Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Getafe C.F. ; Met gezond verstand richting wereldtop

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Een geweldige reeks. Een mooie voorsprong op Chelsea en door in de CL, je doet nog met alle prijzen mee. Ga zo door;)

Het zou mooi zijn als we alle prijzen weten te winnen, dan kan ik deze zomer flink gaan inkopen. Helaas is de voorsprong ingeslonken, maar ik zie nog geen problemen.

Gaat lekker in de competitie en de CL, ook goede aankopen met Gago en Shawcross (y)

Bedankt!

Je gaat lekker hoor Jarich, GZD man!

Bedankt, zal ik zeker doen!

w1w5rl.png

r91ifd.png

• Antwoorden 188
  • Weergaven 554
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zo, een knappe overwinning op Barca, alleen jammer van Liverpool en Man Utd. Verder doet Gabby het gelukkig naar behoren. Laatste wedstrijden hopen op puntenverlies van Chelsea en United, ervan uitgaande dat jezelf dan alles wint, spannend maar succes ;)

Geplaatst

Het wordt nog spannend zeg! Verder mooie presentatie weer:D!

Geplaatst

Het is spannend in de competitie, maar je staat nog steeds bovenaan. Een paar mooie overwinningen!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Zo, een knappe overwinning op Barca, alleen jammer van Liverpool en Man Utd. Verder doet Gabby het gelukkig naar behoren. Laatste wedstrijden hopen op puntenverlies van Chelsea en United, ervan uitgaande dat jezelf dan alles wint, spannend maar succes ;)

Idd jammer van Liverpool en Man Utd, die wedstrijden wil je toch winnen. Gabby doet het zeer goed, maar ook de andere spitsen doen wat ze moeten doen. We gaan er alles aan doen om kampioen te worden!

Succes met de laatste loodjes man, het wordt nog spannend. Maar je hebt er een goede periode opzitten. :)

Het wordt idd nog spannend, maar ik denk wel dat we kampioen kunnen worden ;)

Het wordt nog spannend zeg! Verder mooie presentatie weer:D!

Idd, bedankt voor je reactie!

Het is spannend in de competitie, maar je staat nog steeds bovenaan. Een paar mooie overwinningen!

Het is idd spannend, bedankt voor je reactie!

w1w5rl.png

i3fl1l.png

[spoiler=Screen Zaki]155ifrq.png

Geplaatst

Aardige aankoop, ik twijfel of die een vaste waarde zou zijn:).Als ik hem zou halen, zou ik hem als back-up gebruiken:).

Geplaatst

Zaki, heb hem ooit gehad bij Notts County... Scoorde aan de lopende band! Maar bij Arsenal? Ik ben benieuwd ;).

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Aardige aankoop, ik twijfel of die een vaste waarde zou zijn:).Als ik hem zou halen, zou ik hem als back-up gebruiken:).

Hij is gehaald als back-up ;) Bedankt voor je reacties!

Ik heb hier mijn twijfels over, maar we zullen zien. ;)

Jij mag je twijfels hebben, aangezien hij gratis was kan ik die gok wel nemen. Ik ga hem als back-up gebruiken en misschien ook als pinch-hitter. Als hij me niet bevalt kan ie net zo snel weer vertrekken :D Bedankt voor je reactie!

Zaki, heb hem ooit gehad bij Notts County... Scoorde aan de lopende band! Maar bij Arsenal? Ik ben benieuwd ;).

Ik hoop dat hij bij mij ook gaat draaien, het is igg geen slechte spits. Heb hem gehaald omdat hij toch al veel ervaring heeft met zijn 27 jaar. En zoals ik hierboven al had gezegd, mocht ie me niet bevallen, kan ie net zo snel weer vertrekken ;)

w1w5rl.png

14j8d28.png

[spoiler=Screen Chamakh]fz6zq9.png

Geplaatst

Heerlijke aankoop hoor;)!

