is opzich al een hele toer om er voor te zorgen dat malta gaat presteren!!!

2%20malta%20niet%20belachelijk.JPG

Opmerkingen en tips zijn altijd welkom, natuurlijk post ik alle screens (zeg wel ff waarom je juist die screen wilt zien??)  

Geplaatst

Farfan en Aissatti bij Excelsior, knap hoor :)

Ik zou graag een screentje zien van Poleksic. Haalde ik in CM0304, geloof ik, altijd. Leuke keepertje. Benieuwd hoe hij eruit ziet in FM2006 :)

Geplaatst
  • Auteur

Farfan en Aissatti bij Excelsior, knap hoor :)

Ik zou graag een screentje zien van Poleksic. Haalde ik in CM0304, geloof ik, altijd. Leuke keepertje. Benieuwd hoe hij eruit ziet in FM2006 :)

Vukasin%20Poleksic.JPG

Is niet een super bijzondere keeper, denk er over na om hem te verkopen, kijk maar eens naar wat hij verdiend!!!

Geplaatst

Ziet er goed uit :) Ik zou graag een screen van farfan zien :O]:

Geplaatst
  • Auteur

Ziet er goed uit :) Ik zou graag een screen van farfan zien :O]:

Komt ie dan Jefferson Farfan, heeft helemaal nog geen wedstrijd gespeeld bij PSV, toch wel een beetje raar?

jefferson%20farfan.JPG

Geplaatst

psv ruilde Aissati en Farfan voor die Edson Braafheid???

(conclusie ken gemaakt worden omdat alleen bij die 3 spelers S/R staat)

mag ik dan een screen van die super speler Braafheid??

Geplaatst

Dat staat toch ook in de tekst?

Geplaatst

Je kan nog beter een conclusie trekken en vragen of hij de ''Informatie'' balk Post van PSV dus screentje graag, Verder nette Prestaties maar dat Farfan zo weinig speelt in mijn game's is hij altijd een basisspeler met een hoge rating.

Geplaatst

Ik vind je tactiek een beetje vreemd; twee van je drie spitsen zakken bij balbezit een linie naar achteren? Zou het eerder andersom doen.... Hoe doen die twee spelers het?

Geplaatst
  • Auteur

braafheid.JPG

Edson Braafheid heeft tot nu toe nog geen wedstrijd gespeeld voor PSV, hij is direct uitgeleent aan RC Lens voor 1.4 miljoen euro meende ik.

Je kan nog beter een conclusie trekken en vragen of hij de ''Informatie'' balk Post van PSV dus screentje graag, Verder nette Prestaties maar dat Farfan zo weinig speelt in mijn game's is hij altijd een basisspeler met een hoge rating.

bedoel je dit?....want ik begrijp je vraag niet echt!!!

history%20of%20hiddink.JPG

Geplaatst

Laat maar zitten

Geplaatst

Edson Braafheid heeft tot nu toe nog geen wedstrijd gespeeld voor PSV, hij is direct uitgeleent aan RC Lens voor 1.4 miljoen euro meende ik.

ok, nouja, de spelers die je kreeg zijn beter dan die braafheid dus das een mooie deal!!

Geplaatst
  • Auteur

Farfan is echt super, gaat na 1 seizoen al weg voor 8 miljoen euro, waarschijlijk naar Atletico madrid.

Geplaatst
  • Auteur

Het 3de seizoen zit er op en het was een onverwacht sterk jaar voor excelsior.

We zijn dit jaar 3de geworden, wat een hele prestatie is, allen 1 smetje op dit mooie resultaat is, dat de salarissen de pan uitreizen.

Daarom heb ik besloten alle toppers te verkopen om de schulden te dekken.

Hiervoor haal ik jonge spelers die evengoed/ beter zijn en minder salaris willen verdienen.

Naar alle waarschijnlijkheid vertrek Jefferson Farfan naar Atletico Madrid voor 8 Miljoen euro!!!!.

Het verhaal van malta had ik na 1 wedstrijd wel gezien, een kansloze nederlaag tegen "Faroer Eilanden", ik schaamde me zo en dacht hier valt geen eer te halen. dus hier ben ik opgestapt als bondscoach!!!

Komen de screentjes van het afgelopen seizoen.

De transfers in en uitgaand

2%20trans%20in.JPG

2%20trans%20uit.JPG

Natuurlijk de selectie die het heeft gedaan

3%20selectie.JPG

Dan de geweldigde eindstand, ben er wel zeer te spreken over

3%20stand%203de.JPG

De beste speler afgelopen seizoen, die waarschijnlijk voor 8 miljoen euro vertrek naar AT. MAdrid

3%20beste%20gem%20farfan.JPG

De man die de meeste doelpunten maakte, en ook al international is van Nederland

3%20topschutter.JPG

Na een heel seizoen te hebben gezeurd bij het bestuur, zou dan eindelijk mijn stadion worden uitgebreid, ware het niet dat de gemeente dit dwarsboomde!!!!.

Heb die uitbreiding echt nodig vanwegen de recette's (hogere) die ik dan krijg.

3%20stadion%20niet.JPG

Tot slot nog ff alle topspelers dit seizoen uit de HCE

3%20beste%20gemiddelde

screens of verzoek, en natuurlijk zijn tips en opmerkingen altijd welkom

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]