Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

large_20070815_112456_newcastle-united.jpg

'Newcastle degradeert, Shearer de laan uitgestuurd'

24 mei 2009, Newcastle

In de laatste speelronde van de Premier League, seizoen 2008/2009 is de roemrijke club Newcastle United gedegradeerd uit de Premier League. De ploeg van Alan Shearer kwam slechts 1 puntje te kort op de nummer 17 Hull City. Uit bij Aston Villa wist Newcastle United geen zege te boeken. Interim-trainer en clublegende Alan Shearer was ontgoocheld. Hij heeft zelf aangegeven zijn contract als manager weer in te leveren, en als jeugdtrainer verder te gaan bij 'The Magpies'. "Ik ben te vroeg begonnen aan het trainersvak. Ik blijf nu nog een tijdje jeugdtrainer, en dan zie ik wel weer wanneer ik weer klaar ben voor het echte werk", aldus clublegende Alan Shearer.

Wie Shearer op gaat volgen is nog niet bekend. Wel wordt de naam van Rico de Jong genoemd. De Nederlander heeft in de lagere Engelse divisies al een aantal goede prestaties geleverd. De geruchten gaan dat er morgen al contractbesprekingen zijn voor een contract voor het komende seizoen, seizoen 2009/2010. Zijn doelstelling is duidelijk; kampioen van de Championship worden, en Newcastle zo binnen 1 jaar weer de Premier League in loodsen.

[spoiler=Info]Bij mij volgende update zal ik de presentatie bij Newcastle United beschrijven en het team presenteren. Als de competitie loopt zal ik elke maand een update geven van de gespeelde wedstrijden.

Geplaatst
  • Auteur

large_20070815_112456_newcastle-united.jpg

'Newcastle degradeert, Shearer de laan uitgestuurd'

24 mei 2009, Newcastle

In de laatste speelronde van de Premier League, seizoen 2008/2009 is de roemrijke club Newcastle United gedegradeerd uit de Premier League. De ploeg van Alan Shearer kwam slechts 1 puntje te kort op de nummer 17 Hull City. Uit bij Aston Villa wist Newcastle United geen zege te boeken. Interim-trainer en clublegende Alan Shearer was ontgoocheld. Hij heeft zelf aangegeven zijn contract als manager weer in te leveren, en als jeugdtrainer verder te gaan bij 'The Magpies'. "Ik ben te vroeg begonnen aan het trainersvak. Ik blijf nu nog een tijdje jeugdtrainer, en dan zie ik wel weer wanneer ik weer klaar ben voor het echte werk", aldus clublegende Alan Shearer.

Wie Shearer op gaat volgen is nog niet bekend. Wel wordt de naam van Rico de Jong genoemd. De Nederlander heeft in de lagere Engelse divisies al een aantal goede prestaties geleverd. De geruchten gaan dat er morgen al contractbesprekingen zijn voor een contract voor het komende seizoen, seizoen 2009/2010. Zijn doelstelling is duidelijk; kampioen van de Championship worden, en Newcastle zo binnen 1 jaar weer de Premier League in loodsen.

[spoiler=Info]Bij mij volgende update zal ik de presentatie bij Newcastle United beschrijven en het team presenteren. Als de competitie loopt zal ik elke maand een update geven van de gespeelde wedstrijden.

Geplaatst

Succes, ik denk dat het wel lukt:D!

Geplaatst

Succes met Newcastle, je hoeft niet eens aankopen te doen en je promoveert al met 90+ punten!

Geplaatst

Veel succes bij Newcastle en je hebt een erg goede selectie nu al:thumb:

Geplaatst

Succes, mocht je promoveren krijg je toch veel budget om er wat in de PL van te maken. Good luck;)

Geplaatst

Veel succes met Newcastle, met zo'n selectie moet je makkelijk kunnen promoveren!

Geplaatst
  • Auteur

De Jong stunt met Djaló, LuaLua vertrekt

5 juli 2009, Newcastle

Rico de Jong is sinds een aantal weken manager van Newcastle United, en hij heeft zijn eerste aankoop binnen. Yannick Djaló komt voor slechts €975.000,- over van het Portugeze Sporting CP. "Ik vernam dat Yannick voor een klein miljoen op de transferlijst was gezet door Sporting, een buitenkansje" aldus De Jong. Ook Udinese en Genoa hadden interesse in de Portugees. Het is dus opmerkelijk dat Djaló voor een club uit de Engelse Championship koos. "Newcastle is een roemrijke club, met mooie fans. Ze gaven mij ook direct het gevoel dat ik écht hun nummer 1 was. Ze willen graag terug naar de Premier League, en ik wil ze daar graag bij helpen", zo reageerde de Portugeze spits.

