Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Proloog

Hallo lezer, leuk dat je dit leest. Ik zat zo eens in mijn oude novelle’s te kijken, en daar vond ik dit manuscript. Ik heb het ooit eens op het forum geplaatst, als novelle, maar destijds had ik een paar buitenlandse reizen tussendoor waardoor het verhaal niet helemaal tot een einde is gekomen. Ik heb er onlangs nog tekst bijgeschreven, en ben ook van plan om deze novelle met een mooi verhaal tot een einde te brengen, hopelijk natuurlijk met jullie als lezers. Jullie zijn tenslotte degenen die de motivatie geven om stukken te plaatsen, en ook dankzij jullie kritiek en opmerkingen kan ik mijn schrijfvaardigheid verbeteren (wat voor een journalist met schrijf-ambities natuurlijk helemaal niet weg is.) Wat ik zelf wel grappig vind is dat deze novelle geschreven is in 2008, en dat het nochtans overeenkomsten vertoont met mijn novelle over de ‘Voetballoopbaan van een quarterback’, en tegelijkertijd een behoorlijk andere stijl heeft. Ik hoop dat jullie de novelle waarderen, en uiteraard hoor ik graag jullie kritieken. Omdat dit een verhalende novelle is, en ik echt niets anders hoef te doen dan te knippen en te plakken kost het weinig tijd, en zal mijn IDS-novelle er niet onder lijden.

Veel leesplezier!

10fuo7t.jpg

• Antwoorden 141
  • Weergaven 387
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Proloog

Hallo lezer, leuk dat je dit leest. Ik zat zo eens in mijn oude novelle’s te kijken, en daar vond ik dit manuscript. Ik heb het ooit eens op het forum geplaatst, als novelle, maar destijds had ik een paar buitenlandse reizen tussendoor waardoor het verhaal niet helemaal tot een einde is gekomen. Ik heb er onlangs nog tekst bijgeschreven, en ben ook van plan om deze novelle met een mooi verhaal tot een einde te brengen, hopelijk natuurlijk met jullie als lezers. Jullie zijn tenslotte degenen die de motivatie geven om stukken te plaatsen, en ook dankzij jullie kritiek en opmerkingen kan ik mijn schrijfvaardigheid verbeteren (wat voor een journalist met schrijf-ambities natuurlijk helemaal niet weg is.) Wat ik zelf wel grappig vind is dat deze novelle geschreven is in 2008, en dat het nochtans overeenkomsten vertoont met mijn novelle over de ‘Voetballoopbaan van een quarterback’, en tegelijkertijd een behoorlijk andere stijl heeft. Ik hoop dat jullie de novelle waarderen, en uiteraard hoor ik graag jullie kritieken. Omdat dit een verhalende novelle is, en ik echt niets anders hoef te doen dan te knippen en te plakken kost het weinig tijd, en zal mijn IDS-novelle er niet onder lijden.

Veel leesplezier!

10fuo7t.jpg

Geplaatst

Als je zo verder gaat kom je gegarandeerd in de schijnwerpers te staan, dat durf ik nu al te zeggen! ;)

Geplaatst

Heerlijk begin!

Geplaatst

Dit is toch niet normaal meer, die volgende IDS is ook zo binnen als het dit niveau blijft?!

Geplaatst

En het is gewoon weer een prachtstuk! Geweldig!

Geplaatst
  • Auteur

oucry8.jpg

[spoiler=Reacties]Dank vrienden, één update geplaatst, en er is al twee keer over een IDS gesproken:D Fijn dat jullie mijn novelle volgen! Hierbij weer een nieuwe update, hoop dat jullie ervan genieten.

Geplaatst

Weer een pareltje tot dusver, ga zo door!

Geplaatst

Prachtig begin alweer, deze novelle volg ik dan ook zoals je vorige. :D

Geplaatst

En weer een geniaal stuk! Heerlijk weer!

Geplaatst
  • Auteur

Zebedeüs is inderdaad een Bijbelse naam. Goed dat je dat weet. Ik vond het wel leuk om een van mijn hoofdpersonen tijdelijk met zo'n naam te martelen ;)

Bedankt voor jullie reacties allemaal!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]