Geplaatst

Chamakh is toch een held. Zaki is echter een slechte aankoop, maar we zullen zien ;)

Geplaatst

Chamakh= speler die jouw zeker verder kan helpen en de strijd aan kan gaan met andere targetman Bendtner, en Zaki snap eerlijk gezegd ook niet wat je daarmee moet maar we zullen zien, jij gelooft in hem dan is het goed!;)

Geplaatst

Goede updates weer hoor (y)

Ook een mooie aankoop met Chamakh, bij Zaki heb ik zo mijn vraagtekens maar hopelijk doet hij het goed bij jou als pinchhitter :).

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Heerlijke aankoop hoor;)!

Chamakh is toch een held. Zaki is echter een slechte aankoop, maar we zullen zien ;)

Chamakh is idd een held. Zaki is pas een slechte aankoop als hij niet functioneert ;) Bedankt voor je reactie!

Mooi dat je Chamakh gratis hebt kunnen halen man! :)

Mooie aankoop. Zaki??

Zaki is gehaald als back-up. Mogelijk ga ik hem ook als pinch-hitter gebruiken.

Nog steeds hele mooie aankopen!

Bedankt!

Chamakh= speler die jouw zeker verder kan helpen en de strijd aan kan gaan met andere targetman Bendtner, en Zaki snap eerlijk gezegd ook niet wat je daarmee moet maar we zullen zien, jij gelooft in hem dan is het goed!;)

Idd, maar voor Bendtner en ook Vela is er interesse van verschillende andere topclubs in binnen- en buitenland, vandaar deze twee aankopen ;) Zaki is gewoon gehaald als back-up, en mogelijk ook als pinch-hitter ;)

Goede updates weer hoor (y)

Ook een mooie aankoop met Chamakh, bij Zaki heb ik zo mijn vraagtekens maar hopelijk doet hij het goed bij jou als pinchhitter :).

Bedankt! Ik hoop ook dat hij het goed gaat doen!

w1w5rl.png

35cgahf.png

[spoiler=Screen Hart]opzgua.png

Geplaatst

Chamakh, vind hem wel in het beeld van Arsenal passen. Goede aankoop! Ook Hart is een toppertje in FM. Succes ;).

Geplaatst

Chamakh is een topaankoop, Zaki een misser, en Hart is mijn favoriete Engelse doelman, dus ik hoop van hart-e dat hij gaat slagen ;) Bij mijn Liverpool-game kwam hij tekort...

Geplaatst

Heerlijke aankoop hoor met Hart!

Geplaatst

Hart is een held! Chamakh is ook een echte versterking, met Zaki geen ervaring dus geen idee :) Ga zo in ieder geval door, ziet er allemaal goed uit.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Chamakh, vind hem wel in het beeld van Arsenal passen. Goede aankoop! Ook Hart is een toppertje in FM. Succes ;).

Idd, en het is een realistische aankoop aangezien hij irl ook naar Arsenal komt. Hart is idd een toppertje, heb echter nog wel een goede back-up voor hem nodig, maar die komt wel ;) Bedankt voor je reactie!

Chamakh is een topaankoop, Zaki een misser, en Hart is mijn favoriete Engelse doelman, dus ik hoop van hart-e dat hij gaat slagen ;) Bij mijn Liverpool-game kwam hij tekort...

Ik hoop ook dat ie gaat slagen, met Zaki zullen we wel zien en Chamakh hoop ik op veel mooie acties en doelpunten. Bedankt voor je reactie!

Heerlijke aankoop hoor met Hart!

Bedankt!

Hart is een waardige vervanger voor Almunia, goede aankoop.

Idd, hij is zelfs beter vind ik. Bedankt voor je reactie!

Hart is een held! Chamakh is ook een echte versterking, met Zaki geen ervaring dus geen idee :) Ga zo in ieder geval door, ziet er allemaal goed uit.

Haha, bedankt voor je reactie!

w1w5rl.png

25z76hg.png

[spoiler=Statistieken]2d9zntv.png

Geplaatst

Heerlijk zeg! Kampioen worden met Arsenal is altijd mooi:D!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]