Met Kazenga LuaLua moest er ook een speler de laan uit bij bij Newcastle. De 18-jarige Congolees vertrok voor een bedrag van €1.700.000,- naar Het Italiaanse Udinese. "Hij kwam niet in mijn plannen voor, en dan is een kleine 2 miljoen toch een mooi bedrag voor Kazenga", zo sprak De Jong. Op de vraag of De Jong binnenkort nog actief zal zijn op de transfermarkt was hij duidelijk: "Onze selectie is rond nu. We zullen alleen nog spelers aantrekken als er spelers vertrekken bij ons."

rellen_bij_het_mandjeballen_.html

Newcastle aanwinst Yannick Djaló

[spoiler=Info]

Volgende update: Voorbereiding + misschien andere transfers.

Bedankjes: Ik bedank een ieder die me succes heeft gewenst! ;sm;

Geplaatst

Mooie aankoop ;)

Rendeert altijd prima. Lualua weg is goed, komt net tekort vind ik en je kan een mooi prijsje vangen. GZD ;)

Geplaatst
  • Auteur

Newcastle op dreef in oefenreeks

NEWCASTLE - De voorbereiding zit erop, en Newcastle heeft een prima voorbereiding gedraaid. Allereerst werd er een oefenwedstrijd gespeeld tegen de eigen jeugdafdeling. Die werd met 3-0 gewonnen. De wedstrijd daarna was ook in het Verenigd Koninkrijk; in Schotland werd er knap met 1-3 afgerekend met Motherwell. Vervolgens ging de ploeg van De Jong op stage in Duitsland. Daar werd simpel gewonnen van respectievelijk Plauen (0-3), Unterhaching (0-2) en Babelsberg (0-3). Tot slot speelde Newcastle nog 2 wedstrijdjes in Engeland. Oldham Athletics en Exeter City werden beide met 1-2 verslagen. "Met uitzondering van Motherwell waren het allemaal zwakke ploegen, maar dan is het alsnog een goede prestatie om gewoon alles te winnen. Het geeft een goede impuls richting de competitie", aldus De Jong.

Op transfergebied is het de laatste weken rustig gebleven rondom Newcastle United. "Maar ik had toch al gezegd dat ik alleen nog spelers aan zou trekken mochten er huidige spelers verkocht worden?", reageerde De Jong nogal geïrriteerd.

2rqkryo.png

[spoiler=Thanx]Bedankt voor je reactie Aggerr :thumb:

[spoiler=Next]De maand Augustus. Daarin de volgende wedstrijden:

West Bromwich Albion - Newcastle United (CCC)

Newcastle United - Reading (CCC)

Newcastle United - Sheffield Wednesday (CCC)

Crystal Palace - Newcastle United (CCC)

Newcastle United - MK Dons (LC)

Newcastle United - Leicester City (CCC)

Eventuele transfers

Geplaatst

Een goede voorbereiding en altijd fijn om alles te winnen. ;) Veel succes in de Championship dit seizoen meteen promoveren he. ;)

Geplaatst
  • Auteur

1963372998a5291134663l.jpg

Newcastle opent de competitie sterk

WEST BROMWICH - In de eerste speelronde van de Championship stond er al meteen een topper op het programma. Degradant Newcastle United moest op bezoek bij West Bromwich Albion, een andere degradatiekandidaat. Newcastle had op "The Hawthorns" een vliegende start. Al na 21 minuten stonden "The Magpies" op een 0-3 voorsprong, dankzij goals van Djaló (2) en Nolan. Vlak voor rust deed Moses namens WBA nog wat terug: 1-3. Na rust zocht de thuisploeg de aanval, maar de ploeg van De Jong hield vrij makkelijk stand. Pas in de allerlaatste minuut wist Koren de aansluitingstreffer te maken, maar het was te laat en zo boekt De Jong zijn eerste competitiezege met Newcastle United. "Het is mooi dat je een concurrent voor de titel nu meteen al op een achterstand van drie punten zet", concludeerde de Nederlander.

[spoiler=Statistieken]2yjsc28.png

Newcastle laat punten liggen tegen Reading

NEWCASTLE - Het St. James' Park was volledig uitverkocht voor de eerste thuiswedstrijd op een lager niveau dan de Premier League sinds jaren. Reading, een club die ook op zoek is naar promotie, kwam op bezoek. De thuisploeg opende goed, en na een klein half uur voetballen was het Kevin Nolan die de "Magpies" op voorsprong zette. Lang kon de ploeg van De Jong niet genieten van de voorsprong, want één minuut later was het Andy Griffin die de bezoekers weer naast de thuisploeg bracht. Het uur daarna was voor Newcastle, maar ze wisten niet te scoren. Zo eindigde deze wedstrijd in een 1-1 gelijkspel. "Zonde, want in principe moeten wij op dit niveau gewoon al onze thuisduels winnen", wist ook De Jong.

