Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Getafe C.F. ; Met gezond verstand richting wereldtop

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Leuke aankopen gedaan met Arsenal, heb Chiellini zelf ook gekocht in mn Arsenal game, net die topverdediger die Arsenal mist. Succes bij de Gunners.

Chiellini is idd net die topverdediger die Arsenal mist, bedankt voor je reactie!

Heerlijke transfers!_O_

BedankT!

Wat een typische Arsenal voorbereiding eigenlijk. Geen probleem tegen de kleinere ploegen, maar tegen Europese topclubs toch net te weinig.

Verder goed dat je een aantal spelers ergens hebt weten te stallen. Ze komen 9 van de 10 keer beter terug!

Hehe, idd. Van die uitgeleende spelers heb je ook gelijk in ;)

Het ziet er mooi uit en met Chielinni heb je inderdaad een topverdediger in huis ;)!

Bedankt!

Salamanca krijgt de spelers wel voorgeschoteld. Voorbereiding was wel redelijk goed idd.

Haha, idd. Bedankt voor je reactie!

w1w5rl.png

5blvs.png

• Antwoorden 188
  • Weergaven 553
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Een overbodige speler weggedaan, goed! Mooie transfers en een redelijke voorbereiding!

Geplaatst

Goeie transfer. Silvestre is een speler waar je niks aan hebt, oud en niet meer goed genoeg. Je doet er dus goed aan om hem te verkopen en dat deed je. Trouwens veel wedstrijden in de voorbereiding, viel me op. Geen probleem gekregen met blessures etc? Verder succes en ga vooral zo door, want grafisch ziet het er zeer mooi uit;)

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Een overbodige speler weggedaan, goed! Mooie transfers en een redelijke voorbereiding!

Bedankt!

Goeie transfer. Silvestre is een speler waar je niks aan hebt, oud en niet meer goed genoeg. Je doet er dus goed aan om hem te verkopen en dat deed je. Trouwens veel wedstrijden in de voorbereiding, viel me op. Geen probleem gekregen met blessures etc? Verder succes en ga vooral zo door, want grafisch ziet het er zeer mooi uit;)

Silvestre was idd een overbodige speler. Geen blessures gekregen gelukkig. Bedankt voor je reactie!

Goed dat je overbodige spelers verkoopt!

Idd, bedankt voor je reactie!

w1w5rl.png

n767q.png

Geplaatst

Arshavin en Eduardo overbodig? Dan ben ik wel benieuwd hoe je speelt met dit Arsenal.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Hoezo Arshavin weg??

Hij is een aanvallende middenvelder, en ik speel zonder een aanvallende middenvelder ;)

Arshavin en Eduardo overbodig? Dan ben ik wel benieuwd hoe je speelt met dit Arsenal.

Ze zijn overbodig, aangezien ik met Hein's 4-3-3 doelpuntjeskermis speel, en ik speel dan meestal met Van Persie, Agbonlahor en Walcott in de spits ;) Bendtner en Vela zijn de back-ups ;)

w1w5rl.png

24zg6di.png

Geplaatst

Arshavin had ik persoonlijk gehouden, maar mogelijk heb jij andere plannen. Ben zeer benieuwd hoe het uit gaat pakken.

Geplaatst

Arshavin weg? Ik had hem gehouden, maar kan het wel begrijpen. Wil wel eens zien hoe je gaat spelen.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties! Arshavin paste gewoon niet in mijn systeem, en ik heb nog flink wat aan hem kunnen verdienen ;)

w1w5rl.png

sgrihj.png

Geplaatst

Zo zeg wat een transfers. Topaankoop gedaan met Chiellini, 30 miljoen is weinig geld voor de beste verdediger van het spel. Persoonlijk had ik Arshavin, Eduardo en Gallas erbij gehouden aangezien die het niveau zeker aankunnen. In de competitie en in de Champions League ben je uitstekend begonnen dus blijkbaar kan je prima zonder deze spelers. Mag ik misschien een screen van je formatie+opstelling?

Geplaatst

Je hebt mooie aankopen gedaan.

Gallas en Arshavin had ik alleen niet verkocht.

Wel een uitstekend begin van de competitie en de CL (y)

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Zo zeg wat een transfers. Topaankoop gedaan met Chiellini, 30 miljoen is weinig geld voor de beste verdediger van het spel. Persoonlijk had ik Arshavin, Eduardo en Gallas erbij gehouden aangezien die het niveau zeker aankunnen. In de competitie en in de Champions League ben je uitstekend begonnen dus blijkbaar kan je prima zonder deze spelers. Mag ik misschien een screen van je formatie+opstelling?

Met Chiellini heb ik idd geluk gehad. Link van de tactiek staat in de vorige update, en de opstelling verandert bijna iedere week ;)

Je hebt mooie aankopen gedaan.

Gallas en Arshavin had ik alleen niet verkocht.

Wel een uitstekend begin van de competitie en de CL (y)

Over de verkopen heb ik nu wel genoeg gepraat, het gaat voorlopig goed en laten we het dan ook zo houden.

w1w5rl.png

308edxs.png

Geplaatst

Een aantal opvallende transfers inderdaad. Maar voorlopig gaat het goed, gezien je resultaten! Chiellini is een superaankoop.

Geplaatst

Het aantal doelpunten voor valt opzich met die tactiek nog wel mee. Dat is een heldige tactiek. Verder ziet het er zowel qua update als qua prestaties er goed uit.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Je bent lekker bezig man, ga zo door!

Bedankt, zal ik zeker doen!

Je gaat goed hoor, in de CL moet je toch wel makkelijk eerste worden.

Simpele maar toch mooi lay-out, GZD! :)

Gelukkig eerste geworden, wat ook wel eigenlijk verwacht was. Bedankt voor je reactie!

Een aantal opvallende transfers inderdaad. Maar voorlopig gaat het goed, gezien je resultaten! Chiellini is een superaankoop.

Bedankt!

Het aantal doelpunten voor valt opzich met die tactiek nog wel mee. Dat is een heldige tactiek. Verder ziet het er zowel qua update als qua prestaties er goed uit.

Het valt dan misschien nog wel mee, maar vergeet niet dat de Premier League een echte topcompetitie is. Misschien pakt de tactiek volgend seizoen beter uit ;) Bedankt voor je reactie!

Het gaat erg lekker!

Bedankt!

w1w5rl.png

23h2hr9.png

[spoiler=Screens Gago en Shawcross]

[spoiler=Screen Gago]1yty5i.png

[spoiler=Screen Shawcross]rup5qp.png

Geplaatst

Een geweldige reeks. Een mooie voorsprong op Chelsea en door in de CL, je doet nog met alle prijzen mee. Ga zo door;)

Geplaatst

Gaat lekker in de competitie en de CL, ook goede aankopen met Gago en Shawcross (y)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]