[spoiler=Statistieken]2hi3r6q.png

Newcastle overtuigend langs Sheffield Wednesday

NEWCASTLE - Newcastle United ontving vanmiddag op het St. James' Park Sheffield Wednesday. Wat vooraf werd voorspeld gebeurde ook: Newcastle wist de wedstrijd gemakkelijk te winnen. Al in de eerste minuut was het raak; Shola Ameobi schoof de 1-0 langs doelman Grant. Vijf minuten na rust was het wederom Ameobi die het net wist te vinden: 2-0. Een paar minuten voor tijd was het de Argentijn Jonás die er zelfs nog een schepje bovenop deed. Het dribbelwonder wist ook de 3-0 te maken. "We hebben goed gespeeld. Een aantal goals gemaakt en de nul gehouden. Dan kan je natuurlijk niets anders dan tevreden zijn", zo sprak een lachende Rico de Jong.

[spoiler=Statistieken]cq828.png

Newcastle laat wakker geschud

LONDEN - Newcastle United reisde vandaag naar Londen voor het treffen met Crystal Palace op het Selhurst Park. Newcastle United liet in de eerste 70 minuten echter geen enkel moment zien dat ze de intentie hadden om te winnen. Crystal Palace profiteerde daarvan. In de 41e minuut scoorde Rose de 1-0, en John verdubbelde de score in de 70e minuut door middel van een strafschop. Pas vanaf dat moment werden "The Magpies" wakker geschud. In de 74e minuut scoorde Ameobi de aansluitingstreffer. Vijf minuten voor tijd kregen de bezoekers een strafschop. Wederom Ameobi was het die hem benutte. Zo weet Newcastle United toch nog met een puntje te ontsnappen. "We speelden erg slap, het leek wel of we een off-day hadden. Gelukkig kwamen we het laatste kwartier nog sterk terug", was de conclusie van de Nederlandse oefenmeester van Newcastle United.

[spoiler=Statistieken]f9gl8l.png

Newcastle wint, maar verzuimt score uit te bouwen

NEWCASTLE - Op St. James' Park ontving Newcastle United vandaag Leicester City. Newcastle United was de gehele wedstrijd de betere, en het wist ook te winnen. Al na 12 minuten was het Wayne Routledge die de 1-0 achter doelman Weale schoof. Dat was echter het enige doelpunt van de wedstrijd. Newcastle verzuimde het om veel kansen af te maken, maar omdat Leicester City aanvallend niet sterk was, werd het "The Magpies" niet fataal. De Jong: "Zonde dat we zo slap waren in de afwerking. Gelukkig hebben we wel de 3 punten!"

[spoiler=Statistieken]fmph5x.png

[spoiler=Stand Championship augustus 2009]zkjr6x.png

carling-cup-manchester-united-vs-wolverhampton-wanderers-live-stream.jpg

Slap Newcastle bekert toch verder

NEWCASTLE - Vandaag ontving Newcastle United MK Dons in de 2e ronde van de Carling Cup. Op papier een eitje, aangezien MK Dons uitkomt in de League 1, één divisie lager dan "The Magpies". Toen Peter Løvenkrands de ploeg van De Jong al na zes minuten op een 1-0 voorsprong schoot, leek het al helemaal een gemakkelijke middag te worden. Vanaf dat moment zakte Newcastle echter in, en MK Dons werd sterker. Dat leidde vijf minuten na rust tot de gelijkmaker in de persoon van Jermaine Easter: 1-1. Na een klein uur spelen was het echter Jonás die Newcastle weer op voorsprong zette, en dit keer gaven ze het niet meer weg. Zo bekert de ploeg van de Jong verder. In de 3e ronde moeten ze op bezoek bij Preston North End.

[spoiler=Statistieken]1zc1mq0.png

[spoiler=Info]

Iedereen bedankt voor de reacties!

Volgende update: de maand september.

Geplaatst

Met Newcastle moet je gewoon los kampioen spelen. Je geniet allesinds een sterke start

Geplaatst

Promotie is een must met deze ploeg. Met wat creatief huren/kopen kan je een heel eind komen. Verder is de kans op een overname zeer groot, wat je meer ruimte geeft voor transfers.

Tip: hou de ontwikkeling van Spear en Donaldson in de gaten!

Geplaatst

Resultaten zijn behoorlijk. Zo doorgaan en je gaat glansrijk aan kop. Succes iig in maand september. Ik ben zeer benieuwd.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]